SuperDanny
Well-Known Member
de oude reacties etc blijven staan maar hier staan dus alle "belangrijke" foto's in
kan wel gaan lullen over mijn hele scooterverleden maar kort:
danny was 14 en wou toen al racen, mog niet van pa want scooters waren gevaarlijk :|
pa krijgt nieuwe vriendin als danny 15 is en vriendin haalt pa over dat danny een scooter mag :king:
danny nog geen 16 maar danny krijgt al een puch maxi betaald door pa :king:
hier geen foto's van :| maar wel te koop
danny gaat flink scheuren en valt paar keer en op blauwe plekken en kneusingen na niks ernstigs :| (vind je et gek van een berg af
met hellingspercentage 15% en dan met brom die 70 loopt en dan flinke kiezel en modder op de grond :|) maja wel kicke
danny wordt 16 en gaat pop coor certificaat en zakt 2 keer en geeft moed bijna op 11 en 11 fouten :|
danny ziet aerox bij dealer staan en wordt verliefd whaha dus danny weer op voor certificaat 5 fouten :king:
zelfde dag nog naar dealer en zegt verkocht een probleem niet het geld voor whaha dealer zegt ik zet hem apart voor 3 maanden krijg je drie maanden de tijd
danny erg blij en zegt dat tegen oma (A) oma zegt die 450 euro leen ik je wel dus danny week erop met centen op zak naar dealer en bam kom me scooter ophalen
hupakee scooter mee en blablabla wat kleine dingen kapot maar garantie
maar danny denkt hij die scoot loopt wel bagger dus terug naar de winkel en zegt hier klopt niks van en hun zeggen ok ok ok hier krijg je uitlaat nr-x :S maja eronder
en ding liep direct 110 digi :| maja was van korte duur want danny gleed uit blablabla scooter opgeknapt en verkocht
en zoeken naar andere scooter en toch altijd weer een aerox willen hebben dus danny vind er eentje in heerlen en gaat kijken en zegt van 975 ik koop em voor 850 en je
brengt em vandaag nog naar maastricht, gast zegt hmmm ff overleggen ja is goed dan gaat weer naar binnen en komt met dikke kleren aan :| hupakee hij op scoot naar maastricht en wij
in lekkere warme auto whaha maja wij staan bij station en kijk op klok denk nog 20 min voor hij hier is, kijk achter me komt ie langs gereden :| maja hupakee mannatje achterop en k naar huis blabla
volgende dag verzekeren en rijden, wat is dat toch op velg, kijken remblokjes op en niet alleen remblokjes :| zaten geen remblokjes in :| maja direct vervangen en na 1 week vastloper :|
danny zegt tegen pa, pa maak de garage maar leeg want de scoot gaat leren vliegen (check foto 2 whaha)
setupje wordt: (denk eraan het is en blijft een straat scoot)
Setup:
Mst tuned mebraan
Afgewerkte carters
DR50 mst afgewerkte cil
Doppler pen 10 krukas
Doppler pen 10 naaldlager
Hebo NG vario Hebo race snaar
Malossi geel
drukveer Rode
tp trekveren
MST tuned membraan 2 kleps @ polini evolution membraan kleppen
17,5 dellorto
uitlaat wordt doppler pijpje van de foto's (omdat die een redelijk
orriginele look heeft en nie zo veel kabaal maakt (wat me pa bijna vereiste vind )
en toch redelijk presteert) toekomst miss yas r
uiterlijk:
chroome fournales 325 (naderhand)
home made buddy
tnt in voorlamp
metamorfose sportstuur
rode remklauwen
wit zadelhoes
design uit onderkuip
teller unitje in accukap
fietsteller als km teller
braking wave remschijven (naderhand)
bcd underseat wit zonder kuil en spatbord (naderhand)
lexus achterlicht
chroome kicker
en de rest zie je op de pics
dus volgende dag alles strippen en dit kwam tevoorschijn:
een o zo lekkere carb hmmm
het frame opgehangen na een spuitbeurtje
een van de 2 mooie witte velgen
2 mooie rooie remklauwen
mijn accukapje met tellerunit
ander wiel
status van scoot nu
doppler pijpje
vanaf nu komen wat poliester foto's
voordat poliester beunen begon
een kant, een laag wel nog nat
achterkant klaar met poliester
laagje afwerk plamuur
iets verder kwa afwerken
al best erg glad
z-kappen afwerken
moooiiiiiiiiieeee z-kap
moooiiiiiiiiieeee achterkap
op de laatste 2 pics zie je dus dat de kappen bijna klaar zijn
tevens ook bezig aan me tnt koplamp in voorkap, hieronder 2 pics daarvan
verder is me blok dus geparelstraald, fototje:
verder staat dus op de planning:
zaterdag hopelijk blok terug met de complete setup :king:
dan cilinder beetje inrijden en wat kleine dingetjes
