---Meeting Eindhoven Woensel---

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vind je het gek? Tering veel controles daar in ehv...

En Paul, heb jij Anthony's Zip gezien? Was z'n 2e SP dan :)
heheh weet ik veel of antony z'n zip het was..
het was een zip met een vet geluidje :D
 
Jah...ik zou er eigenlijk ook heen zijn gegaan ...maar dat kan niet wat ik had geen vervoer...omdat mijn dragster in beslag is genomen. En die cameraden van ij hadden schrik van de wouten... de watjes
 
Originally posted by AB-Paultje
heheh weet ik veel of antony z'n zip het was..
het was een zip met een vet geluidje :D


die zip sp die hardddddd ging die is van thomas en die andere zip (de athena zip) is van anthonie.
nie moeilijk :D
 
Haha lollig. Maar euhm post ff wie er allemaal een boete hebben gekregen en waarom? Nog wat ongelukjes gebeurd? (leedvermaak :p ) of was het gewoon kouwe koek
 
mooie kleur @ area

meetingehv



8)
 
Originally posted by AB-Paultje
hehe heb ik gezien denk k..
ik hoorde nog van een vriend van me dat er wel een kicke phatom reed..
had je achterkappen trouwens ?

dat ventje met die SR was echt een dokus
vriend van me heeft hem dat ook nog even vertelt :D

Ja idd..
ik was er effkes..volgens mij was ik de enige met een phantom duz.
Zeker wel de enige met SR velgen:p
ik was er met mn broer met zn Aerox en mn neven in hun golfje

Area had wel een vet kleurtje btw..
en die Witte Sr max biaggi zie ik vaak een straat verder staan bij me...
 
Zekerz wel ben ook aan het nadenken voor een kleuren combo maar ik heb er veel in mijn gedachte.

[ontopic] Wel dom van de organisator om op woensel de meeting te regelen. Veelste opvallend en open. Btw zijn er binnenkort omstreken Helmond/eindhoven nog meetingen. [ontopic]
 
Welke organisatie :p ?
Die sjaak met z'n rode runner (bij elkaar gehouden door touwtjes) ofzo :D

7 februari ofzo weer 1 in woensel.

Een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde steen :|.
 
hehe,komisch :D ik had zoiets wel verwacht,als ik zie wat er allemaal op school zit bij me. zon gast,zn olieslang lekt een beetje, neej hij repareert m niet, komt gwoon al 2 weken lang met emmertje en fles olie naar school...zegt dat ie niet weet hoe ie t moet repareren:eek:


rofl,maarja in venray ook van die taferelen:D en ROFLMAO@ die burnout:D

ghehe,ziet wel geselly uit;)

in maart weer SSR meeting in maastricht, die gaat wel een HEEL stuk beter worden;)

greets

Lyco

[edit]

mjah,hier in maastricht ook,plots 4 meetings erbij, niemand heeft een idee wie het regelt:| maarja,vorige van die "kleine" meetings waren gwoon brak,hehe. gwoon een of ander figuur die zin heeft in meeting en daarom maar ff een datum neerragt ofzo:S ohwell...[/edit]
 
Als de volgende meeting nou eens bij de Ikea wordt gehouden.
- meer opkomst
- snellere scooters
- minder last van wouten
- egaal geasfalteerd
- Burger King er naast
- makkelijk te vinden
enz
 
Hij kijkt zoals altijd rustig, beleefd en sluw als een vos. Hij is niet bang om in een verwittig gesprek te raken met da police. Maar als hij toch iets heeft gekregen ben ik benieuwd maar het zal wel als verloren papier werk of als waarschuwing beschouwd worden.
 
ik zag ook die meeting staan op 9 februari maar ben het er mee eens dat het niet in woensel moet want dat werkt nie als je het gewoon probeert te regelen en aanvragen enzo krijg je nix geregeld zoek dan een geschikte locatie maar niet weer in woensel want dat was nix
 
Originally posted by DvO
omg :eek: en ik maar denken dat het niveau in waddinxveen laag lag..:rolleyes: No offence btw :p

Niveau in Waddinxveen laag?? Je zit daar allemaal met Joor en die lui van Koopmans vlak in de buurt, en je zegt dat het niveau laag is??!! :p

Kom dan hier maar es kijken waar iedereen met gare Leo's en Gigasnellies rondrijden, ow ja, en niet te vergeten MK, want die doet het goed op een "70" 8P

Uiteraard wel een Malossi Sport 70 dan hè, want die is vet snel :D
 
ik zag ook die meeting staan op 9 februari maar ben het er mee eens dat het niet in woensel moet want dat werkt nie als je het gewoon probeert te regelen en aanvragen enzo krijg je nix geregeld zoek dan een geschikte locatie maar niet weer in woensel want dat was nix
 
Mja, ik zou dan ook eerder voor Acht kiezen, of Ikea parkeerterein, iets dergelijks. Woensel is gewoon veel te gevaarlijk...
 
Back
Top