Info Legale Meeting Eindhoven

Status
Not open for further replies.
Inmiddels zijn we verder gegaan alleen we zijn dringend op zoek naar nieuwe sponsoren!!!! ken je iemand die wel interesse heeft, laat het weten!!! er komen nog geen concrete afspraken zolang we geen vergunning hebben maar laat het toch weten.

verder zijn we de laatste dingen aan het regelen en aan het wachten op de vergunning.
 
ik zou t wel leuk vinden als t er kwam

maar de gemeente eindhoven houd jullie gewoon aan t lijntje
dit shiet echt niet op toch :S

maarja we horen t wel he ;)
 
Red Devil Rox said:
Inmiddels zijn we verder gegaan alleen we zijn dringend op zoek naar nieuwe sponsoren!!!! ken je iemand die wel interesse heeft, laat het weten!!! er komen nog geen concrete afspraken zolang we geen vergunning hebben maar laat het toch weten.

verder zijn we de laatste dingen aan het regelen en aan het wachten op de vergunning.


Hmm,

Zoek je sponsors voor een bepaald doel?
 
Hardcore-aerox said:
heeft het nog wel nut?

aangezien ik lees dat de gemeente er nogal traag mee is


jah tuurlijk, heb jij ergens gelezen dat het niet doorgaat ?? ik stop pas met alles als we echt geen vergunning krijgen en zover is het nog niet :)

ik heb de verzekering ook kunnen regelen, enige wat we nog moeten doen is het definitief vastleggen als we een vergunning hebben :)
 
aangezien Speelmansplaten zo lief is geweest hun meeting een week te verzetten en hem zodoende ook op 25 september houden hebben wij weer een probleem dat we een andere datum kunnen gaan zoeken :)

meer hier over volgt.
 
Red Devil Rox said:
aangezien Speelmansplaten zo lief is geweest hun meeting een week te verzetten en hem zodoende ook op 25 september houden hebben wij weer een probleem dat we een andere datum kunnen gaan zoeken :)

meer hier over volgt.


waneer meer info..? niet dat het het 10-08 ineens is dan krjg ik mijn scootie niet optijd af:p x een thuiswedstrijdje:D beter begin september weekend voor brommersprint genemuide?
 
Ferreltje said:
waneer meer info..? niet dat het het 10-08 ineens is dan krjg ik mijn scootie niet optijd af:p x een thuiswedstrijdje:D beter begin september weekend voor brommersprint genemuide?


over de datum kan ik nu nog weinig zeggen. wel kan ik zeggen dat de datum afhankelijk is van de gemeente. Als we eind juni/begin juli een vergunning krijgen is er een kans dat het nog eind aug. word anders word het te krap voor ons en zijn we genoodzaakt het tot 2006 uit te stellen
 
zo, nu even een wat mindere mededeling.

Na overleg met de organisatoren hebben we besloten om de meeting te verplaatsen naar eind mei 2006 . Dit vanwege het feit dat we steeds minder tijd krijgen om alles goed te regelen. Aangezien we een redelijk hoog bedrag vooraf nodig hebben om de meeting goed te laten verlopen en we op een aantal belangrijke punten afhankelijk zijn van scootertuning.net en dat hun weinig tijd hebben, hebben we besloten om de meeting niet meer voor dit jaar te plannen. Wij weten dat velen hier niet blij mee zullen zijn, maar dat zijn wij bepaald ook niet. Momenteel zijn we al 9 maanden bezig en tegen de tijd dat de meeting word gehouden (we gaan er vanuit dan we een vergunning krijgen) zijn we bijna 1,5 jaar bezig. Voor verdere vragen willen we vragen ons e-mail adres te gebruiken om dit topic zo min mogelijk te gebruiken. Ga dus niet vragen of er al iets bekend is, dit lees je vanzelf hier. Alle updates zal ik proberen zo snel mogelijk op de site te zetten en de belangrijkste zal ik ook in dit topic plaatsen.

Ik hoop dat iedereen hier toch begrip voor heeft en dat men nu vooral geen illegale meetings gaat organiseren!!! Ook niet als we een vergunning hebben want ik denk dat ze in staat zijn om de vergunning weer in te trekken. Zoals al eerder gezegd zijn wij er ook niet blij mee, maar we doen het liever goed dan dat we gaan lopen haasten en veel fouten maken

...:Meeting Team Eindhoven:...
 
Dan lijkt het mij een beter plan om dit topic even dicht te doen en als je binnenkort meer weet met datums vergunningen enz weer een nieuw aan te maken. Dit ook om verwarring te voorkomen ed.
Ze kunnen gewoon kijken wat het email adres is voor eventuele vragen.
Wat denken jullie ervan organisatie?
 
Ronnie said:
Dan lijkt het mij een beter plan om dit topic even dicht te doen en als je binnenkort meer weet met datums vergunningen enz weer een nieuw aan te maken. Dit ook om verwarring te voorkomen ed.
Ze kunnen gewoon kijken wat het email adres is voor eventuele vragen.
Wat denken jullie ervan organisatie?


