21 Mei 2006 Legale Meeting Eindhoven

Status
Not open for further replies.
Tof :), maar ik denk dat je beter het hele spul verder richting de rotonde kan verplaatsen, ivm groot aantal rijders die aan de start zullen staan.
 
Dat zal wel mee vallen denk ik aangezien het fietspad aan de kant van The Line en Galvano ook gebruikt kan worden, vanaf de uitgang tot aan de start is 100/110 meter :).
 
Whoei. De openingsknaller van het seizoen. Ben benieuwd wanneer echt alles 100% zeker is. Succes er mee iig en we zullen er zeker zijn!
 
Ralf said:
(psst, er zit ook een 'save as jpg' functie in autocad)
OMG en dat hoor ik nu pas8P Zelfs leraren op school weten dat dus niet aangezien we dat nooit hebben geleerd.

Ik zal zeker aanwezig zijn bij deze meeting, de plannen zien er goed uit nu alleen afwachten op de vergunning
 
Ik dacht ook 4 dagen voor jubbega. Ik zag dat in dit topic staan. Aangezien ik zo goed in vertrouwen ben geloofde ik het zonder te checken oid.
Maarja geen openingsknaller dan dus. Maar alsnog komen we :D
 
Aangezien jubbega meestal op hemelvaartsdag valt (24mei) is deze meeting dus wel voor jubbega. En ik zou geen ander evenement weten op dit moment. tot nu toe is het iig openingsknaller dan.. :)
 
Doofus said:
Aangezien jubbega meestal op hemelvaartsdag valt (24mei) is deze meeting dus wel voor jubbega. En ik zou geen ander evenement weten op dit moment. tot nu toe is het iig openingsknaller dan.. :)

nou... eerst moeten wij maar is een vergunning krijgen en alles voor de 1e keer beetje goed zien te regelen... een openingsknaller denk ik nog niet aan, als ie doorgaat ben ik al dik tevreden :p
 
Is op een zondag zie ik:) denk dat ik er wel ben.
zit net nog even opnieuw de info over het inschrijven voor de sbo door te lezen. Eerste meeting rijd ik waarschijnlijk al rond met me vaste start nummer :D
 
Vandaag met de gemeente gebeld. Opnieuw hebben hun een negatief advies gekregen van de politie over de locatie. Alleen omdat wij vol blijven houden dat het geen druk industrieterrein is zoals de politie beweert gaat de persoon die nu bezig is met de vergunning a.s. zondag zelf kijken op De Schakel en foto's maken zodat hij zelf weet wie er gelijk heeft :). Dus maandag of dinsdag weet ik meer :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top