This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Harelbeke 27/08/2006

[ir]http://meeting.dforce.be/SiteHarelbeke/DSC00006.JPG[/ir]

van links naar rechts:

Automaten
Testbank
Custom Show
Scooter 70
Scooter Special
Super Special

Voor id'tje te geven, bekers zijn groter dan die van Heule
 
dj pacha said:
Zoals al eerder gevraagd is zou ik willen weten of het 100 of 150 meter sprint is?

grts dj pacha


wij zijn dat dit weekend gaan onderzoeken. We hebben dan ook besloten, voor de veiligheid ivm remweg e.d., om er 100m sprint van te maken!
 
100M ??

vorig jaar was 150m dacht en het was prima aan te remmen. zelfs heel makelijk.joel kreeg het toen ook goed aangeremt. plus dat de start evt nog een 50m naar achteren geplaatst had kunnen worden.
 
voor ons is 50 meter de start opschuiven zeker geen probleem, wij willen gewoon geen ongelukken!

Joel is dachtk vorig jaar zelfs in de "greppe" gereden en gevallen?

150m valt te proberen, goed voor ons, als we op de dag zelve echter zien dat er teveel mensen er problemen mee hebben schuiven we weer op naar 100m!

Mensen die vorig jaar naar Harelbeke zijn geweest weten dat de baan er redelijk slecht aan toe is...
 
baan was redelijk. joel zijn val kwam door een weelie en kwam met een scheef stuur neer. joel reed zelf niet maar een vriend.

ik denk dat 150m zeker wel te doen is. remweg is er genoeg en zo slecht was die baan er zijn slechtere bijv lint.
 
idd zoals lieke zegt kijken of 150m té doen is

maar je moet denken dat er al 2 frames zitten die wel heel goed vooruit zullen gaan hé ...
 
Last edited:
150 meter is beter dat moet je eigenlijk standaard aanhouden alsut wel kan. Ik denk niet dat er problemen met de remweg zullen zijn zolang er maar hobbel of drempel aan het einde zit is het goed te doen.
 
meeste mensen hebben hun vertanding ook op 150m staan lijkt mij omdat 150m std is,

miss dat ik zondag kom hangt van het weer af en of de sonic rijd.
 
nastykilla said:
150 meter is beter dat moet je eigenlijk standaard aanhouden alsut wel kan. Ik denk niet dat er problemen met de remweg zullen zijn zolang er maar hobbel of drempel aan het einde zit is het goed te doen.

bobbel zit vanvoor dan... :s
 
Blue_Rox_Twins said:
zijn er soms foto's van die "beroemde" hobbel?
zodat ik weet of het mogelijk is met staaf te rijden of met veer?

greets


die komen deze week
 
ha çv!

in normale omstandigheden ben'k zondag aanwezig met de rox, mogelijk met kleine optische stukjes

> custom moet ook mogelijk blijven he!