This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Maandag 16 Mei Staphorst

hmmm, hoe heb je dat monobiken ervaren dan?
want daar was ik echt kapot...

feit blijft wel dat als je valt je er behoorlijk gaar van word
 
dani said:
hmmm, hoe heb je dat monobiken ervaren dan?
want daar was ik echt kapot...

feit blijft wel dat als je valt je er behoorlijk gaar van word


daar was ik niet gaar maar gewoon dood

en dat was maar een dikke 10 minutjes blazen :X
 
Idd dat monobiken was ook aardig uitputtend

Maar Scotty ik kan me moeilijk voorstellen dat SOBW rijden meer vermoeiend is dan een 70 cc bike in het Frans kampioenschap in bedwang te houden, of is dat wel zo?
 
Ik zou eerst maar eens die scooter van je in orde brengen.
Dat wil niet echt lukken hé
 
Tinne said:
Ik zou eerst maar eens die scooter van je in orde brengen.
Dat wil niet echt lukken hé


tja dat is denk ik de understatement van dit seizoen, ik heb last van de zelfde wolk als het vtm kamp denk ik.

maja nu zou het goed moeten komen heb mn nieuwe carter setje al weer een tijdje binnen is al getuned, heb et blok daarna in elkaar gefabriceert ... nu moet de ontsteking WEER afgesteld worden, ik zal van de week ff wat foto's posten van mn gloednieuwe cartertje

allemaal door een dol tapend

nieuw carter setje
nieuwe lagers
enz enz

heb nog geen race gereden, maja ik heb nu wel een vers blokje ... een heel vers blokje

-:-
 

Maar in Berghem ben je er dus wel? Want een carter zet je in 1 avond inelkaar...toch?
 
t staat al in elkaar krukas cil vertanding vario alles zit er al in ... op de ontsteking na die moet afgesteld worden omdat ik dat zelf niet kan ... mn scooter staat ook al helemaal klaar, zadel is aangepast, stickers zijn geplakt (vraag niet hoe) en alles is al aangesloten ... kortom ik ben er op berghem moet gewoon
 
Het kan aan mij liggen, maar je kan in een maand toch een complete redelijk SOBW vaardige scooter opbouwen? Je bent neem ik aan voor valkenswaard al begonnen?
 
Kerbinos said:
IK !!


* Elke dag 30 km fiets naar school.
* 2x in de week 10 km hardlopen.
* 2x in de week fitnissen
* Elke Avond 25 min spinnen @ homotrainer.

Zondags: Mountonbike 50 km

Fietsen OK !, Hardlopen ook OK en Fitnissen kan er dan ook wel bij!!!

Maar 25 minuten op een HOMO-Trainer is zelfs voor mij iets teveel van het goede!! , tja nu snap ik pas waarom je iedere keer gaat liggen, bedankt Kerv het is mij duidelijk!?

ps, wat vindt je vriendinnetje hiervan? *D
 
Ralf said:
Het kan aan mij liggen, maar je kan in een maand toch een complete redelijk SOBW vaardige scooter opbouwen? Je bent neem ik aan voor valkenswaard al begonnen?
Het is mij zelfs in een dag gelukt.
 
mhr#27 said:
Het is mij zelfs in een dag gelukt.

Hier nog 1

En over conditie gesproken...ik fitness 3x per week, doe bijna alleen maar krachttraining, en weinig aan me conditie, maar om nou te zeggen dat ik echt kapot ben na een race valt best mee. En ik doe echt wel hard me best, maar topscooter zal wel een ander verhaal zijn dan op zo'n grasmaaier.
 
haman said:
op de ontsteking na die moet afgesteld worden omdat ik dat zelf niet kan ...
Beter ga je dat wel leren....Dingen willen nog wel eens lostrillen, en als je wil SOBW'en, zal je toch zelf, in zeeeeer korte tijd, grondige noodreparaties moeten kunnen doen...
 
klopt ... ik ben begonnen na berghem vorig seizoen ... punt is alleen dat ik redelijk laatste moment persoon ben en daardoor kwam ik er dus op het laatste moment achter dat mn remklauw overleden was ... dat mn frame kapot was ... dat mn carter dol was ... door dit alles heb ik wat vertraging opgelopen


ag ja eigen schuld had ik maar eerder moeten beginnen
 
Sander said:
Beter ga je dat wel leren....Dingen willen nog wel eens lostrillen, en als je wil SOBW'en, zal je toch zelf, in zeeeeer korte tijd, grondige noodreparaties moeten kunnen doen...


ik zal et idd moeten leren ... maja eerst maar is mn scooter rijdend krijgen.
 

Ik ken wel meer mensen die alles op het laaste moment doen
bus inpakken ed, vrijdag nacht viva fixxen ed. Maar dat gaat altijd wel goed..

 
maja hebben jullie dan ook op vrijdag avond te maken met frames,carters en remklauwen die aan vervanging toe zijn?
 

mn meisje lacht er alleen maar om!

tja nu snap ik pas waarom je iedere keer gaat liggen, bedankt Kerv het is mij duidelijk!? mij niet??????

-:-