Malossi MHR & MHR Team uitlaten overzicht - vragen

oude type team2000 pijpen hadden een rechte ophanging, nieuwere type pijpen 2000 en 2004 hebben er 1 waarvan de onderkant uitsteekt zeg maar... (beetje stom uitgelegd :p ) maar je weet wel wat ik bedoel tog ronnie ? of niet, dan zoek ik ff foto's
 
Ik snap je ongeveer wel Jasper. Maar als je een rechte ophanging heb, dan heb je ook langere afstandsbussen. Anders hebben we het op msn er nog wel ff over...
 
Ronnie said:
Ik snap je ongeveer wel Jasper. Maar als je een rechte ophanging heb, dan heb je ook langere afstandsbussen. Anders hebben we het op msn er nog wel ff over...
Heb je toevallig een fototje van je pijp en de ophanging los?
 
van de pijp wel, maar van de ophanging zo niet
ik kan morgen wel ff wat maken als je wil.

Moet je de uitlaat nu zien?
 
Ronnie said:
Ik snap je ongeveer wel Jasper. Maar als je een rechte ophanging heb, dan heb je ook langere afstandsbussen. Anders hebben we het op msn er nog wel ff over...

dan kom je in de knoei met dat je pijp tegen de ophanging aan komt... dan krijg je zo'n hinderlijk klein deukje in je pijp.

die ophanging die om een bochtje loopt is gewoon een super uitvinding :p
 
Ehm nu dit topic geweid is aan al deze Malossi pijpen, heb ik daar een vraag over:

Team 99' uitlaat...
Wie weet in welk toerengebied deze pijp het beste presteerd, of deze een vrij brede powerband heeft.
Iig graag niet van die dingen van ja testen blabla, denk dat iemand vast wel eens gebruik heeft gemaakt van zown pijp in die 7 jaar :)
 
De Malossi uitlaat met de blauwe demper is volgens mij het 2006 model. Het is in ieder geval de allernieuwste uitlaat van Malossi. Of hij sneller is.. dat kan niemand je vertellen. Moet je testen
 
Kunnen de fotos in de eerste post opnieuw worden geupt?? Ik zit namelijk met een MHR of een team 99 uitlaat. (mina) Kwa beschrijvingen en andere fotos lijkt het eerder een team99 dan een MHR, alleen de demper lijkt me een MHR.

Kan iemand mij met zekerheid zeggen wat dit is?

[ir]http://i17.tinypic.com/42nabuv.jpg[/ir]
 
Hey,

Nou mensen ik ben nieuw hier dus bij deze HELLO! naar jullie allemaal, ben nog bezig met mij profile dus komen later foto's e.d aan.

Maar om nu maar even met de deur gelijk in huis te vallen.
Ik wil namelijk even een groot fabel uit de wereld helpen veel mensen vergissen zich er namelijk erg vaak in dus gaan ze wel eens aan zichzelf twijfelen.

DUS.. hier komttie.. bestaat er een MHR SPEED uitlaat...?? dus of die dan voor 70cc mina..of 50cc piaggio.. of wat dan ook.. BESTAAT HIJ!!??..

Want je hebt de MHR Team cilinder 70cc piaggio en de MHR Team 2006 uitlaat.. maar je hebt ooj de MHR SPEED Cilinder... maar dan... is er ook een uitlaat..??

Bij mijn weet niet.. maar dan komt de vraag.. is een TEAM Cilinder dan niet beter met een TEAM uitlaat.. dan een SPEED Cilinder met een TEAM uitlaat..??

Zo dat was het even voor moi, betere intro's kom ik later mee

Thanx anyway mensen.

Ciao, Klok
 
de benaming speed komt idd niet voor bij een uitlaat van malossi.

De "team" pijpen ( 2000/2004/2006 ), zijn gemaakt voor een speed cilinder
 
Welkom klok,

Let wel op dat de mhr speed, bij malossi gewoon onder de naam valt van: 'ALUM-CYL. KIT Ø 47,6 H2O 7T MHR TEAM modul-head
code = 3112099'

En ergens anders weer 'mhr team speed' oid
 
Thanks Jens, wat voor uitlaat adviseer jij trouwens voor een volledige MHR Setup..? de MHR 2004 of de MHR 2006 uitlaat..??

Ook ben ik een beetje dubieus over de Yasuni uitlaten dan wel de C20 en de C30.. aangezien er word geoppert dat die uitlaten wel erg veelbelovend zijn.

En "MHR" je hebt idd gelijk over de benaming van de cilinder daar moet je goed opletten, jij nog tips over de uitlaten die ik hierboven aangaf??
 
MHR 04/06 zit nagenoeg Geen verschil in. Slechts een andere kleur demper. Ze hebben zelfs het zelfde serienummer. Dus het verschil tussen die pijpen maakt niet uit.

Malossi heeft zelfs voor minarelli de MHR 2006 ook rechtstreeks overgenomen van de team 99/2000.

Een c20 op een speed heb ik niet vaak voorbij zien komen. c30 geen ervaring mee.
 
Back
Top