Malossi MHR & MHR Team uitlaten overzicht - vragen

JasperdB said:
of een meetfout...

en @ tjielp :p das dus gewoon een team2000

Ik heb het zelf niet opgemeten, maar het is me verteld. Schijnt dat de eerste voorconus van de 2004 net een fractie langer is.
 
dan zou de speed '04 cilinder dus een fractie laagtoeriger zijn, dan de hiervoor uitgegeven speeds....

Aangezien de uitlaat langer is...
 
Sander said:
dan zou de speed '04 cilinder dus een fractie laagtoeriger zijn, dan de hiervoor uitgegeven speeds....

Aangezien de uitlaat langer is...

Waarom zou de cilinder laagtoeriger zijn als de uitlaat langer is??

Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
 
Sander said:
hoeft natuurlijk niet, maar je verwacht, dat ze een sluitende combinatie van uitlaat en cilinder maken.....

Natuurlijk, maar denk je echt dat bij een iets langere uitlaat automatisch een lagere timing hoort? Dat hoeft dus niet zo te zijn.

Omgedraaid is logischer, langere pijp, hogere timing zodat de complete setup op hetzelfde toerental topvermogen blijft geven...
 
Ik meet de 2004 wel op, als iemand anders dan een 2003 (en eventueel de overige modellen) op zou kunnen meten?

Overigens lijkt mij de conclusie dat het hele 2004 pakket standaard iets minder toeren wil draaien geen verkeerde, ook gezien het grotere spoeler- (boost) oppervlak (dit op het oog).
 
Parle said:
daar gaat dit hele topic dus over. goed kijken wat voor type het is. (het kan natuurlijk ook zijn dat de ene 100 euro meer vraagt dan de andere, maar dat is dan alleen als je zeker weet dat het precies dezelfde uitlaten zijn)

en kijk evt naar de product nummers of ze verschillen.

Jah ok maar als t n echte gloed nieuwe is en alles klopt wat is dan de normale prijs daarvoor?
 
gast, ga wat duidelijkere info verschaffen als je post. en er zijn wel richtprijzen, maar geen vaste prijzen... aangezien elke verkoper zijn eigen winstpercentage hanteert
 
Zo, topic sticked, was ik bijna vergeten:)

Ik ben iig nog op zoek naar de totale lengte van de Team pijpen tot 2004, dus als iemand de mogelijkheid heeft dat even te meten zou dat heel fijn zijn:)

Heeft iemand hier verder nog iets aan toe te voegen?
 
Ik heb pas geleden een speed gekocht, volgensmij een 2004, NO.3212115, ik heb em ok nog ff gemeten 63.3 ong.met een rolmaat
 
kan iemand me een foto bezorgen hoe de uitlaatophanging op de uitlaat zit? bij de team 2004.. want er zijn zoveel rondellen enzo.. ik kan er niet aan uit..
 
Tremble said:
Ik heb pas geleden een speed gekocht, volgensmij een 2004, NO.3212115, ik heb em ok nog ff gemeten 63.3 ong.met een rolmaat
Duidelijk de 2004 versie. Zelfde als ik heb. Exclusief voor cilinder kit: 3112099 (speed type 2, 7 spoeler)

Geen twijfel mogelijk :)

RaTje.be said:
kan iemand me een foto bezorgen hoe de uitlaatophanging op de uitlaat zit? bij de team 2004.. want er zijn zoveel rondellen enzo.. ik kan er niet aan uit..
Van Malossi site:
3211206.jpg


Mijne:
DSC00701.JPG
 
2003 - 2004?

Wij noemen de 2004 een "banaan" omdat deze naar binnen toe draait als je deze van langs achter bekijkt (gemonteerd op de scoot), de 2003 is volgens mij "rechter" iemand die dit kan bevestigen, of ben ik verkeerd? :-s

Greetz
 
Hier nog een fototje van mijn team99 (is maby iets beter als de foto in het begin topic)
Foto=IC3JHZFN

kan nog wel betere foto's maken als dat nodig is
 
Ik heb destijds een Speed '04 uitlaat gekocht, als zijnde speed '04..
Maar nu zie ik dat er bij mij geen bocht in zit (gewoon recht ipv knik)

Kan het zijn dat er 2versie's zijn van de '04, een rechte en eentje met knik?
 
Back
Top