Max "Revolution" Viper

Status
Not open for further replies.
hoots said:
ik ben super tevreden over de cilinder, heb er al wat mee gereden en houd het goed uit, mooi afgewerkt en goed compleet! 21,7pk is niet niks :D wil snel een keer op de bank, maar heb nog een 19mm :p En naar welke meetings ik ga weet ik ook nog niet :p

nee dat vond ik dus ook dat dat best wel veel is! maar ik ga denk ik bij harelbeke op de bank kijken wat dat hij geeft maar ik rij nu compleet onafgestelt en met een ijzere stang i.p.v een achterveer en dan moet ik nog over me stuur hangen! maar ik heb hem ook gekozen omdat het weer is wat anders is dan een speed want bijna iedereen rijd op een speed. ik moet toegeven het is gewoon een mooi cilindertje! maar waarom niet is een keer iets anders proberen he!:)
naja veel suc6 en kijk ook effe naar mijn project! (alleen ik moet hem is een x op schonen!)

ik hoop dat je op harelbeke bent! kunnen we de revo's is tegen elkaar zette
 
Die vipertjes blijven toch mooie scooters. Hoop dat je em net zo mooi afmaakt als je plannen klinken!

Keep up the good work
 
melf #50 said:
mooi scootertje , komt me ergens bekend voor :p , de area word nu ook mooi ;)

haha dankje, zag laatst paar kappen van de area te koop staan? ben wel benieuwd hoe die nu is, stuur maar is een keer een fototje ofzo ;)
 
hij staat nu als frame nog , velgen worden nog gecoat , kappen zwart gespoten , geheel stage6 opbouw maar wel met std cilinder.

maar ik bouw m rustig op :)

ik zal morgen wel ff een foto sturen van hoe die er nu bij staat :)

ik heb iig een andere kappenset op de kop getikt die beter was dan wat erop zat
 
Oldksool SR :love:

Deze blijf ik volgen, succes verder, ben benieuwd wat je uit die hebo haalt!
 
na een tijdje denken heb ik besloten om vervroegd de winterstop in te gaan en te stoppen met de viper, word over een tijdje ook 18 dus... Alles komt dus te koop te staan over een paar dagen, bij intresse kan je alvast wel pm'n

zou een admin zo aardig willen zijn om deze te sluiten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top