Meeting Lint [BE] foto's enz.

Status
Not open for further replies.
Aanpakken ;)

Vond het wel t0v dagje hoor, was leuk kreeg weer een beetje het Grou gevoel :)
Lekker sprinten, en gezellig meeten.

Na alles is het toch allemaal goed gelopen, jammer dat alles tegenzat.
Maar dikke Hulde aan de 'Crew' Membertjes, en Inne ;):*
 
Razma said:
er is iig één ding zeker... er zal een zwarte lijst aangemaakt gaan worden binnenkort met mensen die rondrijden @ rennerskwartier...
Nog niet ivm Lint, maar wel komende evenementen...

Praktisch gezien zijn er heel wat dingen gebeurd waar ik/wij van geleerd hebben voor volgende x


vind ik een goede gedachten
k had echt de gedachten van nu kan er elk moment in voor zn raap gereden worden

degene die op de paddock rond racen gewoon niet meer laten deelnemen
 
SPEED SLIDER said:
Ik vond lint echt een super meeting je kon zoveel sprinten als je zelf wilde. Wel jammer dat ik nog even spookrijder actie maakte maar als mensen van de organisatie zeggen dat je mag rijden en je staat vooraan rij je toch gewoon weg zie ik in 1 keer 2 scooters op me afkomen. Dan weet je ook even niet goed wat je moet doen gelukkig is er niks gebeurt. Werd wel gek van die scooter die maar rondjes over die parking bleven rijden heb zelf ook wel 3 rondjes daar gereden maar niet 35 zoals sommige.


dat is wel zo, maar k schrok me rot, en ik vond het ook nie zo gepast dat je daarna op de parking ook nog een weely maakte!
 
!!!aerox!!! said:
zeeer vette dag gehad met de mannen van epc en ept :)

de actie van de runner met chroom frame was ook zeer bruut..

http://s4.yousendit.com/d.aspx?id=2KT4G9R62HF4G3P89KQHB02T2L

filmpje is baggere kwaliteit ivm gare low budget camera...
maarja :p

Greetz

Dat was de HJ RUNNER :p

En INNE, bij mij ging het mis met m'n carb dus moest een ander pakke en die er op zette en toen nog afstelle.
EN henrico had gezeik met z'n sletra ontstekking en moest een HPI op, daar moesten we ook nog wat aan doen.

Hoop ook dat het niet meer voorkomt.

maar veel leer voor de volgende x
 
Al met al was het toch een vet dagje :).

Was echt supergezellig met Klaas en Nick :*. Lekker weertje enzo.

Alleen jammer dat je bij de auto's nog geen eens normaal kon praten, of er kwam weer een scooter langs :X, en ook een kerel zonder helm op z'n std booster de hele tijd.

Paddockstand was er bijna heen gevlogen, alleen vonden we het toch een beetje zonde. (voor de paddock)
 
Ik vond het een geslaagde dag alleen wat kleine foutjes maar die heb je toch altijd wel. Maar je kan een dag lang sprinten zoveel als je wil. En heb veel plezier daar gehad het enigste wat ik jammer vind is de weg dat die op het einde een gat/bult heeft waar je flink over stuiterde en vooral met stalen achterveer. iig ik vond het een stuk beter als vorig jaar. Dus volgend jaar als er dan weer een komt is het nog beter
 
eindelijk kan op het forum kijken Malph je heb er weer bruute movie's opgezet van ons.
:p zoals gewoonlijk.
was echt bruut gister maar kwam er gisteravond om 10 uur achter dat ik vandaag praktijk examen had :p maar ging lekker net als het sprinten.
Kan weeer al niet w8en op lelystad.
 
scooter-sprinte said:
eindelijk kan op het forum kijken Malph je heb er weer bruute movie's opgezet van ons.
:p zoals gewoonlijk.
was echt bruut gister maar kwam er gisteravond om 10 uur achter dat ik vandaag praktijk examen had :p maar ging lekker net als het sprinten.
Kan weeer al niet w8en op lelystad.

idd filmkes zijn vet hehe nu heb ik nog altijd wel niet gesprint tegen je eh beste ;)
 
Iemand toevalig filmpje van een sprintje van mij?
Die ik kan downloaden, want die filmpjes van lint deel 5 enzo kan ik nie op m'n computer opslaan :S

wilde liefst filmpje van sprintje van mij tegen zo'n rood hebo boostertje, met zo'n gozer met een pot helmpje op.

Is sprintje na de actie van puck (HJ RUNNER z'n WHEELIE)
 
VRC-ROX said:
idd filmkes zijn vet hehe nu heb ik nog altijd wel niet gesprint tegen je eh beste ;)



Komt nog goed he op het laatst had hij een dipje in het begin dus had ik toch verloren die ga ik even verhelpen en in lelystad ben jij de eerste op zaterdag waar ik tegen sprint ;)
 
was een geslaagde dag!
was de eerste keer dat ik meedeed maar is wel meegevalle...
veel mooie scoots en een heleboel paardjes gezien ;)
beunhaas was echt wel snel!
scoot liep best aardig, had me wel wat beter kunne voorbereiden op het vertrekken :)
als deze meeting blijft groeien word er wel beter een andere locatie gezocht, was nu al aan de kleine kant vond ik...
 
scooter-sprinte said:
Komt nog goed he op het laatst had hij een dipje in het begin dus had ik toch verloren die ga ik even verhelpen en in lelystad ben jij de eerste op zaterdag waar ik tegen sprint ;)


dat onthoud ik he :)
 
HJ EVO ROX said:
Iemand toevalig filmpje van een sprintje van mij?
Die ik kan downloaden, want die filmpjes van lint deel 5 enzo kan ik nie op m'n computer opslaan :S

wilde liefst filmpje van sprintje van mij tegen zo'n rood hebo boostertje, met zo'n gozer met een pot helmpje op.

Is sprintje na de actie van puck (HJ RUNNER z'n WHEELIE)


kan wel

je gaat naar die link, je ziet dan dat het filmpje afgespeeld wordt.
Maar als je met je rechtermuisknop op t filmpje klinkt zie je een link ergens staat wat eindigt op .wvm
kopier die link en plak m in je browser
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top