Malossi Mhr 70cc vs stage 6 racing mk2 70cc ( welke is sneller?)

Janus1728

New Member
Hallo,
Ik vroeg me af welk van de twee cilinder sneller was. want ik wil een nieuwe cilinder halen. Het gaat hier tussen de malossi Mhr 70cc en de stage 6 racing mk2 70cc.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,
Ik vroeg me af welk van de twee cilinder sneller was. want ik wil een nieuwe cilinder halen. Het gaat hier tussen de malossi Mhr 70cc en de stage 6 racing mk2 70cc.
Echte Malossi 7t is sneller maar moet je Carters voor bewerken en langere slag krukas dus of dat slim is weet ik niet. Stage 6 kan zo Oo een sterkte krukas
 
Die van de link is rond de 16 a 17 Pk.
Dan komt de 7-T , dan de Speed 7-T , daarvoor moet het Carter gekotterd worden , en krukas met drijfstang 85 mm.
 
Dames jullie bedoelen een 6t volgens mij die past zo op je carter.

7t sowieso kotteren en 85mm as

Maar stage6 en die mhr 70 zijn ongeveer zelfde qua vermogen. Als je wel stapje sneller wil zou ik een 7t aanraden. Ala je blok dan toch uit elkaar moet voor andere krukas dan is kotteren enzo ook zo gedaan en je gaat er meer plezier van hebben dan een stage6 racing. Maar ligt ook wel.aan je budget en als je er wat meer gebruik van maakt zoals door de polder vlammen of beetje spprinten tegen je maatjes dan is de stage6 ook een prima keus
 
Je heb de 7-T en de Speed 7-T ... die 7-T staat nu bij jou op je Troffeen plankie , die 7-T was de voet en Hemd afgedraaid , die is er FF bij Jens opgegaan , ging helaas kapot .
Verschil van de 7-T en de Speed -7 T is de vlinderpoort , die van de Speed 7-T is door Fabriek breder gemaakt .
Denk dat jij al teveel Jupiler genuttigd heb .
Post automatically merged:

Ojaa... kleine toevoeging :
Op 1 van mijn Daily Runners , daar zit een MHR Replica 70 CC Cilinder op .
Deze Cilinder heeft een Ovale uitlaatpoort en de zuiger heeft een Boosterpoort , en de zuiger heeft 2 zuigerveren , deze Cilinder is middeltoerig .
Leuke Cilinder .. loopt met 17,5mm Carb en STD Luchtfiterbox 100 KM/H , kan harder , maar met deze ben ik tevreden zonder al te veel herrie , ivm geen grotere Carb en Power Filter.
Dus ... Moraal van het verhaal : Er zijn een Aantal 70 CC MHR Cilinders verkrijgbaar, dus de ene 70 CC MHR is de andere niet .
 
Last edited:
Nee toch Bartj zeg t t hier nog dat mhr 7t niet past zonde te kotteren. De 6t past wel
Dat had ik al eerder verteld ... heb zat MHR hier gehad .
Post automatically merged:

Die van de link is rond de 16 a 17 Pk.
Dan komt de 7-T , dan de Speed 7-T , daarvoor moet het Carter gekotterd worden , en krukas met drijfstang 85 mm.
Post automatically merged:

Het leuke / Aparte is van de 6-T , Roze Top blaast hem er uit op Topsnelheid . Zelfs de Blauwe Top voor Piagio blijft er naast .
Mijn Runner MHR Replica 70 CC ( met ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 veren , kan een Blauwe Top niet bijhouden ).
 
Last edited:
Dat had ik al eerder verteld ... heb zat MHR hier gehad .
Post automatically merged:


Post automatically merged:

Het leuke / Aparte is van de 6-T , Roze Top blaast hem er uit op Topsnelheid . Zelfs de Blauwe Top voor Piagio blijft er naast .
Mijn Runner MHR Replica 70 CC ( met ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 veren , kan een Blauwe Top niet bijhouden ).
Jij zal t weten he k heb nog nooit een echte gehad. Een echte 7t speed die moet je kotteren
 
Bij de 7-T en de Speed 7-T moet het Carter Gekotterd / groter gemaakt worden , ander past het Hemd van de Cilinder niet in het Carter ,
Nogmaals : het verschil van de 7-T en de Speed 7-T is de Vlinderpoort , de Speed 7-T is Maximaal getuned door Malossi Zelf , Vlinder is veel breder .
Op `van mijn Runners zit een Speed 7-T Cilinder DDL Getuned , nou ja ,,, Getuned .. het Enige wat DDL er aan gedaan heeft is de Poorten wat gladder gemaakt , verder kon Dennis van DDL er niets aan doen .
 
Kotteren/flowen dat doe je toch bij elke cilinder in dat segment.
Als LEEK zijnde weet je dat niet ... er zijn van die Gastjes ... die bestellen dik spul , of in onze termen normaal spul , en weten niet wat het precies is .
Voorbeeld : Ik heb een MHR Cilinder en Bla bla bla ... Welke Cilinder is het ? / Type / ... Euhhh een MHR .
Tjonge jonge zeg ... zeker bestelt omdat het interessant klinkt , en het je Budget toelaat ,
Geen idee wat het is , of het past en wat er verder bij komt kijken .
 
Back
Top