Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

  • ja

    Votes: 115 57.5%
  • nee

    Votes: 85 42.5%

  • Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
HJ EVO ROX said:
En er is niks gebeurd, en hield me echt wel in wanneer er mensen liepen.

Maar vond het een geslaagd dagje.

de enige reden waarom er niets is gebeurd is omdat de mensen opzij gingen waar onder andere jij als een halve gare lag door te blazen , onder andere jij hebt bena tegen m'n maat z'n rug gereden terwijl ie bezig was

er was een stukje speciaal daarvoor afgezet waar je je kon uitleven, trouwens warm rijden en afstelling testen, moet dat tegenwoordig zonder helm en op je achterwiel ? waarschijnlijk om te horen of je gewichtjes nog goed zijn en om te zien of je achterveer nog wel goed is ?
 
Arnie said:
Roel kijkt best wel boos :W

noujah roel kijkt vaak chaggerijnig uit z'n ogen terwijl dat dan nie zo is :p
(zoals damain quicksilver zei: Pillenslikkerhoofd 8P) haha

maja gisteren had ie idd wel een reden om boos te zijn.... ding liep verrot
 
seuters said:
gisteren was het een vet dagje in belgie, maar alleen zo slecht geregeld door de organisatie . al dat gescheur over de parkeerplaats enzo ik werd er echt gek van. en dan die sprintweg ,wat is dat een kut baan zeg met op het eind van die gaten in de weg. maarja ik moet niet teveel zeiken dit was mijn eerste sprint samen met de winnaar uit zwolle mark kamerman en voor hem pakte het goed uit. ik moest helaas tegen hem rijden , dus was het voor mij snel afgelopen. de zwolle gang heeft zich voor de rest goed vermaakt.

5392560674291ca3fc5c48.jpg

Seuters to the bone 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top