Zoals de gemeente nu zegt (en na lang overleg via de telefoon) is er eind juni (over ongeveer 2 weken) een vergadering waarin hierover word overlegt. Als het kan dit topic nog even open laten, mocht er dan nog niks uitkomen, dan mag ie van mij op slot. Hebben we dan al we een verguning kan die net zo goed open blijven :)

het e-mail adrs voor vragen: meeting_team_eindhoven@hotmail.com
 
Hey,
Ik zie dat jullie op zoek zijn naar sponsoren..
In principe heb je die niet nodig, aangezien je scootertuning en valentino achteraf kan betalen, frietkraam kun je sta geld laten betalen / een deel van de winst..
Je hebt alleen geld nodig om sommige dingen van te voren te betalen..
Want dit geld verdien je toch terug.. voor testbank kun je ongeveer rekenen op 10 scoots per uur, sprinten kun je zelf uitrekenen..
Je moet iets van een jeugd instantie zoeken om het geld wat vooraf betaald moet worden op te laten hoesten(wel hééél duidelijke afspraken mee maken, bij ons is dit verkeerd gegaan:()
Verder jammer, maar wel een goede beslissing om de datum naar volgend jaar te verzetten, ik hoop dat jullie de vergunning krijgen..

Ik zou verder proberen om op een aantal van de gesprekken van B&W aanwezig te zijn, want die mensen hebben een verkeerd beeld van een meeting. Als je daarbij aanwezig bent kun je heel wat duidelijkheid creëren en het zet jullie ook in een positief daglicht..

Vanavond hebben we evaluatie met de politie over onze meeting, als je onze meeting als voorbeeld bij de B&W voorlegt en duidelijk kunt maken dat alles wat de wouten over ons te zeveren hebben dat dat bij jullie niet kan gebeuren móet die vergunning er gewoon komen.. Ik laat je nog wel weten hoe t zit met die evaluatie als je dat wil..
 
hurmzz said:
Hey,
Ik zie dat jullie op zoek zijn naar sponsoren..
In principe heb je die niet nodig, aangezien je scootertuning en valentino achteraf kan betalen, frietkraam kun je sta geld laten betalen / een deel van de winst..
Je hebt alleen geld nodig om sommige dingen van te voren te betalen..
Want dit geld verdien je toch terug.. voor testbank kun je ongeveer rekenen op 10 scoots per uur, sprinten kun je zelf uitrekenen..
Je moet iets van een jeugd instantie zoeken om het geld wat vooraf betaald moet worden op te laten hoesten(wel hééél duidelijke afspraken mee maken, bij ons is dit verkeerd gegaan:()
Verder jammer, maar wel een goede beslissing om de datum naar volgend jaar te verzetten, ik hoop dat jullie de vergunning krijgen..

Ik zou verder proberen om op een aantal van de gesprekken van B&W aanwezig te zijn, want die mensen hebben een verkeerd beeld van een meeting. Als je daarbij aanwezig bent kun je heel wat duidelijkheid creëren en het zet jullie ook in een positief daglicht..

Vanavond hebben we evaluatie met de politie over onze meeting, als je onze meeting als voorbeeld bij de B&W voorlegt en duidelijk kunt maken dat alles wat de wouten over ons te zeveren hebben dat dat bij jullie niet kan gebeuren móet die vergunning er gewoon komen.. Ik laat je nog wel weten hoe t zit met die evaluatie als je dat wil..


we hebben zeker geld vooraf nodig.... alleen ben bang dat geen instantie zomaar ff 1500 euro ophoest :) we hebben het geprobeerd bij Loket W alleen dat draaide nergens op uit.
maarja we zien het allemaal wel.



** edit ** begin post ff radicaal aangepast :p
 
waarvoor heb je in hemelsnaam 1500 euro voor nodig? testbank, startsysteem hoef je allemaal niet vooraf te betalen enzo, wij van meeting best hebben geen geld uitgegeven van te voren(was wel de bedoeling maar dat jeugdcentrum heeft nix van te voren betaald:cool: )
 
hurmzz said:
waarvoor heb je in hemelsnaam 1500 euro voor nodig? testbank, startsysteem hoef je allemaal niet vooraf te betalen enzo, wij van meeting best hebben geen geld uitgegeven van te voren(was wel de bedoeling maar dat jeugdcentrum heeft nix van te voren betaald:cool: )


voeg me msn maar ff toe, dit zijn zaken die ik liever niet hier neer zet :)

niekjuh_aka_freak@hotmail.com
 
ik wor toch wel zo stront ziek van de gemeente he :(

Die gast die alles aan het regelen was had gister zun laatste werkdag en natuurlijk weet niemand hoe het nu precies zit |( Dus nu ga ik maandag weer belle, ons mam ook weer via de werk want ik kots op de gemeente Eindhoven :( |(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top