21 Mei 2006 Legale Meeting Eindhoven

Status
Not open for further replies.
Candyman said:
je kunt met een proefstartlicentie sowieso aan twee sbo sprints deelnemen.
mischien dat het je alsnog bevalt kun je de rest bij betalen en doe je mee voor het nk.
de keuze is aan jou net als aan iedereen die hier @ forum zit.

Maar stel je mist de eerste sprintwedstrijden. De 2de neem je proefstartlicentie en je wel hele seizoen verder sprinten(dus je betaald bij). Kun je dan wel meedoen met nk punten, of moet je daarvoor elke sprint meedoen?
 
Lees eerst je eigen post even na. Je zegt zelf dat je met proeflicentie 2 sprints kan meedoen en daarna bijbetalen en meedoen voor nk.

En nu in die link staat weer van niet. Beetje vaag
 
het klopt toch gewoon ?
Ga je van een proefstartlicentie over naar een volledige startlicentie krijg je vanaf dan wel punten voor het NK
 
Razma said:
het klopt toch gewoon ?
Ga je van een proefstartlicentie over naar een volledige startlicentie krijg je vanaf dan wel punten voor het NK

En als je nou de eerste sprint mist? Krijg je dan ook nog punten. Bedoel zoveel kan zul je dan mischien niet meer hebben(ligt ook beetje aan de punten verdeling) Dat was mijn vraag eigenlijk maar kreeg alleen die link als antwoord.
 
omdat daar gewoon het antwoord staat... :)
dit gaat over meeting/sbo sprint eindhoven en er is een apart topic voor dit soort vragen voor de SBO sprints namelijk.

Je kan doorheen het hele jaar een proefstartbewijs aanvragen, dus ook na de tweede of derde sprint en daarna een voleldig startbewijs en pas vanaf dan kan je punten verzamelen voor het NK.
 
Zo, na wat *ahum* kleine probleempjes gehad te hebben met de pc ben ik er toch weer :W.

Zoals Kenny al zei, er valt iets positiefs te melden.

Gister hebben we een gesprek gehad op het gemeentehuis, jaja no shit :W, met iemand die 'behoorlijk goed in de evementen zit' om het zo maar even uit te drukken. Hij was zeer positief vond ik, we hebben een goed en duidelijk gesprek gehad. Hij is uiteindelijk ook wezen kijken op de locatie zelf en heeft geconstateerd dat het dus geen druk gebied is wat de politie wel beweert dus dat gaat hij 'even regelen met de politie' :). Verder vond hij het ook prettig om te horen dat er een verzekering, draaiboek etc is.
Hij gaat dus nog een aantal zaken regelen en zelf moeten wij ook het een en ander regelen, maar ik zie het nu, sinds de SBO erbij is, positief is :).

Zodra er meer is laat ik het uiteraard weten.
 
Candyman said:
je kunt op aan een sbo sprint meedoen als je een startlicentie hebt of op die dag een proefstartlicentie aanvraagt.
het nadeel van een proefstartlicentie is dat je niet meedoet voor het nk maar alleen maar voor de dagoverwinning (dit is de 9e keer al dat ik dit zeg).
Ik weet nie of k eroverheen gelezen heb en of dit de goede plaats is maar wat kost een proefstartlicentie?
 
Ronnie said:
Sorry ik vraag me soms echt af of mensen wel lezen, het staat immers een paar posts boven je vermeld :rolleyes:

sorry maar ik had die reactie gelezen :rolleyes: er staat dat mensen met licentie voorrang krijgen ... dus er zullen nog wel een paar plaatsen zijn voor mensen zonder licentie zeker ?
 
cb-dude said:
sorry maar ik had die reactie gelezen :rolleyes: er staat dat mensen met licentie voorrang krijgen ... dus er zullen nog wel een paar plaatsen zijn voor mensen zonder licentie zeker ?

Als er tegen die tijd geen 300 sprinters zijn is er volgens mij nog plaats voor daglicentie's :).
 
cb-dude said:
sorry maar ik had die reactie gelezen :rolleyes: er staat dat mensen met licentie voorrang krijgen ... dus er zullen nog wel een paar plaatsen zijn voor mensen zonder licentie zeker ?
ik heb al een keer uitgelegd aan jou dat je zonder licentie niet kunt meedoen aan sbo sprints.
en als iemand dat één keer tegen mij zegt ga ik dat niet nog een keer en nog een keer vragen.
en ook heb ik je uitgelegd hoe het gaat en werkt en dat je dat op de st.net site kunt vinden.
 
Last edited:
heb het dus juist nog eens gelezen en ben er eindelijk uit, ik kan dus niet aan die meeting meedoen zonder proef start-licentie die me 72.5€ kost ...

nja kom dan wel gewoon als toeschouwer :)

greetz
 
Last edited:
Zo, ik ga dit topic ff een mega goeie kick geven..

Ik kom net terug van het gemeentehuis....


... Dankzij de goeie hulp van de SBO :)*) hebben wij het eindelijk voor elkaar gekregen. Veel zagen het somber in, maar het is toch gelukt.

Op 23 september 2006 houden wij samen met de SBO de meeting.

Vergunning komt binnenkort, ze zijn druk bezig met de UEFA cup finale van 10 mei, maar ik heb vanochtend een mondelinge toezegging gekregen.

Dus bij deze, hou 23 september vrij ;).

Hoe en wat word later bekend gemaakt, de datum staat vast :)


Nogmaals wil ik de SBO bedanken, zonder hun was dit niet gelukt :*







ps. kan 1 van de modjes de datum even veranderen??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top