info meeting Echt

jbakx

Bad to the bone Bakx!!
Wie kan me iets meer vertellen over de meeting die binnekort in Echt gehouden wordt? Moet namelijk helemaal uit Geleen komen en wil dus niet voor niks komen. Alvast bedankt!
GRZ
 
Advertisement - register to remove this

wUw, helemaal uit Geleen? ;)

Ik weet van nix, 1e "normale" meeting is volgens mij Klaaswaal...

Is dit niet gewoon een scooterbijeenkomst? Wie organiseert het?

Als het gr00t is, komen wij de boel wel ff terroriseren :rolleyes:
 
't is een 'treffen' dus...
gewoon met z'n allen gaan karten en maybe daarna naar valkenswaard... organisatie euhm.. mja, dunno
 
Originally posted by jbakx
Wie kan me iets meer vertellen over de meeting die binnekort in Echt gehouden wordt? Moet namelijk helemaal uit Geleen komen en wil dus niet voor niks komen. Alvast bedankt!
GRZ

Is toch maar 15km ofzo??

mja ik heb aan het begin ff meegeholpen aan organisatie, mja omdat ik perse naar de race wilde en niet eerst 50 km meer wilde rijden ben ik er maar mee gestopt...

Mja tis dus de bedoeling dat je daar kan gaan karten en daarna naar valkenswaard rijdt met een groepje...
verder weet ik et ook niet.
 
Re: Re: info meeting Echt

Originally posted by FerrariPhantom


Is toch maar 15km ofzo??

mja ik heb aan het begin ff meegeholpen aan organisatie, mja omdat ik perse naar de race wilde en niet eerst 50 km meer wilde rijden ben ik er maar mee gestopt...

Mja tis dus de bedoeling dat je daar kan gaan karten en daarna naar valkenswaard rijdt met een groepje...
verder weet ik et ook niet.

Ja, er komen gewoon een hoop scooters samen en dan gaan we kletsen/karten/beetje racen en vervolgens gaan er een hoop naar de races in Valkenswaard. Jammer dat er verder denk ik niet veel georganiseerd is. Ik weet niet precies hoeveel mensen er zullen komen maar er zullen best veel moeten komen. Ik kom al met 10+ man uit maastricht en dan komen er nog een hoop anderen van de omgeving hier en dat is alleen omg. maastricht..dus het zal wel druk worden. Er is ook inmiddels een soort "flyer" gemaakt en hopelijk hebben mensen die in de steden opgehangt.
 
p.s.

Voor de mensen die uit maastricht komen...we zouden het best in een grote groep kunnen gaan dus laat wat van je horen en dan kunnen we iets af spreken.
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
je kunt beter naar scooterracen toe gaan heb je veel meer aan naar mijn mening!!!!!!!!
:!

en paar rijden door naar de race.. de rest vind het te ver |(
 
Originally posted by Razma


en paar rijden door naar de race.. de rest vind het te ver |(

yep..maar het is ook ver als je vanuit zuid-limburg/belgie komt en dan avonds nog terug moet rijden. Toch ga ik denk ik wel door naar Valkenswaard... btw Razma: Kom jij ook naar deze meeting?
 
Originally posted by $nouT
yep..maar het is ook ver als je vanuit zuid-limburg/belgie komt en dan avonds nog terug moet rijden. Toch ga ik denk ik wel door naar Valkenswaard... btw Razma: Kom jij ook naar deze meeting?

nee, ik ga naar de race uiteraard
 
Originally posted by Razma


nee, ik ga naar de race uiteraard

Ohh dat is jammer, maar wij zullen waarschrijnlik door rijden naar Valkenswaard zo wiezo dus misschien zien we je daar wel 8) . Het hangt natuurlijk wel een beetje van het weer af- volgens the weather channel zal het morgen de heele dag gaan regenen en als dat zo is dan zal de maastricht groep waarschrijnlik niet komen omdat onze powerfilters dat weer niet zo leuk zullen vinden |( .
 
Originally posted by black_phoenix
wiew....mijn powerfilter houdt wel van een buitje...ik kom iig vanuit den bosch 8)

Ja maar hoe zit het met het weer daar dan?

Ik kan ook wel tegen een beetje regen maar momenteel regent het kei hard en het zou alleen nog erger worden plus de rit is ong. +/- 2 uur en dat zal die powerfilter echt niet volhouden en ik zelf heb weinig zin om 50km af te leggen in regen en dan nog 50km terug want volgens de satelliten zal het weer vanavond niet veel beter zijn |( . Maar goed wij komen dus waarschrijnlik niet meer, want de merderheid voelt er niet meer zo veel voor. :'(
 
Back
Top