malossi

sf50_racing

Well-Known Member
deze onderdelen zijn ook voor mijn scoot:
malossi variateur met contraveer kost: f159
en malossi power box kost f69.50

is dit goed met elkaar te combineren en met een samba race uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

Mijn polini vario scheelde 10 km/h

malossi is daar mee te vergelijken, alleen is het wle essentieel dat je de goede snaar erbij hebt, en het liefste ook nog de halfpoelie.

Oke later
SvR
 
Opgestart door Sjoerdyo:
Mijn polini vario scheelde 10 km/h

malossi is daar mee te vergelijken, alleen is het wle essentieel dat je de goede snaar erbij hebt, en het liefste ook nog de halfpoelie.

Oke later
SvR

een andere v-snaar en een halfpoelie die zijn niet te krijgen voor mijn scoot.

mzzl & greatz
 
alleen de vario scheelt zo'n 5-10km, de halfpoulie + vsnaar ook erbij scheelt weer 5-10 km...

in mijn geval met malossi vario
 
Dit is weer minar, en bij piaggio is dat weer heel anders.
Een standaart runnervario is beter als de speedcontrol van polini. Alleen de EVO vario overtreft deze of uiteraard MHR-overrange (die niet overrange is op runner)
Bij minar is dit weer ietys anders.
En same shit voor de achterpoulies

En idd MHR ruleezzzz
 
Het verschil tussen de polini vario en malossi vario is echt te verwaarlozen!
JOngejonge denk je nou echt dat DAAR veel verschil uit valt te halen. Allebei hebben ze het uiterste er al uit bedacht.

SvR
 
Opgestart door Flying Runner:
Zeg ik dat dan, jeez donder op met je SP3


Die reply wasn iet voor jouw maar voor die Razkin gewloof ik, en ik heb geen SP3 meer onder mijn scooter, een Hebo Gara, en waar haal je het lef vandaan mij uit te lachen? LAMER!

SvR
 
Razkin heeft nix gezegd over polini vario, simpelweg omdat ik er geen heb gehad...
Ik heb alleen ff mijn ervaringen met m'n malossi vario gegegeven.
 
Het is aan te raden om een race vario te nemen
polini of malossi maakt op zich niet zoveel uit
behalve de prijs dan
Ik raad je ook een achter poeli aan, deze zorgt ervoor dat je alle dipje krijt bent
de polini en malossi exemplaren zijn behoorlijk prijzig, de top racing is 100 piek of zo en schijnt zeer goed te zijn
de top performances is hiermee te vergelijken maar is bijna net zo duur al de polini of malossi
 
goh polini is toevallig voor een runner 125 piek....

nu jij weer

en er zit wel degelijk verschil tussen een maloozie en polini voorvario! bij een polini heb je namelijk gigantische overtoeren en bij een malossi niet
 
uuhm, ik heb van vario's niet zoveel verstand, maar zijn overtoeren niet op te vangen door zwaardere rollers?

ik kan trouwens aan een polini race vario komen voor 100 piek, d'r zit 300 km op. is dit een beetje goedkoop of niet?

greetz ppl
 
Back
Top