Meeting Harelbeke 27/08/2006

Maak jij eens startsytsheem sonic-tuning ...

was 1e meeting toen ik er bij was gingen tijdsmetingen PERFECT

maar is iets fout gegaan ...

we kunnen je niet verplichten om naar harelbeke te komen ...

maar ik zou het jammer vinden dat je meeting mist omwille van het startsystheem
 
Sonic Tuning, ik ga er hier niet meer op ingaan. Als je niet komt naar Harelbeke denk ik dat het meer een gemis van jou kant zal zijn dan van de onze. Je weet maar al te goed dat de Belgische meetings heel goed zijn als je veel wilt sprinten, dit gaat weer het geval zijn. Zelfs al is het zonder tijdsmeting, sprinten blijft sprinten en is het niet daarom dat je naar een meeting gaat?
Wij gaan er natuurlijk ALLES voor doen dat het wel met tijdsmeting is. Wij gaan zelfs toestemming vragen aan lano om het systeem op voorhand daar te zetten en te testen totdat alles OPTIMAAL werkt :)

Dit is nu het laatste wat er over het systeem wordt gezegd, ik ben altijd te bereiken via msn op aurelieke@hotmail.com als je nog vragen of commentaar hebt.

Ahja Lieke hier onder account van Duf :p
 
heb er wel zin in:W

hoop dat de tijdswaarneming werkt. en alles een beetle vlot door loopt zodat je gewoon veel kunt vlammen.

en dat die afvalrace serieus word gehouden! niet zoals bijv op lint:P

tot dan :D
 
volgens mij is sonic_tuning beetje dikke nek aan het krijgen omdat die meerijd met het SBO klassement.

Ik heb ook een sprintscooter en ik trek er mij nix vanaan om wat te verliezen, het is voor iedereen een hobby, die we tenslotte ook veilig willen houden > met of zonder tijdsmeting!!
 
juist nog eens gebabbeld met meneer lano :) alles is in orde...

Vandaag drank gaan bestellen en kijken voor hamburgerkraam

We maken er ons werk van, laten we hopen op goed weer en een grote opkomst ;)
 
Ik zit waarschijnlijk nog effe vast met men kwetsuren.
Misschien vind ik wel een piloot voor mijn scooter, en kom ik effe kijken.
 
vanaf wanneer kan er ingeschreven worden want ik heb 2 weken geleden mij al ingeschreven en nog 2 maten van mij ook maar we staan nog steeds niet op de site ?
 
Lieke said:
juist nog eens gebabbeld met meneer lano :) alles is in orde...

Vandaag drank gaan bestellen en kijken voor hamburgerkraam

We maken er ons werk van, laten we hopen op goed weer en een grote opkomst ;)

mss kijken voor ehbo kan zeer handig zijn w ehebbend at gezien @ sint truiden
 
ik hoop dat ik ook aanwezig kan zijn dat is dan voornamelijkvoor de costum show en sprint hoop ik ook als dat gaat lukken

ik hoop het in ieder geval want zal 1 van de laatste meetings zijn zker??
 
Tim.R. said:
Indd, heb in driewegen op de scoot van een vriend gereden met daginschrrijving.
je hoeft maar iets te vroeg gas te geven en je hebt valse start, wat natuurlijk perfect is: "valse start is valse start"
en je hebt in sittard ook een daglicentie gehad???
 
VRC-ROX said:
vanaf wanneer kan er ingeschreven worden want ik heb 2 weken geleden mij al ingeschreven en nog 2 maten van mij ook maar we staan nog steeds niet op de site ?



Sorry, laatste tijd nogal druk bezig met vanalles en nog wat... Site is allang niet meer geupdate geweest, zal vanavond eens het geval zijn :) Denk wel dat ik jou heb gezien bij de binnengekomen inschrijvingen :) Desnoods zo erg is het niet, je kan je toch altijd inschrijven op de dag zelf ;)
 
Back
Top