Meeting Lint [BE] foto's enz.

Status
Not open for further replies.
jerome said:
komen er resultaten van te testbank...
kan het niet dat daar toch iets met is...
de VRC scoots hadden die terug een22pk score ?!


greg 21 pk het hoogste ook wat er gescoord is twins is er nog op geweest erna om er over te gana maar scoorden maar 19.8 en greg heeft een VRC scoot de onze is er niet op gegaan
 
Charis said:
GEVONDE VOORWERPEN NA DE MEETING:
1 sleutel met sleutelhanger waarop staat: www.heiveldtennis.be
1 wit/blauwe handschoen
1 Paar donkere winterhandschoenen
1 trui

mensen die iet uit deze lijst verloren zijn kunnen altijd contact opnemen met mij via pm


PS: mensen die willen mogen altijd zijn mail adres doorgeven. dan krijgen ze de EER om in mijn msn lijst terecht te komen *D

als ik de eer krijg om in jou msn lijst te komen krijg jij de eer om volgend jaar mijn scooter x te poetsen.. deal?
 
X-clusive said:
Ik heb er nog nr40 lag nog achter in de auto helemaal over het hoofd gezien:p
Ik neem hem wel mee naar best 12 juni.

Indien mogelijk, doe ff op de post... make me happy ;)

ScooterTuning.net
Coenecoop 123d
2741 PJ Waddinxveen

kan zo in een grote envelop, niet eens als pakketje ;)
 
Ferreltje said:
als ik de eer krijg om in jou msn lijst te komen krijg jij de eer om volgend jaar mijn scooter x te poetsen.. deal?

hmmm moeilijke keuzen maar ik vrees dat ik toch ga moeten passen
wie weet doe ik iets kapot of laat ik hem vallen *D
 
2F4R Boer said:
iemand nog filmpjes van mijn scoot?
neem aan dat de finale wel gefilmd is:X

ik heb de run van greg (hoogste vermogen testbank) op film maar nog niet op pc is iet voor morge.
 
VRC-ROX said:
greg 21 pk het hoogste ook wat er gescoord is twins is er nog op geweest erna om er over te gana maar scoorden maar 19.8 en greg heeft een VRC scoot de onze is er niet op gegaan

waarom is die van BST er niet opgeweest...
of die van u , (ben jij donny btw ?! )
 
jerome said:
waarom is die van BST er niet opgeweest...
of die van u , (ben jij donny btw ?! )

ja kweet eigenlijk niet de onze normaal ging lange (robo5) hem banken maar is der niet van gekomen precies mja boeit me niet scootje ging zeer fel dus

jah ik ben donny ;)
 
Arno said:
Hoe is het op dit moment met die Kenny?

met kenny goed wij ( ik , charis , robo5 en greg ) zijn er vanmiddag langs geweest en alles ging wel goed hij is niet geopereert maar zen arm was uit de schouderkom geraakt en wat gekneusd om het zo te zeggen hij ligt in het gips en ze gaan nu kijken morgen of overmorgen of dit goed geneest zoniet zullen ze moeten opreren dus kenny zal nog even moeten blijven @ ziekenhuis
 
Arno said:
Hoe is het op dit moment met die Kenny?
Ik weet niet of hij wil dat et verhaal verder hier komt te staan, denk dat hij dat liever zelf meld zodra hij weer thuis is. Helaas mocht hij vandaag iig nog niet naar huis en heeft dus noodgedwongen een lange vakantie in belgie :X

Enkel weet ik dat hij er weer beetje bovenop begint te komen en zich stierlijk verveelt in het ziekenhuis :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top