hoots
Well-Known Member
Goededag mensen
Ik ben dus Bram, 17jaar oud en wonend in het altijd rustig Tiendeveen een vet dorpje ergens in drenthe
Mijn scooter verleden is niet echt heel boeiend... Begon net voor me 16e verjaardag toen ik een Area51 kocht, kut ding maar was er wel heel trots op Die uiteindelijk geruild voor een Sr viper, eerst met dr70, shot, hebo vario en koppeling. Toen een Top performance due plus voor verticaal gehaald.. en een heuze 102km/h op de auto teller gehaald.
foto's van Viper met verticaal blok:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110013.jpg[/ir]
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110009.jpg[/ir]
Toen kwamen de grote plannen, een horizontaal sprint blok... Dus na een hoop sparen en zoeken en nieuw frame gekocht. Een max biaggi frame, die opnieuw gespoten in een witte kleur. Horizontaal blok gekocht, die gepolijst.. niks bijzonders dus. Toen naar Jos dijkman gereden om wat spullen te halen, Doppler endurance pen12 en een Evo70 2005, daar tijdje mee gereden... die weg gedaan omdat het mij niet beviel... en dan zijn we ongeveer op het punt NU
De setup nu:
Hebo Manston Revolution
Hebo Racing 4 uitlaat
Doppler Endurance Pen12
Dellortho 19mm
Polini Evo membraan
Stage 6 halfpoulie
Mhr2000 vario
Hebo Verstelbaar koppeling
Malossi Kevlar Overrange snaar
Malossi Overrange poulies
Hpi2004
wat nog moet komen:
Wig+ recht spruitstuk
Lange vertanding
24mm vlak of pwk
Tune beurtje
Optisch:
Chroom tnt stuur met vooruitstaande clamp
Stage 6 Toeren/temp teller
Sigma Km teller
Top Performance carterkap (gepolijst)
Doorzichtige kvs slangen
Wit frame
Voorkap aangepast voor LC
Sebac Chroom achterveer
Voorvork poten gepolijst
Witte velgen
Carter gepolijst
Waterpompdeksel gefreesd en gepolijst
Vandaag alles los gehaald en netjes gemonteerd, hier wat foto's:
DE krachtbron 8P :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110333.jpg[/ir]
Achterlijk dikke vlinderpoort :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110340.jpg[/ir]
Tp gepolijste carterkapje:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110344.jpg[/ir]
Uitlaatje(zit geen deuk in) en Tp kap samen:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110345.jpg[/ir]
Groepsfoto 8P :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110352.jpg[/ir]
Verwijderde kabelboom en stukje kvs slang:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110354.jpg[/ir]
Zielig framepje :* :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110357.jpg[/ir]
Hebo onderdelen onder elkaar:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110362.jpg[/ir]
Blok weer gedeeltelijk in elkaar:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110366.jpg[/ir]
Voorkap (telefoon kwaliteit):
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/16-03-06_1629.jpg[/ir]
Voorproefje van hoe die eruit als die in elkaar staat (telefoon kwaliteit):
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/23-07-06_1625.jpg[/ir]
Nu hoop ik binnen 2weken een rotor en overrange te hebben, even kijken hoe het loopt. Deze week alles even op nieuw oppoetsen zodat het weer netjes glimt.
het enige probleem is dat ik zelf geen digitale camera heb, dus moet een vriend van me altijd langskomen om foto te maken...
Dat was het voor nu, hopelijk laat ik snel weer van me horen met een rotor en overrange 8P
LATER :*
UPDATE 11-08-06
Zojuist mijn Mhr2000 overrange set binnen gekregen, samen met de HPI 2004, ziet er allemaal nog netjes uit. Heb snel ff wat foto's gemaakt met me telefoon, betere komen nog
Update 12-08-06
Gisteren dus spul binnen gekregen en gemonteerd, vertandingsdeksel en carter aangepast voor de overrange en de hpi er los op gezet Straks alles ff goed monteren en misschien wel even aantrappen :~
Overrange (zit geen rand in de vario al lijkt dat zo):
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110335.jpg[/ir]
Malossi :~ :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M51103361.jpg[/ir]
HorsePowerIgnition:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110337.jpg[/ir]
Groepsfototje :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110339-1.jpg[/ir]
Vertandingsdeksel ff aangepast:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110342-1.jpg[/ir]
Rotor gemonteerd (uber geil ) :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110344-1.jpg[/ir]
Remsegmenten ingeslepen voor betere afvoer van het vuil:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110345-1.jpg[/ir]
Aandrijving gemonteerd:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110346.jpg[/ir]
Hopelijk kan ik hem vandaag nog even testen Nog een keertje afstellen en dan keer een filmpje maken .
(edit): Heb hem zojuist weer aan mogen trappen en moet zeggen gaat f*cking hard ding vlamt echt hard, en niet afgesteld
update 15-08-06
nou aangezien ik vandaag mijn cdi heb doorgebrand wat erg balen is want meeting emmen waar ik heen wou zit er ook niet in.... Zo snel mogelijk nieuwe proberen te regelen.. Als iemand nog een WERKEND cdi voor een hpi2004 heeft liggen stuur ff een pm
Tot later!!
