Meeting Harelbeke 27/08/2006

meeting was toV+ralf+
de tijdsmeting liep al een heel stuk beter dan op heule.
wel volgende keer de nummers bij de keuring direct op scooter kleven zodat die zeker goed zichtbaar zijn,en beter iets grotere.dan zal het sprinten al een stuk sneller verlopen,wachttijden waren soms nogal lang,maar komt goed!

men 2fast blok zat pas samen van gisteren,niet genoeg kunnen afstellen en liep echt brak op meeting,nog lekke voetpakking moeten vervangen ter plaatse.(bedankt hans voor je vloeirbare zooi:+ )
na 50m zakte die helemaal in,toch snelste tijd neergezet 6,5sec.
dus nog werk aan de winkel:p

cb-dude scooter 70 gewonnen met zen AC ice+ralf+
alles is nog std,volgend seizoen BHT tjoend aan de start})
MSSH won scooter special met die dikke wheelspins
en ik super special , niet moeilijk als je weer de enige bent in je klasse:L
 
en we zijn eindelijk terug aangekomen in nijmegen:W.

vond het een leuke meeting, aantal dingen van organisatie zoals de competitie was nog een hoop onduidelijkheid, er waren geen wc's (liepen ook aantal dames rond benieuwd hoe die dat hebbe gedaan:p)

verder wel goed resultaat behaald, 2e plaats in special klasse. TJ tuning was niet bij te houden:p

foto's................?
 
orrie! said:
ik ben al rond 6uur thuis. oorzaak scooter deed vaag. voor de rest wel een geslaagd meeting! aleen spijtig van het rare startsysteem. ik vertrok bij het groene licht en toch nog een valse start. maar ja. ik hoop dat er foto's gemaakt zijn van me:) een witte aerox die in de grondlaag stond en met een vertotte achterkap:p
ge hebt nog een beetke speling als de 2 lampkes branden. Als ge dan zo ver mogelijk naar voor staat dan hebt ge makkelijker valse start, want bij het minste da ge te vroeg vertrekt ziet die da ;)


Meeting was goed in orde! en het weer zat goed mee! Mijn foto's post ik morgen wel n keer :p
 
het was indd een geslaagde meeting :)

toegekomen met brakke ice ... een paar keer gereden en ging eerst niet meedoen met de sprints. maar dan toch maar meegedaan aangezien het probleem lag aan dat ik te weinig benzine had :L

vrije sprints een paar gewonnen ook paar verloren. dus had ik bij de competitie verwacht niet bij de laatste 8 te zitten maar blijkbaar dus wel.

en dan ook blijkbar moest ik de finale rijden en heb die dan nog gewonnen :p

ook proficiat aan beunhaas met je "overwinning" ;)
en ook proficiat aan MSSH ;)


het was gewoon vette meeting wel jammer van de ronny's die gewoon overal tussendoorknalden en als organisatoren uitleg aan het geven waren gewoon doorknalden zodat 99% het niet kon verstaan.

het sprinten kon idd ook wel war sneller na elkaar zodat mijn temp niet iedere keer met 2°C per seconde de hoogte inschiet , maar dat komt ongetwijfeld goed.

kwam dan thuis met de beker. direct telefoon gehad dat men moeder ongeluk heeft gehad, wel een domper op het feestgebeuren, maar er is alleen maar blikschade dus zo erg is het allemaal niet

iig vette meeting, en CU next seisoen :)

ps: tuned dan wel :p

mijn aandeel pics heb er nog niet veel maar er komen er nog meer aan.

DSC00009.JPG

DSC00010.JPG

DSC00011.JPG

DSC00012.JPG

DSC00013.JPG

DSC00014.JPG


sorry voor de grootte van de pics
 
Last edited:
Blue Shark said:
ge hebt nog een beetke speling als de 2 lampkes branden. Als ge dan zo ver mogelijk naar voor staat dan hebt ge makkelijker valse start, want bij het minste da ge te vroeg vertrekt ziet die da ;)


Meeting was goed in orde! en het weer zat goed mee! Mijn foto's post ik morgen wel n keer :p

Post je foto's nu maar :p
Ik heb je scooter volgens mij niet gezien
 
jaguar courreur said:
en we zijn eindelijk terug aangekomen in nijmegen:W.

vond het een leuke meeting, aantal dingen van organisatie zoals de competitie was nog een hoop onduidelijkheid, er waren geen wc's (liepen ook aantal dames rond benieuwd hoe die dat hebbe gedaan:p)

verder wel goed resultaat behaald, 2e plaats in special klasse. TJ tuning was niet bij te houden:p

foto's................?
dat moet dan lukken want ik heb da laatste sprint gereden tege TJ en ben 2de geworde in special!
 
Heb zo'n 47 foto's van de meeting inclusief enkele klaar voor de start pics. als je een foto wilt hebben, vraag je het maar en kijk ik of ik er eentje van heb. was een geslaagde meeting alleen jammer dat ik niet lang kon blijven.
Grtz, Razer.
 
foto van mijn ding?:p

en altijd weer die boosterronny's die wheely's op de warmrijstrook boeken,
het is net een plaag:L
er was zo'n 'boosterronnybende' met witte boosters en die stonden dan nog net naast ons,haha me helemaal ziek gelachen toen ze een normale M12 moer op de draadstang van subframe draaiden met een tang en die halfverwege niet meer verder kon,en kon er ook niet meer af -> draad gaar:winner:
haha en ene met een std krom koppelingshuis,die beweerde dat het een wing bell was en had 1 boutje in carterkap (was voor minder gewicht?):+
en allemaal een petje op die op 180° staat zodat de zon TOCH nog in hun gezicht schijnt :L
 
RAZER said:
Heb zo'n 47 foto's van de meeting inclusief enkele klaar voor de start pics. als je een foto wilt hebben, vraag je het maar en kijk ik of ik er eentje van heb. was een geslaagde meeting alleen jammer dat ik niet lang kon blijven.
Grtz, Razer.
Heey Wrm doe je niet zo als JoRoXsTyle ??
En album aan maken .
Of via je Msn Space kan ook nog ?
Miss een beter idee ;)

Was een erg geslaagde meeting hoewel mijne erg brak liep :eek:
Maarjah was onafgesteld der heen gegaan .
En was weer de eerste keer dat ik ging rijden na een jaar :p

MzzL Jeroen
 
super meeting gehad vandaag!!

vanmorgen om 11 uur naar cb-dude gegaan enhelpen inladen met AC ice en materiaal,

daar toegekomen rond 11.30 en onmiddelijk tentje opgezet en brom uitgelaten
daar heeft beunhaas dan problemen gehad met voetpakking en daar terplaatse wat opgelost,

en team 2nd gear heeft met 2bekers gaan lopen, 1 van scooterstandaard en 11 van super speciaal

kortrom super meeting!!
 
Twas echt super vandaag.
Heb genoeg kunnen sprinten, mooi weer, weinig tot geen probs
gehad met scoot. Dus een super geslaagd dagje.

heeft er nog iemand foto's van een Donker rode aerox ( zonder kappen)
met een geel-goudkleurige voorvelg??? PM plz;)

yoo;)
 
Back
Top