Maandag naar Hazes?

Advertisement - register to remove this

Ik wil net zeggen; hoezo naar Hazes. Als er iemand is die er 100% zeker niet zal zijn... :P

En nee, ik ga er niet heen. En vind t lame als jullie wel gaan. Jullie kwamen ook niet toen mijn opa doodging..

Nee.. ik doel er meer op "Wat was Hazes wel dat iemand anders niet is"?
Vind t altijd n beetje overdreven dat je niets anders hoort als er een BNer de pijp uit gaat.. maar gaat er een 'gewone burger' t hoekie om is er niets aan de hand

T openbaar vervoer staakt hier maandag overigens ;) Dus mocht je naar de ArenA willen zou ik op de scooter gaan.. of de trein natuulijk.
Maar bussen, trams, metro's en veerponten liggen vanaf zondag nacth op hun aarsch.

Ik vind het soms ook een beetje overdreven mensen gaan er nie heen als die een gewoon concert heeft en wel als die dood is. Als je nou een egt die hard fan bent okee kan ik me voorstellen, maar ik vind dat mensen die niet egt superfan waren daar nix hebben te zoeken laat dat plaatsje dan maar over voor mensen waar hij superveel voor betekende

Cipher said:
Nee.. ik doel er meer op "Wat was Hazes wel dat iemand anders niet is"?
Vind t altijd n beetje overdreven dat je niets anders hoort als er een BNer de pijp uit gaat.. maar gaat er een 'gewone burger' t hoekie om is er niets aan de hand

T openbaar vervoer staakt hier maandag overigens ;) Dus mocht je naar de ArenA willen zou ik op de scooter gaan.. of de trein natuulijk.
Maar bussen, trams, metro's en veerponten liggen vanaf zondag nacth op hun aarsch.

Snap ik..

Maar jij snapt denk ik ook wel dat een hoop fans hem op deze manier een laatste eer willen bewijzen.

Je Moet er van houden.. Persoonlijk vind ik zijn mzueik best om aan te horen(meestal hoor ik et in de KRoeg :) ,, misschein dat je dan ook iets minders kritisch oordeelt +ralf+

ga je mond wassen menneke!

Hazes heeft in zn leven wat neergezet wat vele mensen in nederland aansprak en dat verdient wel erkenning vind ik.
Het enige wat ik jammer vind is dat de platenmaatschappij er weer n groot slaatje uit zal slaan.

Ik denk dat ik daar toch echt niet naar toe ga, hij was mss wel een speciale kerel ofzo maar nou niet dat ik denk daar moet in maandag meteen naar toe.
Kan me wel voorstellen dat sommige lui dr wel heen gaan:)

"Hij was maar een clown ... maar nou, issie dood!"

Zonde hoor ... en nee, ga niet, ondanks dat ik er langs kom, ben het inderdaad mee eens dat als je er eerder geen interesse voor had dat nu ineens wel moet gaan tonen. Net zoals dat er iets ergs gebeurt en dat alle 15 jarige breezers hun naam veranderen in "Ow wat erg boehoe we hielden zo ontzettend veel van je" terwijl ze de persoon in kwestie een keer hadden gezien ofzo ...

Ik ga met Cipher mee

Niemand kende hem , maybe vond je ze muziek mooi en nu isie dood en nu begint iedereen er opeens over :|

Netzoals een gozer hiero , niemand keek naar hem om en hij was duds opeens dood gevonde en iedereen ging naar ze begravenis + in ze msn naam: Rip bla bla

Sorry hoor maar als je hem kent ga er dan heen :) maarja das mijn mening

precies wat ik ook al zij ben je eg superfan dan hoor je daar te zijn, vond je zijn muziek ''wel leuk'' (zoals ik) wat moet je daar dan? Ik vind dat je daar alleen moet wezen als je hij egt een speciaal persoon in jouw leven was en niet zomaar een zanger

Netzoiets als dat morge Willem Alexander vermoord word bijv:P daar ga je toch ook niet staan kijke :P

Maarja zo word et weer een hele discussie zoals gewoonlijk :P ik ga er iig niet heen

Back