Meeting Harelbeke 27/08/2006

buffel said:
ik vind de regels van scooters tot 70cc maar niks moete echt alle kappen er op kan er niets geregeld worden dat alleen voor en achterkap erop moet anders moet ik alles nog netjes maken en heb weinig tijd :(en ben niet goed genoeg voor in de special te rijden


Alleen voor en achterkap is goed. Foutje van de website...
 
orrie! said:
joris ook kun je wel weg laten dat zal je eerste meeting zijn dat tie loopt:)
veder hoop ik dat hij vandaag of morgen draaid he

Ik weet niet wat jij loopt te zeiken:S
Als je jaloers bent is dat dan zeer jammer voor je:D
 
joris dat nen ik niet maar toen dat je dat berichtje zetten liep tie nog niet he:) maar moet en effe kijke hoe we rijden he me ma crost toch wel meej de oto maar ik ga nu nog effe lekker genieten van me vakantie hiero in spanje! dus ik spreek je nog wel rond de 10 ben ik terug!
gr orlando

p.s ik ga morgen naar de hebo fabriek hier in spanje!! even een kijkje nemen en kijken ofdat ik iets mee kan nemen!!
 
Vandaag zijn we de bekers gaan bestellen. Deze zijn zullen deze zaterdag klaar zijn ;) Zaterdag namiddag zijn de foto's van de bekers dus online ;)
 
ik ben dit jaar ook weer van partij deze keer is men scootje wel wat properder dan vorig jaar en dus zal ik ook met custom show mee doen heb me trouwens net ingeschreven *D tot dan maar eerst sint truiden :d
 
afwezig ivm andere bezigheden. ik zou graag het startsysteem van st.net zien dan zou de dag nog wel vrij willen nemen bij de baas.

ik heb jammer genoeg niet zoveel vertrouwen meer in het d-force systeem sinds heule, k weet ook dat heule de eerste keer was maar dan nog. ik wacht liever een meeting af.

als ik van meerdere rijders hoor dat het systeem in harelbeke goed gedraaid heeft dan heb je grote kans dat k volgende meetings met het systeem wel aanwezig ben.

greetz
 
Sonic Tuning said:
afwezig ivm andere bezigheden. ik zou graag het startsysteem van st.net zien dan zou de dag nog wel vrij willen nemen bij de baas.

ik heb jammer genoeg niet zoveel vertrouwen meer in het d-force systeem sinds heule, k weet ook dat heule de eerste keer was maar dan nog. ik wacht liever een meeting af.

als ik van meerdere rijders hoor dat het systeem in harelbeke goed gedraaid heeft dan heb je grote kans dat k volgende meetings met het systeem wel aanwezig ben.

greetz

ik had niets te klagen over het systeem in heule.

al 1 persoon met positieve commentaar dus.
dus je kan gewoon naar harelbeke komen.

beetje lame excuus imo
 
tja ik ben het SBO systeem gewent wat de laaste wedstrijden gewoon 100% goed draaid.

ik weet ook het hun eerste keer. maar vond je het systeem zo goed werken. dan moet je snel een SBO sprint rijden dan zal je zien wat een echt start systeem is.

de prijs van het d-force systeem zal ook wel vele malen lager liggen als het SBO systeem. maar ik vind dat je voor een meeting gewoon een 100% goed werkend systeem moet hebben wat ook een weergave geeft van de realiteit.

aangezien je wel heel veel moeite moest doen voor een valse start. dat hoef je bij SBO niet te proberen want dan heb je constant een valse start.
 
Sonic Tuning said:
tja ik ben het SBO systeem gewent wat de laaste wedstrijden gewoon 100% goed draaid.

ik weet ook het hun eerste keer. maar vond je het systeem zo goed werken. dan moet je snel een SBO sprint rijden dan zal je zien wat een echt start systeem is.

de prijs van het d-force systeem zal ook wel vele malen lager liggen als het SBO systeem. maar ik vind dat je voor een meeting gewoon een 100% goed werkend systeem moet hebben wat ook een weergave geeft van de realiteit.

aangezien je wel heel veel moeite moest doen voor een valse start. dat hoef je bij SBO niet te proberen want dan heb je constant een valse start.

Indd, heb in driewegen op de scoot van een vriend gereden met daginschrrijving.
je hoeft maar iets te vroeg gas te geven en je hebt valse start, wat natuurlijk perfect is: "valse start is valse start"
 
Sonic Tuning said:
tja ik ben het SBO systeem gewent wat de laaste wedstrijden gewoon 100% goed draaid.

ik weet ook het hun eerste keer. maar vond je het systeem zo goed werken. dan moet je snel een SBO sprint rijden dan zal je zien wat een echt start systeem is.

de prijs van het d-force systeem zal ook wel vele malen lager liggen als het SBO systeem. maar ik vind dat je voor een meeting gewoon een 100% goed werkend systeem moet hebben wat ook een weergave geeft van de realiteit.

aangezien je wel heel veel moeite moest doen voor een valse start. dat hoef je bij SBO niet te proberen want dan heb je constant een valse start.


lees jij eigenlijk wel wat er gezegd wordt? Zoals ik zei het werkte perfect tot op de dag zelf dat er iets fout is gegaan? Daarom ben ik dit nu ook aan het onderzoeken. Het st.net startsysteem werkte ook niet altijd perfect (no offence he ;)) maar zie op smp vorig jaar, daar waren er ook problemen...

Dus met andere woorden ga jij ook niet naar de acuity meeting, aangezien het daar ook het sbo systeem niet is?
 
Het startsysteem van st.net zelf heeft altijd perfect gewerkt.
De tijdsmeting idd niet op altijd SMP, dus meteen alles aan de kant geschoven daarna voor wel een werkend en nauwkeurig systeem. Met het startsysteem alleen hebben we nooit problemen gehad.
 
Razma said:
Het startsysteem van st.net zelf heeft altijd perfect gewerkt.
De tijdsmeting idd niet op altijd SMP, dus meteen alles aan de kant geschoven daarna voor wel een werkend en nauwkeurig systeem. Met het startsysteem alleen hebben we nooit problemen gehad.

Dat ga ik nu ook doen ivm tijdsmeting ;)

Het startsysteem zelf geft ook geen problemen, moet alleen iets nauwkeuriger afgesteld worden, dat is aan 2 schroefjes draaien :)
 
Duf said:
lees jij eigenlijk wel wat er gezegd wordt? Zoals ik zei het werkte perfect tot op de dag zelf dat er iets fout is gegaan? Daarom ben ik dit nu ook aan het onderzoeken. Het st.net startsysteem werkte ook niet altijd perfect (no offence he ;)) maar zie op smp vorig jaar, daar waren er ook problemen...

Dus met andere woorden ga jij ook niet naar de acuity meeting, aangezien het daar ook het sbo systeem niet is?


lees je zelf wel helemaal goed wat ik zeg.

Sonic Tuning said:
voor een meeting gewoon een 100% goed werkend systeem moet hebben wat ook een weergave geeft van de realiteit.

dus het acuity meeting heeft toch niet het zelfde systeem als d-force of wel soms. volgens mij niet als ik de pics van vorig jaar bekijk.

ik wens je veel succes met een goed systeem tebouwen wat ook echt daadwerkelijk goed werkt.
 
Back
Top