het monteren gaat nog altijd erg goed (voor de zekerheid verschillende keren geprobeerd)
en kwa gewicht ja ik weet nie en niet zo snel een weegschaal tot mn beschikking maar ik heb gekeken een bak plamuur weegt 925 gram maar als je mn garage ziet en buiten (zie je op de fotos een beetje) dan zie je best veel stof dus ik denk dat hij in totaliteit een kilo meer weegt dat de kappen apart.
heb nog geen scheur problemen gehad en et is gewoon erg stevig kan er vet op meppen en gaat niet kapot behalve! helemaal vooraan bij dat gat van het zadelslot is een stukje gescheurd omdat dat zwarte beweegbaar is maar dat zal ik wel kunnen oplossen met wat hars of vanaf de achterkant.
maja als de kap op de scooter zit scheurt toch niks omdat niemand achterop zit
maja ik zal zien maar ik heb er nog veel vertrouwen in en wat het schuren betreft, je weet noet hoe lang ik eraan gewerkt heb dus het scheuren zal zieozo erg zonde zijn, enige wat versterking verdient is net boven het achterligt en vooraan maja dat komt wel volgende week
maar btw wel bedankt voor de berichten
om even verdere dingen te vertellen over de planning:
- tnt koplamp in voorkap poliesteren (volgende week binnen)
* - frame spuiten *
- kappen spuiten -- zwart wit.
* - sport stuur *
** - z-kappen en achterkappen vastpolyesteren met monoseat ** (mee bezig check pics)
- digi teller (fiets)
* - benzine meter in accukap *
- braking wave remschijven voor/ achter (komt naderhand)
- remklauwen rood spuiten, miss speciale remklauwen (mee bezig)
- speciale zadel hoes (van EPC in sittard)
* - velgen wit gespoten *
- logo in onderkuip (rooster is klaar miss luchthappers)
- spatbord dremelen
- bcd underseat spatbord ophanging weg gepoliesteerd (naderhand)
- kofferbak mee gespoten
- koelgaten/ gleuven in achterkap (zoals bcd ongeveer)
- lexus look a like remlichten
* - motorblok stralen *
- Chroome kickstarter (volgende week binnen)
- fournales schokdemper 325 mm (meesterlijk
) (komt naderhand 160 pleuro zo een geval :|)
- blok laten reviseren (bezig)
- DR 50 cilinder
- doppler pen 10 krukas
- dellorto 17,5 carb
- begin dopller pijp maar nader hand een verchroomde yasuni R of Stage 6 pijp (een masters uitlaat)
- spatbord over wiel achter.
- kappen zwart wit miss later andere combo maar ik vind deze kleuren combo egt te gek gewoon!
sterretjes is gedaan