Ik ben dus Bram, 17jaar oud en wonend in het altijd rustig Tiendeveen een vet dorpje ergens in drenthe
Mijn scooter verleden is niet echt heel boeiend... Begon net voor me 16e verjaardag toen ik een Area51 kocht, kut ding maar was er wel heel trots op
foto's van Viper met verticaal blok:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110013.jpg[/ir]
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110009.jpg[/ir]
Toen kwamen de grote plannen, een horizontaal sprint blok... Dus na een hoop sparen en zoeken en nieuw frame gekocht. Een max biaggi frame, die opnieuw gespoten in een witte kleur. Horizontaal blok gekocht, die gepolijst.. niks bijzonders dus. Toen naar Jos dijkman gereden om wat spullen te halen, Doppler endurance pen12 en een Evo70 2005, daar tijdje mee gereden... die weg gedaan omdat het mij niet beviel... en dan zijn we ongeveer op het punt NU
De setup nu:
Hebo Manston Revolution
Hebo Racing 4 uitlaat
Doppler Endurance Pen12
Dellortho 19mm
Polini Evo membraan
Stage 6 halfpoulie
Mhr2000 vario
Hebo Verstelbaar koppeling
Malossi Kevlar Overrange snaar
Malossi Overrange poulies
Hpi2004
wat nog moet komen:
Wig+ recht spruitstuk
Lange vertanding
24mm vlak of pwk
Tune beurtje
Optisch:
Chroom tnt stuur met vooruitstaande clamp
Stage 6 Toeren/temp teller
Sigma Km teller
Top Performance carterkap (gepolijst)
Doorzichtige kvs slangen
Wit frame
Voorkap aangepast voor LC
Sebac Chroom achterveer
Voorvork poten gepolijst
Witte velgen
Carter gepolijst
Waterpompdeksel gefreesd en gepolijst
Vandaag alles los gehaald en netjes gemonteerd, hier wat foto's:
DE krachtbron 8P :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110333.jpg[/ir]
Achterlijk dikke vlinderpoort
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110340.jpg[/ir]
Tp gepolijste carterkapje:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110344.jpg[/ir]
Uitlaatje(zit geen deuk in) en Tp kap samen:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110345.jpg[/ir]
Groepsfoto 8P :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110352.jpg[/ir]
Verwijderde kabelboom en stukje kvs slang:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110354.jpg[/ir]
Zielig framepje :* :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110357.jpg[/ir]
Hebo onderdelen onder elkaar:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110362.jpg[/ir]
Blok weer gedeeltelijk in elkaar:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110366.jpg[/ir]
Voorkap (telefoon kwaliteit):
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/16-03-06_1629.jpg[/ir]
Voorproefje van hoe die eruit als die in elkaar staat (telefoon kwaliteit):
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/23-07-06_1625.jpg[/ir]
Nu hoop ik binnen 2weken een rotor en overrange te hebben, even kijken hoe het loopt. Deze week alles even op nieuw oppoetsen zodat het weer netjes glimt.
het enige probleem is dat ik zelf geen digitale camera heb, dus moet een vriend van me altijd langskomen om foto te maken...
Dat was het voor nu, hopelijk laat ik snel weer van me horen met een rotor en overrange 8P
LATER :*
UPDATE 11-08-06
Zojuist mijn Mhr2000 overrange set binnen gekregen, samen met de HPI 2004, ziet er allemaal nog netjes uit. Heb snel ff wat foto's gemaakt met me telefoon, betere komen nog
Update 12-08-06
Gisteren dus spul binnen gekregen en gemonteerd, vertandingsdeksel en carter aangepast voor de overrange en de hpi er los op gezet
Overrange (zit geen rand in de vario al lijkt dat zo):
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110335.jpg[/ir]
Malossi :~ :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M51103361.jpg[/ir]
HorsePowerIgnition:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110337.jpg[/ir]
Groepsfototje :
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110339-1.jpg[/ir]
Vertandingsdeksel ff aangepast:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110342-1.jpg[/ir]
Rotor gemonteerd (uber geil
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110344-1.jpg[/ir]
Remsegmenten ingeslepen voor betere afvoer van het vuil:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110345-1.jpg[/ir]
Aandrijving gemonteerd:
[ir]http://i72.photobucket.com/albums/i192/hoots001/M5110346.jpg[/ir]
Hopelijk kan ik hem vandaag nog even testen
(edit): Heb hem zojuist weer aan mogen trappen en moet zeggen gaat f*cking hard
update 15-08-06
nou aangezien ik vandaag mijn cdi heb doorgebrand wat erg balen is want meeting emmen waar ik heen wou zit er ook niet in.... Zo snel mogelijk nieuwe proberen te regelen.. Als iemand nog een WERKEND cdi voor een hpi2004 heeft liggen stuur ff een pm
Tot later!!
Last edited: