Meeting Harelbeke 27/08/2006

D34dly sr said:
Heeey
Wij komen uit Nijmegen maar we kunnen pas laat weg rijden .
Is de keuring percies om 2 uur dicht ?
Of kan daar gerekt worden ?
Want ik weet niet of wij dat halen vanuit nijmegen want wij moeten 2 half uur rijden .
Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben .
Pm ff trg als jullie willen .
Of post het op het forum kan ook :eek:
MzzL Jeroen

pm'd :)
 
Ik ben er klaar voor,

heb weinig zin gehad voor aan m'n scooter te werken dus hij is gedeeltelijk kaploos maar dat boeit verder niet.
Hopelijk rijdt hij gewoon goed zoals hij er nu bijstaat, anders zal ik eerst nog zin moeten ontstaan om het af te stellen :p

Rond 9 - 9.30 uur vertrekken we hier (2 - 2.5 uur rijden)
 
Zo de lokale organisatie is fris en gezond en is lekker wakker (5.25 :eek: )

en gaat straks sprintbaan oppompen :)


Tot straxs

hopelijk mooie dag !!!

T'is eindelijk zover :)
 
woow, sommige mensen zijn al terug wakker:eek: en andere moeten nog slapen hehe, maja, binnen 2 uurtjes sta ik terug op, dus als je morgen een halve zombie met een rox ziet, That's me;)
 
ik ben al rond 6uur thuis. oorzaak scooter deed vaag. voor de rest wel een geslaagd meeting! aleen spijtig van het rare startsysteem. ik vertrok bij het groene licht en toch nog een valse start. maar ja. ik hoop dat er foto's gemaakt zijn van me:) een witte aerox die in de grondlaag stond en met een vertotte achterkap:p
 
mja ik vraag het mij ook af
ik ben ook niet langer gebleven omdat men pvl rotor het begeven heeft op 1 of andere manier
 
Zeer goed weer gehad,
de winnaar is mij niet bekend, omdat ik eerder naar huis gekomen ben;)
Ik zal vanavond nog wel even de foto's posten:D
 
ben ook wel benieuwd :) wilde misschien nog gaan kijken zonder scooter. maar werd pas om een uur of 3 wakker :p dus had er pas om half 5/5 uur kunnen zijn.
 
was wel leuke dag

3de geworden std klasse.

weer was goed helemiddag droog

sprint was 100m zonder bobbel maar daar hebben we vorig jaar wel overgereden.

het tijdsysteem werkte wel maar de tijden die eruit kwamen volgde ik niet helemaal. meeste waren 7.5 ofzo ik reed zelf nog een 6.5 best bizar.
 
Back
Top