info gevraagd, mbt Meeting Dila Purmerend

nieuwe benaming: 'een Delftmeeting' :p

dinsdag waren er in Twello ook weer zulke races... ook veel boetes uitgeschreven voor geen verzekering/certificaat, zonder helm enzo.... het wordt erg triest...
Hopelijk idd niet bij Dila zondag...

door zulke lui gaan ze meer controles doen :(
 
Originally posted by marbossi with
ik was er vandaag en die gast in de showroom zei dat het alleen voor oldtimers was. een toer-rit.
kreidlers e.a.


He, dit verhaaltje heb ik vandaag ook gehoord op me werk van iemand die langskwam...
Geloofde het niet helemaal, maar het is dus wel zo :|

Supertriest dus....
 
die meeting zoog echt ballen.
we waren daar met de oto ultiem brak van de avond daarvoor.
heb echt NIX boeiends gezien.
en vergunning ? wat nou vergunning.vergunning mijn aars, er kwam een motoragent die liep bij dila naar binnen. en die gasten van dila :
'ehh ja we weten ook niet wat het is, ze lopen een beetje stoer te doen blaatblaat'
'maar wij hebben het niet georganiseert hoor'

ongeregeld zooitje dus
snel weer naar huis gegaan.
 
Oke, jullie zeggen altijd dat je een thread die je zelf start ook weer zelf weg kunt halen.
Maar hoe zou dat moeten >?
Als ik het probeer via het menu`tje `thread options` krijg ik de melding dat ik daar geen toestemming voor heb ;)

Dus, hoe? :)
 
hmzz....iemand vroeg heo de ervaringen waren met dila?..goeie zaak..service valt soms wat over te zegge..je scoot loopt goed..misshcien beetje duur...beetje jammer qua materiaalgebruik...alleen polini meestal..mja dat komt door creco natuurlijk...ehmz..ik ben er wel ok over te prate,.,
 
Back
Top