Meeting Harelbeke 2005

ik kom ook en met men blok die zal tegen dan wel af zijn:):p maar sprinten kan ik niet door men leeftijd... :(
 
AFKOMEN ALLEMAAL :D

weer valt goe mee ;) beter allessinds dan de zondag op lely dusja.... sprinten zit er zeker en vast in!!! :)
 
Vanmorgen om 10uur aan gereden voor een rit van zo'n 200km.

In Harelbeke aangekomen konden we het gvd niet vinden :X Overal ***-wegen in België. Slechte bewegwijzering en dan ook maar niet te spreken over straatnaambordjes die ontbreken :|

Na zo'n 1uurtje rond gereden te hebben daar een bord gevonden met een plattegrond en iemand de weg gevraagt maar geen resultaat...

Dus weer terug met een vieze auto en lege benzine tank.... ;(
 
Ben benieuwd hoe het weer daar is hier regent het. De eerste keer dat ik naar een meeting in belgie ging hebbe we ok lang rondgereden door alles wat slecht staan aangegeven..
 
Rooienaar said:
Vanmorgen om 10uur aan gereden voor een rit van zo'n 200km.

In Harelbeke aangekomen konden we het gvd niet vinden :X Overal ***-wegen in België. Slechte bewegwijzering en dan ook maar niet te spreken over straatnaambordjes die ontbreken :|

Na zo'n 1uurtje rond gereden te hebben daar een bord gevonden met een plattegrond en iemand de weg gevraagt maar geen resultaat...

Dus weer terug met een vieze auto en lege benzine tank.... ;(
helemaal me eens, en sterker in het centrum van Harelbeke (na 3 keer hetzelfde politiebureau voorbijgereden te hebben) ff gestopt bij dit bureau! ff naar binnen zitten ze daar een pc spelletje te spelen??? vraag ik "weet u waar de venetielaan is zegt ze FF'kes wachten"ff'kes mun spel toedoen??? vervolgens stuurt ze me de compleet verkeerde kant op!!, tja duun duivel met dun Hollanders!!
en inderdaad nergens geen straatnaambordjes
 
Rooienaar said:
Ik zag je volgens mij nog rijden daar in Harelbeke....

Busje met een tandem-asser met 2 Zipjes erop?
UHM als een volvo S60 een busje is , dan heb je me idd zien rijden!!! overigens de wedstrijd begon om half 4 !!!
 
Dan had ik het verkeerd gezien....
Begon de wedstrijd pas om half4? :X

Heeft er iemand btw wat foto's? Ik kwam eigenlijk om foto's te maken maar wegens bovenstaande omstandigheden heb ik niets...
 
Rooienaar said:
Dan had ik het verkeerd gezien....
Begon de wedstrijd pas om half4? :X

Heeft er iemand btw wat foto's? Ik kwam eigenlijk om foto's te maken maar wegens bovenstaande omstandigheden heb ik niets...


ik heb enkele foto's en filmjes

mijn maat ook

ps: wrm stond er op site 3eur inkom en als we toe kwamen 5?
 
Tja we zullen dus volgende keer kijken voor aanwijzingen... aan de ontbrekende straatnaambordjes konden wij helaas niets doen...
Spijtig te horen dat je naar huis hebt mogen gaan!!!!

De inkomprijs was ietsje opgestegen doordat ze nog een onverwachte onkost hebben moeten doen :) een grote aggregaat maar kom, 5€ is niet het einde van de wereld hé :D
 
Back
Top