Malossi MHR & MHR Team uitlaten overzicht - vragen

Ik weet niet of dit dejuiste plaats is om dit te vragen maar kan iemand mij een dergelijk lijstje samenstellen voor honda nsr (AC08) uitlaten/dempers?
 
hey,
Maakt er ook iemand uitlaat spruitstukken voor een team 2004 die op een 70cc evo 1 cilinder passen?

Ik had er zelf 1 gemaakt en laatst ingekort maar nu ben ik bang dat het er niet beter op geworden is.
Had JS al een mail gestuurd maar daar heb ik nog niets van vernomen.

Mvg Dennis
 
hallo ik heb hier een Malossi MHR uitlaat liggen en die zou ik graag onder een piaggio Gilera Stalker plaatsen de uitlaat is afkomstig van een Yamaha Nitro/aerox.
is dit mogelijk volgens jullie ?
groetjes
Joeri
 
Dat word dus moeilijk om een 2003 te herkennen....
Kennis van mij heeft een '03 op zijn setup morini carter met piagio cilinder,
en daar presteerd de '03 beduidend beter als de recentere.

Dus hij zoekt een tweede '03 als reserve en om zijn 2de blok op te bouwen.
 
Dat word dus moeilijk om een 2003 te herkennen....
Kennis van mij heeft een '03 op zijn setup morini carter met piagio cilinder,
en daar presteerd de '03 beduidend beter als de recentere.

Dus hij zoekt een tweede '03 als reserve en om zijn 2de blok op te bouwen.

Dat gaat heel erg moeilijk worden! Een 2002 is namelijk ook weer anders dan een 2003, die maakte gebruik van een schuine flens. Ik weet niet waar een 2003 korter is, misschien is een 2004 wel te verbouwen.

Succes iig!
 
Misschien een idee om een DPR te laten maken, hij kan hem voor je maken volgens de gevraagde spec. PM me even als je meer info wilt hier over.
 
was t niet 99, 2000, 2004 en 2006..
99 kromme flens?
2000 rechte flens
2004 rechte flens en met een grote radius terugloop in de tailpipe
2006 rechte flens, blauwe demper en kleine wijziging t.o.v. 2004.

de 2004 en 2006 zijn allebei erg goed, enkel zit er toch tussen de slechtste en beste 1,5 pk.
malossi uitlaten doen het erg goed op een groot carter....athans niet opgevuld met vloeibaar alu.

als je een pijp hebt volgens je opgegeven maten dan kan je 10x beter naar PST gaan. ik heb veel pijpjes gezien die van dpr en pst hetzelfde waren qua afmetingen maar toch gauw 1 pk scheelden. Puur omdat dpr hem niet klopt en er allerlei hoekjes zijn.
 
Back
Top