---Meeting Eindhoven Woensel---

ben er niet meer naartoe geweest, was nog te gaar en geen zin om te fietsen :) maarja als ik die foto's zo zie was het ook niet echt spectaculair en voldeed het precies aan m'n verwachtingen :D
 
heerlijk genoten :D alleen jammer van de wouten, maja. heb je niet in de hand.verder weer heerlijk om de zip weer eens in actie te hebben gezien. en thomas, nooit meer in de 'binnestad' :D dan maar weer motorwoutje risceren op een industrie weggetje :D maar toch weer leuk om al die nr-x en te zien ja.... :|

mzzl robert
 
Nee, viel best mee.
Mar op filmpjes, het geluidsbereik van de camera is niet fantatisch, alles boven de 10k hz laat ie weg ofzo...
 
nee dat bedoel ik niet
k bedoel het geluid in het echt :D
ik stond naast die nerd met die speedfight die een burnout stond te maken...
dat ventje was best wel een frikandel trouwens

lopen er 2 agenten naar ze toe rijden ze allemaal weg en bleven er 3 ventjes staan of zo :p... die met die witte jas was ik :D


je ziet mij nog op het eerste filmpje trouwens 8)
 
Last edited:
Ohja, daar liep ik toen net heen, kan wel, bla, veel te veel mensen gezien daar :p

1 gastje kreeg ook een bekeuring, weet niet waarom :S
 
Originally posted by 4x2
Hehe, het niveau was idd 0,0.
Maar dat was al verwacht en daar ging ik ook voor samen met Ralf (en daarom ging ik dus ook met de auto en niet met m'n NSR)..

Maar opzich stemt dit me positief, het zou me niet eens verbazen als ik van de brommers/scooters in Eindhoven nog het meeste vermogen heb ook (van wat er daar stond, afgezien van Twins offcourse).
En met 8,8 PK@6000RPM is dat toch wel triest... :|


[/edit]

sorry...
maar toch was ik met de fiets...
pauluz met de auto
en nog heel veel niet met hun scooters...
ivo, joél, barrie enz enz...
maar goed op een echte meeting zul je zien wat er uitkomt :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ownee, heeft Anthony zich ingelaten met dat volk :p

ach man.. kamper :D


ik vond het wel leuk om een keer antony z'n zip te zien zo..
alleen voor de rest was het een flinke neukpartij

wel grappig trouwens dat ik de meeste mensen van die filmpjes wel ken :D.. ziet er wazig uit om dat zo te zien :D
 
Last edited:
Originally posted by AB-Paultje
sorry...
maar toch was ik met de fiets...
pauluz met de auto
en nog heel veel niet met hun scooters...
ivo, joél, barrie enz enz...
maar goed op een echte meeting zul je zien wat er uitkomt :)

Graag, als het niveau fatsoenlijk is zal het me echt worst wezen als iemand me stront rijdt :).
En ik weet natuurlijk ook wel dat er wel mensen zijn met meer vermogen dan ik in Eindhoven, maja, van wat je normaal op de straat ziet is het echt diep triest over het algemeen.
 
Originally posted by AB-Paultje
sorry...
maar toch was ik met de fiets...
pauluz met de auto
en nog heel veel niet met hun scooters...
ivo, joél, barrie enz enz...
maar goed op een echte meeting zul je zien wat er uitkomt :)

Ik ben ok effe langsgesjeesd met mn phantom en met Raekwon met zn Aerox en we kwamen al snel achter dat het frikandel was...
De enigste vette scoot was die van Thomas..

Na een half uur was ik weer pleite want het niveau daalde drastisch;een knuppeltje ging liggend op zn scoot rondrijden!! 8P en een standaard neo's die een burnout wilde maken..
:# :# :D
 
Originally posted by Bo RoCkHeAd
Ik ben ok effe langsgesjeesd met mn phantom en met Raekwon met zn Aerox en we kwamen al snel achter dat het frikandel was...
De enigste vette scoot was die van Thomas..

Na een half uur was ik weer pleite want het niveau daalde drastisch;een knuppeltje ging liggend op zn scoot rondrijden!! 8P en een standaard neo's die een burnout wilde maken..
:# :# :D

hehe heb ik gezien denk k..
ik hoorde nog van een vriend van me dat er wel een kicke phatom reed..
had je achterkappen trouwens ?

dat ventje met die SR was echt een dokus
vriend van me heeft hem dat ook nog even vertelt :D

1043006042bramrobinik.jpg


ik was die rechtse :p
 
Last edited:
Back
Top