Haagze sf2
F0rum psycholoog
had me auto naast die van karoshi staan die bel;g reed voor me hebben andere mensen me nog gezien? Den_haag shirt aan was wel leuke meeting alleen jammer van de rijders der omheen..
Originally posted by Jasper
grappig, alleen vond 90% van de mensen het nodig om warm te 'rijden' op de wegen rondom, dat was dus 1 grote chaos..... heb iig 1 iemand flink zien crashen toen ie de bocht niet haalde, gebrek aan vaardigheid want die bocht kan nog wel 2x zo hard....
verder niet echt bekende gezien, blij dat ik mijn motor ver weg had gezet, als je zag hoe sommige gasten het stoer vonden om volgas door drukke punten heen te rijden.....
wel hulde aan de aanwezige politie heb er genoeg aangehouden zien worden zonder helm/plaatje.....
waarom slipte ie weg dan? draaide ie in de soep? anders zie ik geen reden om te blokkeren nml.....Originally posted by ferrel
gebrek aan vardigheid zech je?? hahahaha NEE hij slipte 8tre weg... die jonge kkan echt wel rijden en ik zach het gebeuren reed er 8ter aan met mijn zip...
Originally posted by Jasper
grappig, alleen vond 90% van de mensen het nodig om warm te 'rijden' op de wegen rondom, dat was dus 1 grote chaos..... heb iig 1 iemand flink zien crashen toen ie de bocht niet haalde, gebrek aan vaardigheid want die bocht kan nog wel 2x zo hard....
verder niet echt bekende gezien, blij dat ik mijn motor ver weg had gezet, als je zag hoe sommige gasten het stoer vonden om volgas door drukke punten heen te rijden.....
wel hulde aan de aanwezige politie heb er genoeg aangehouden zien worden zonder helm/plaatje.....
Originally posted by sfera
bierkoerier zip scoorde slechtttt maar 23pk met nx,ding was niet echt afgesteld,en zonder iets van 18....