Meeting Harelbeke 27/08/2006

Je wilt daar niet overheen rijden als je aan het sprinten bent met 100+

Deze hobbel/kuil zit neem ik aan niet in de baan om te sprinten ?
 
idd vorig jaar was het ook 150 m en lag de hobbel op zo'n 5 m na de start ofzo, maar niemand had er last van eigenlijk.
 
corynne mhr said:
idd vorig jaar was het ook 150 m en lag de hobbel op zo'n 5 m na de start ofzo, maar niemand had er last van eigenlijk.


Bij de start helemaal erg :P iig zo'n hobbel hoort niet in een sprintbaan, beter 100m zonder hobbel als 150m met hobbel.
 
als de "hobbel" op 5m van de start ligt is 150 meter zeker te doen ! op 5 na de start meter rij je nog geen 100+ dus is niet echt een probleem lijkt mij !
 
robo5 said:
als de "hobbel" op 5m van de start ligt is 150 meter zeker te doen ! op 5 na de start meter rij je nog geen 100+ dus is niet echt een probleem lijkt mij !


Stel iemand komt met zijn voorwiel de lucht in komt net terecht in die hobbel waardoor het stuur verdraaid dan val je, bij de start zit je meestal in een veel onstabielere posisite en als je dan door een hobbel gaat is echt niet prettig.
 
Dan leg je de start toch 10 meter verder, dan is het een 140 meter sprint :P, en de remweg is zoals ik het me herrinner, vrij lang, dus een 150 meter sprint is volgens mij ook nog wel mogelijk :D
 
ja mensen, wij gaan het proberen met 150m, als we zien dat er tijdens de vrij sprints problemen zijn, verleggen we het en word het 100m en op de dag zelf moet ik geen gezaag horen ofzo :p het gaat hier enkel en alleen om de veiligheid van de rijders! Dit is wat telt voor ons!

We kunnen het proberen maar als het op de dag zelf echt niet gaat, word het dus 100m hé :)

Het kan dus zijn dat de meeting ff stil ligt, maar er zal nog de testbank zijn enz... waar er ook een beker te winnen valt voor degene met de hoogste pk!
 
VRC-ROX said:
hopelijk dat de testbank er deze keer dan wel is 8P


We hebben vinny gevraagd dusjah ;) Hij zal er zeker zijn hé :)

@alex_tosax: ge moet niet hetzelfde herhalen wat anderen zegt hé, leest vorige pagina!

Start en finish zal niet hetzelfde zijn als vorig jaar aangezien het maar 100m was...
 
Misschien aanwezig ... maar ik heb er niet véél vertrouwen ivm het k*tweer hier!
Ze spraken vanaf zondag tot later in de week OVER REGEN !!
Iemand al meer info over dit soort zaken?

Grtz s0nic_lc
 
Back
Top