Info Legale Meeting Eindhoven

Status
Not open for further replies.

Niek

Well-Known Member
21 Mei 2006 'Legale Scootermeeting Eindhoven'

Na overleg met de organisatoren hebben we besloten om de meeting te verplaatsen naar eind mei 2006 . Dit vanwege het feit dat we steeds minder tijd krijgen om alles goed te regelen. Aangezien we een redelijk hoog bedrag vooraf nodig hebben om de meeting goed te laten verlopen en we op een aantal belangrijke punten afhankelijk zijn van scootertuning.net en dat hun weinig tijd hebben, hebben we besloten om de meeting niet meer voor dit jaar te plannen. Wij weten dat velen hier niet blij mee zullen zijn, maar dat zijn wij bepaald ook niet. Momenteel zijn we al 9 maanden bezig en tegen de tijd dat de meeting word gehouden (we gaan er vanuit dan we een vergunning krijgen) zijn we bijna 1,5 jaar bezig. Voor verdere vragen willen we vragen ons e-mail adres te gebruiken om dit topic zo min mogelijk te gebruiken. Ga dus niet vragen of er al iets bekend is, dit lees je vanzelf hier. Alle updates zal ik proberen zo snel mogelijk op de site te zetten en de belangrijkste zal ik ook in dit topic plaatsen.

Ik hoop dat iedereen hier toch begrip voor heeft en dat men nu vooral geen illegale meetings gaat organiseren!!! Ook niet als we een vergunning hebben want ik denk dat ze in staat zijn om de vergunning weer in te trekken. Zoals al eerder gezegd zijn wij er ook niet blij mee, maar we doen het liever goed dan dat we gaan lopen haasten en veel fouten maken

Wij krijgen over 2 a 3 weken meer info wat betreft de vergunning omdat dan de deadline die de gemeente heeft gesteld is afgelopen en er dan vergaderd gaat worden.
Ook nu weer is de datum die we hebben staan onder voorbehoud, maar ik neem aan dat deze datum geen problemen moet geven als we een vergunning krijgen.

Hieronder nog even de info in het kort:

Alle info over de meeting is vanaf nu op de volgende website te vinden:

www.meetingteameindhoven.tk

e-mail adres: meeting_team_eindhoven@hotmail.com

Waar: De Schakel, Industrieterrein Acht

Wanneer: 21 mei 2006

Activiteiten:

- 150 m sprint met startsysteem en tijdsmeting

- Testbank

- Frietkraam

- Mobiele EHBO post van het rode kruis

- Muziek

- Wc's

- Diverse prijszen voor winnaars sprinten en hoogste vermogen.

Prijzen:

Entree bezoeker is EUR 3,--, je krijgt bij binnenkomst een polsbandje om waarmee je het terrein op en af kan.


Entree voor de sprinter:

EUR 10,-- (entree + onbeperkt sprinten). Bovendien mag de sprinter 1 persoon gratis mee naar binnen laten.

Tijdschema (onder voorbehoud)

8.30 Terrein open
9.00 Begin keuring
10.00 Testbank 'open'
12.00 Begin 150 meter sprints met tijdsregistratie
16.00 Finale Runs 150 meter sprint
17.00 - 17.30 Einde sprints en runs
17.30 - 18.00 Prijsuitreiking

Het idee van de showscoots is ook van de baan aangezien we alle scooters gewoon binnen de hekken kwijt kunnen en je daar dus gewoon je scooter neer kan zetten.

We zijn nog op zoek naar sponsoren!!!!!! weet je iemand waarvan je denkt dat hij/zij ons wil sponseren, laat het ons weten!!!!

Niek

Meeting Team Eindhoven
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ok klinkt opzich wel goed, maar:
Hoe wilde je entree gaan vragen? Heb je het hele terrein afgesloten?
Hoe ga je het doen met de sprints, is de gehele baan afgezet met hekken oid?
gewoon een paar vraagjes:)
 
regel eetkraam en ik ben aanwezig8P
ghehe neej ik ben zowiezo aanwezig als dit doorgaat
de legale meetings springen als paddestoele uit de grond ineens-:-

suc6 met et organisere:)
 
Ik ben hard op zoek naar een huis in t noorden ivm meetings :D

Nee k wens julile suc6 met organiseren vd meeting! Ben benieuwd!
 
entree gaat je niet lukken, tenzij je het hele gebied hebt afgesloten met hekken waar niet iemand overheen kan klimmen (hoge bouwhekken)
misschien handig om bij het organiseren te kijken op ons forum (twente meeting crew) http://www.zuid-enschede.nl/loos/

mocht je nog tips nodig hebben oid kan je altijd daar vragen of een pm sturen aan Arnie, pikeheat of mij.
 
maar het is toch zo dat als je entree wilt vragen dat je dan een verreneging moet zijn? of zaten jullie te denken aan een verplichte vrije gift?
 
Marco. said:
ok klinkt opzich wel goed, maar:
Hoe wilde je entree gaan vragen? Heb je het hele terrein afgesloten?
Hoe ga je het doen met de sprints, is de gehele baan afgezet met hekken oid?
gewoon een paar vraagjes:)

jah, de beide koppen worden afgezet, de kop helemaal onderaan op de foto (bij de truckstop) daar komen hoge bouwhekken en ook aan de andere kant met openingen voor het publiek.

Het terrein bestaat uit een fietspad, mooi asfalt waarop men naar en van de start kan rijden (speelmansplaten idee) en dan 2 x 2 rijbanen met een brede middenberm. zal dalijk wel ff wat foto's toevoegen. De sprinters hebben een ruim terrein voor stalling etc van hun materiaal en kunne direct vanuit dat terrein het fietspad op naar de start en aan het einde via het fietspad terug LOPEN.

Ook hebben we voldoende dranghekken om alles veilig af te sluiten.
 
MarposTuning said:
hope dat 't doorgaat.. dan ben ik denk ik wel van de partij:)
en voor hoeveel man is er ongeveer plek?:)

gReatZs mArk..

jah dat is voor ons ook de vraag, er is ongeveer 400m aan ruimte om te staan dus hoop voor toch wel 1500 man en tsja... niet iedereen kan vooraan staan :p
 
hier ff de foto's, uiteraard zonder vrachtwagens op de dag zelf :p

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top