M-TOWN Aerox -- OPTIC TUNING!!

de volgende SSR meeting word prive dus daar is danny niet bij ben ik bang;)

moet zeggen dat ik het in begin egt hopeloos vond:p maar nu begint het toch wel aardig vorm te krijgen!

doe het goed afwerken, spuiten, STEVIG monteren, and make us proud;)

suc6 ermee

-Tom

haha tsja eens ff aan chief vragen ;) flink kut he van die neos enzo maja

eigenlijk 1 woord te zeggen :D PERFECTIE

haha nouja ik heb gister en vandaag weer liggen schuren en plamuren, damn vette stoflongen onderhand gheghe maja et is flink glad :D was et gister al alleen vandaag mooie hoek-lijnen gemaakt bovenop zeg maar, morgen afwerkingen en tankgat mooi maken en dan foto's :D dan de z-kappen en dan finito :D nouja eerst spuitplamuur nog maar ben erg tevreden alleen flink veel werk lol ochja jullie zullen et morgen zien :D

15-04-04 -- UPDATE--

flink beaig geweest egt niet normaal maja het resultaat mag er zeer zeker zijn vind ik zelf :D

polie_36.JPG

resultaat na flink schuren en gaatjes opvullen met spatel,m alleen voor nog niet helemaal recht.

polie_37.JPG

ook hier alleen van een andere hoek

polie_38.JPG

ter vergelijking met de z-kap de nog niet afgewerkt is

polie_39.JPG

de tankdop gat, nog niet helemaal glad maar veel gaat ook weer glad en beetje nog opschuren,
tankdop past er egt perfect in, als gegoten :P

polie_40.JPG

z-kap al groendeels geschuurd, 2de laag plamuur kan er op

polie_41.JPG

z-kap niet geschuurd ter vergelijking

polie_42.JPG

ook weer de achterkap, hier zie je ook de voorkant iets minder maja da komt nog wel, fijne korrel
opschuren en dan spuiten :D

DAMN !!! .. ziet er echt super strak uit man ... vind het wel netjes dat je het met plamuur mooi strak krijgt...

Is er al bekend wat voor kleur het moet worden?? en wat gaat er nog meer aan je rox gebeuren ?

Ben wel van mening dat er heel veel plamuur opgaat dit gaat bijna zeker scheuren....

Heb voor een volledige bumper aanpassen nog niet zoveel polyplamuur gebruikt.....

Het is niet bedoeld om af te zeiken hoor dit allemaal maar ik kan uit ervaring spreken dat je Poly plamuur alleen moet gebruiken om af tewerken. En jij bent nu zowat de gehele basis vorm aan het maken hiermee......

Maar als het je lukt en het blijft heel dan zeker respect ervoor....maar ik ben blij dat ik niet die troep hoef te schuren :)

het monteren gaat nog altijd erg goed (voor de zekerheid verschillende keren geprobeerd)

en kwa gewicht ja ik weet nie en niet zo snel een weegschaal tot mn beschikking maar ik heb gekeken een bak plamuur weegt 925 gram maar als je mn garage ziet en buiten (zie je op de fotos een beetje) dan zie je best veel stof dus ik denk dat hij in totaliteit een kilo meer weegt dat de kappen apart.

heb nog geen scheur problemen gehad en et is gewoon erg stevig kan er vet op meppen en gaat niet kapot behalve! helemaal vooraan bij dat gat van het zadelslot is een stukje gescheurd omdat dat zwarte beweegbaar is maar dat zal ik wel kunnen oplossen met wat hars of vanaf de achterkant.

maja als de kap op de scooter zit scheurt toch niks omdat niemand achterop zit :D maja ik zal zien maar ik heb er nog veel vertrouwen in en wat het schuren betreft, je weet noet hoe lang ik eraan gewerkt heb dus het scheuren zal zieozo erg zonde zijn, enige wat versterking verdient is net boven het achterligt en vooraan maja dat komt wel volgende week

maar btw wel bedankt voor de berichten :D

om even verdere dingen te vertellen over de planning:

- tnt koplamp in voorkap poliesteren (volgende week binnen)
* - frame spuiten *
- kappen spuiten -- zwart wit.
* - sport stuur *
** - z-kappen en achterkappen vastpolyesteren met monoseat ** (mee bezig check pics)
- digi teller (fiets)
* - benzine meter in accukap *
- braking wave remschijven voor/ achter (komt naderhand)
- remklauwen rood spuiten, miss speciale remklauwen (mee bezig)
- speciale zadel hoes (van EPC in sittard)
* - velgen wit gespoten *
- logo in onderkuip (rooster is klaar miss luchthappers)
- spatbord dremelen
- bcd underseat spatbord ophanging weg gepoliesteerd (naderhand)
- kofferbak mee gespoten
- koelgaten/ gleuven in achterkap (zoals bcd ongeveer)
- lexus look a like remlichten
* - motorblok stralen *
- Chroome kickstarter (volgende week binnen)
- fournales schokdemper 325 mm (meesterlijk :P) (komt naderhand 160 pleuro zo een geval :|)
- blok laten reviseren (bezig)
- DR 50 cilinder
- doppler pen 10 krukas
- dellorto 17,5 carb
- begin dopller pijp maar nader hand een verchroomde yasuni R of Stage 6 pijp (een masters uitlaat)
- spatbord over wiel achter.
- kappen zwart wit miss later andere combo maar ik vind deze kleuren combo egt te gek gewoon!

sterretjes is gedaan :D

Last edited:
Leuke plannen ..

Maar die cil 8P :)
verders netjes gedaan die kap maar kun je ook eens een foto van de achterkant nemen ?

succes verder

haha tsja zullen we maar zeggen dat het een egte straat scoot is :D ;) en k geen racemonster hoef :D maja over de achterkap ik zal morgen wel eentje maken :D of eigenlijk vandaag :P

21-04-04 -- UPDATE --

polie_43.JPG

de monoseat, zoals je ziet is hij op wat oneffenheden na helemaal klaar :D
er zit tevens ook al spuitplamuur overheen om de laatste oneffenheden zichtbaar te laten worden.

polie_44.JPG

puur de monoseat
er zit tevens ook al spuitplamuur overheen om de laatste oneffenheden zichtbaar te laten worden.

polie_45.JPG

puur de z-kap (andere kant is precies hetzelfde)

28.JPG

mijn mooie remklauwen rood gespoten :D

uitlaat1.JPG

mijn uitlaat gereviseerd van een oud wrak tot dit :D

uitlaat2.JPG

mijn uitlaat gereviseerd van een oud wrak tot dit :D

er ligt een nieuwe laag afwerkplamuur overheen en ik denk dat hij met een uurtje miss 2 uurtjes klaar
zal zijn met spuitplamuur

achterlicht past nog gewoon :D

en ik was aan het kijken, op de planning stond volgende week zondag en maandag maja heb net te horen gekregen dat de compressor en spuitkit die ik geregeld had niet door gaan maja ik moet dus even kijken en anders een week later :D

Back