info gevraagd, mbt Meeting Dila Purmerend

Handige_harry

Well-Known Member
Oke, de vorige topic is gesloten vanwegen gebrek aan informatie, hier dus de nieuwe poging om informatie te vergaren over deze meeting :)

Ik las op scootertuning.net (lijkt me geen spam he :p )
dat er volgende week een meeting in purmerend is, georganiseert door Dila van de race scooters uit de racerij zoals iedereen wel weet.

OKe, mijn vraag, hoe komt deze info op scootertuning.net en weet diegene er niet wat meer over??

Ik hoop hierbij wat meer info in te winnen over deze meeting, het lijkt me niet dat het zo uit de lucht kwam vallen op de site in de Meeting Agenda....

Greetz. Ray :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou het niet weten... maar het lijkt me niet dat je op één week tijd een deftige meeting kan organiseren ............

waarschijnlijk gaat gewoon de zaak op zondag open en is er testbank en/of kortingen... meer verwacht ik er eigenlijk niet van..

ow ja... iemand ervaringen met Dila trouwens?
 
Jah ik woon er vlak bij dus ken Dila een klien beetje.
Ik heb er ervaring mee dat als je je scoot brengt ter reparatie dat ie over ehmmm..... 2 maanden klaar is? (duurt zo ontzettend lang daar).
Maar met meetings enzo organiseren ken ik ze niet..., dus voor mij zal et ook afw8en zijn.
Maar ik ben er zeker van de party :D .
FF hun Polini Ark eruit sjeesen met mijn Polini Ark 8)
 
Originally posted by KwArK
Ik heb er ervaring mee dat als je je scoot brengt ter reparatie dat ie over ehmmm..... 2 maanden klaar is? (duurt zo ontzettend lang daar).
Het racen gaat daar voor....
Dat is bij de meeste zaken anders.
 
Jah het racen gaat voor dat weet ik maar als je ziet hoeveel personeel ze hebben en hoeveel er maar over de race scoots gaan.. er gaan er maar 3 ofzo over de race scoots (als et al niet minder zijn).
 
Ik kwam er vroeger weleens maar ze gaven me vaak de verkeerde onderdelen mee.

Ik vind het wel dom dat ze er zo laat mee aankomen dat er een meeting is.

Mhja, ik kijk wel effe daar; ik verwacht in iig geen Almelo taferelen :rolleyes:
 
Iki heb op brakel even gesproken met dennis poldermans van dila.
En er blijkt inderdaad een meeting te zijn a.s. zondag met een testbank.
dat is het enige wat ik weet.
ze blijken ook een vergunning te hebben e.d. dus dat zit wel goed.
ik ga in ieder geval even kijken zondag.
 
Originally posted by Ray_speedake
Oke, de vorige topic is gesloten vanwegen gebrek aan informatie, hier dus de nieuwe poging om informatie te vergaren over deze meeting :)

Ik las op scootertuning.net (lijkt me geen spam he :p )
dat er volgende week een meeting in purmerend is, georganiseert door Dila van de race scooters uit de racerij zoals iedereen wel weet.

OKe, mijn vraag, hoe komt deze info op scootertuning.net en weet diegene er niet wat meer over??

Ik hoop hierbij wat meer info in te winnen over deze meeting, het lijkt me niet dat het zo uit de lucht kwam vallen op de site in de Meeting Agenda....

Greetz. Ray :)
Die opendag of scootermeeting wat maakt het uit.
Is bij de Wagenweg dus de showroom van Dila.
 
Re: Re: info gevraagd, mbt Meeting Dila Purmerend

Originally posted by Fire_Fox_F15

Die opendag of scootermeeting wat maakt het uit.
Is bij de Wagenweg dus de showroom van Dila.
aanstaande zaterdag? van hoe laat tot hoe laat? en waar wilde ze gaan racen?
 
Wel leuk en aardig al die verwachtingen, maar nog steeds geen echte info behalve de plaats en waarschijnlijk de tijd.... :'(

Beetje triest van Dila....

Greetz.

Ik ga trouwens lachen als `onze` polini ark dat andere ding eruit sjeest :D
 
Eh, als eerste

DILA is de grootste oplichtpraktijk van noordholland!

Ze smeren je spul aan waar je geen reet aan hebt!

vriend van me komt met een STANDAARD vuurvosje, en zegt ik wil racekoppling kopen

Zeggen de gasten Ja, dan moet je een overrange steje ofzo kopen, is altijd goed.. Dan stellen wijhem voor je af, en dat afstellen kost €75

Mja...

verder zijn ze gewoon duus wat betreft service enzo...

Maar er werken wel vette gasten daar, eentje die rijd met een leipe ZIP, echt gruwelijk, totaal EVO, met een Yasuni c20 uitlaatje :W

Naja, ik hoop dat ze ook met de streetmagic van een vriend van mij komen, die het aan hun verkocht heeft ... Een watergekoelde street met Evo 70 Nardo, 21 mm, en nog meer shit

Wou dat ding toendertijd kopen, maar ja, ik had geen 2000 gulden :|

En ja, die meeting, ik ga er gewoon ff heen dan, en dan check ik of er wat is tis wel vet gewoon midden in de stad, ik woon toch in de buurt dus ff kijken kan geen kwaad...
 
Er blijkt dus geen testbank te komen bij Dila zondag.... dus de rest zal ook wel niet veel zijn....

(thnx @ Blaze voor info)
 
Ik ga me steeds minder voorstellen van deze `meeting`, gek he :|

Maar ik ben zo weer thuis als er geen fuck aan is.
Ik verwacht ook weinig vette scoots, (gasten uit oostzaan rijden allemaal met NRX, echt te zielig) behalve die van vrienden dan...

Niemand nog nieuwe info over zondag?
Straks ben ik nog blij dat me scooter niet af is haha :p

Greetz.
 
Originally posted by Ray_speedake
Niemand nog nieuwe info over zondag?
Straks ben ik nog blij dat me scooter niet af is haha :p
Greetz.

Enkel de showroom zou open zijn verder, niet de werkplaats...
 
Back
Top