21 Mei 2006 Legale Meeting Eindhoven

Status
Not open for further replies.
ik kom zeker kijken
of ik ook mee ga sprinten ligt eraan hoe ver ik met de uitvoering van mijn plannen ben.
binnenkort maar eens aan de slag dan.
heb er nu al zin in
 
dennisbots said:
ik kom zeker kijken
of ik ook mee ga sprinten ligt eraan hoe ver ik met de uitvoering van mijn plannen ben.
binnenkort maar eens aan de slag dan.
heb er nu al zin in


hou er rekening mee dat er nog niks zeker is :rolleyes:



@ Ferreltje, lijkt me sterk aangezien ik er regelmatig kom en dat er 4 of 5 vrachtwagens staan..... verder rijd er wel wat verkeer rond alleen de 3 bedrijven die last van ons hebben vertonen nooit actie op zondag :)





Heb ook gehoord van ons pap dat de man die nu bezig is met de vergunning ervoor heeft gezord dat Dynamo Open Air hier in Eindhoven gehouden kon worden dus ik heb deze keer vertrouwen in de ambtenaar die bezig is.
 
Red Devil Rox said:
hou er rekening mee dat er nog niks zeker is :rolleyes:



@ Ferreltje, lijkt me sterk aangezien ik er regelmatig kom en dat er 4 of 5 vrachtwagens staan..... verder rijd er wel wat verkeer rond alleen de 3 bedrijven die last van ons hebben vertonen nooit actie op zondag :)





Heb ook gehoord van ons pap dat de man die nu bezig is met de vergunning ervoor heeft gezord dat Dynamo Open Air hier in Eindhoven gehouden kon worden dus ik heb deze keer vertrouwen in de ambtenaar die bezig is.


anders ga je er zondag ook heen met een bosje bloeme:P
 
Ik probeer trouwens om voor a.s. zondag een afspraak te maken met de man van de gemeente op ter plaatse alles uit te leggen :).
 
Last edited by a moderator:
Ik heb even wat nutteloze informatie verwijderd over illegaal gedoe enzo. Op dit forum doen we daar niet aan...
Dus als iemand zijn post kwijt is weet je wie hem heeft verwijderd:!
 
Zo,

Vandaag zou ik dus een afspraak hebben met de gemeente, komt die vent niet opdagen :(. Maar gelukkig waren Kenny en Inne (SBO) wel gekomen en er zijn na het gesprek enkele positieve punten uitgekomen. Wat die precies zijn blijft nog even onder de organisatie en komen naar voren als we definitief een vergunning hebben. Wel kan ik mededelen dat het aantal sprinters word gewijzigd in een groter aantal.

Verder wil ik het hier bij laten, beginpost en website zijn gewijzigd en de info die verwijderd is komt pas terug als we een vergunning hebben. Morgen ga ik die man van de gemeente is goed op zun flikker geven en verder horen jullie nog van mij :).

Niek
Meeting Team Eindhoven
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top