ik moet dus nog wat onderdelen betalen maar daar mag ik ff mee wachten tot volgende loon :king:
dan als ik loon krijg begin volgende maand wat geld naar onderdelen zodat dat betaald is en
dan 2 weekjes wachten schat ik en dan kappen weg voor spuitbeurd, hieronder een foto hiervan maar owee als iemand afpikt
aanpassingen aan deze foto: waterpomp ws wit of niet gespoten, metamorfose stuurtje in plaats van tnt, chroome fournales 325 (naderhand)
en stickers weg en ander design, voor de rest wordt dit hem :king:
zodra weer meer foto's = update
kan wel gaan lullen over mijn hele scooterverleden maar kort:
danny was 14 en wou toen al racen, mog niet van pa want scooters waren gevaarlijk :|
pa krijgt nieuwe vriendin als danny 15 is en vriendin haalt pa over dat danny een scooter mag :king:
danny nog geen 16 maar danny krijgt al een puch maxi betaald door pa :king:
hier geen foto's van :| maar wel te koop
danny gaat flink scheuren en valt paar keer en op blauwe plekken en kneusingen na niks ernstigs :| (vind je et gek van een berg af
met hellingspercentage 15% en dan met brom die 70 loopt en dan flinke kiezel en modder op de grond :|) maja wel kicke
danny wordt 16 en gaat pop coor certificaat en zakt 2 keer en geeft moed bijna op 11 en 11 fouten :|
danny ziet aerox bij dealer staan en wordt verliefd whaha dus danny weer op voor certificaat 5 fouten :king:
zelfde dag nog naar dealer en zegt verkocht een probleem niet het geld voor whaha dealer zegt ik zet hem apart voor 3 maanden krijg je drie maanden de tijd
danny erg blij en zegt dat tegen oma (A) oma zegt die 450 euro leen ik je wel dus danny week erop met centen op zak naar dealer en bam kom me scooter ophalen
hupakee scooter mee en blablabla wat kleine dingen kapot maar garantie
maar danny denkt hij die scoot loopt wel bagger dus terug naar de winkel en zegt hier klopt niks van en hun zeggen ok ok ok hier krijg je uitlaat nr-x :S maja eronder
en ding liep direct 110 digi :| maja was van korte duur want danny gleed uit blablabla scooter opgeknapt en verkocht
en zoeken naar andere scooter en toch altijd weer een aerox willen hebben dus danny vind er eentje in heerlen en gaat kijken en zegt van 975 ik koop em voor 850 en je
brengt em vandaag nog naar maastricht, gast zegt hmmm ff overleggen ja is goed dan gaat weer naar binnen en komt met dikke kleren aan :| hupakee hij op scoot naar maastricht en wij
in lekkere warme auto whaha maja wij staan bij station en kijk op klok denk nog 20 min voor hij hier is, kijk achter me komt ie langs gereden :| maja hupakee mannatje achterop en k naar huis blabla
volgende dag verzekeren en rijden, wat is dat toch op velg, kijken remblokjes op en niet alleen remblokjes :| zaten geen remblokjes in :| maja direct vervangen en na 1 week vastloper :|
danny zegt tegen pa, pa maak de garage maar leeg want de scoot gaat leren vliegen (check foto 2 whaha)
setupje wordt: (denk eraan het is en blijft een straat scoot)
Setup:
Mst tuned mebraan
Afgewerkte carters
DR50 mst afgewerkte cil
Doppler pen 10 krukas
Doppler pen 10 naaldlager
Hebo NG vario Hebo race snaar
Malossi geel
drukveer Rode
tp trekveren
MST tuned membraan 2 kleps @ polini evolution membraan kleppen
17,5 dellorto
uitlaat wordt doppler pijpje van de foto's (omdat die een redelijk
orriginele look heeft en nie zo veel kabaal maakt (wat me pa bijna vereiste vind )
en toch redelijk presteert) toekomst miss yas r
uiterlijk:
chroome fournales 325 (naderhand)
home made buddy
tnt in voorlamp
metamorfose sportstuur
rode remklauwen
wit zadelhoes
design uit onderkuip
teller unitje in accukap
fietsteller als km teller
braking wave remschijven (naderhand)
bcd underseat wit zonder kuil en spatbord (naderhand)
lexus achterlicht
chroome kicker
en de rest zie je op de pics
dus volgende dag alles strippen en dit kwam tevoorschijn:
een o zo lekkere carb hmmm
het frame opgehangen na een spuitbeurtje
een van de 2 mooie witte velgen
2 mooie rooie remklauwen
mijn accukapje met tellerunit
ander wiel
status van scoot nu
doppler pijpje
vanaf nu komen wat poliester foto's
voordat poliester beunen begon
een kant, een laag wel nog nat
achterkant klaar met poliester
laagje afwerk plamuur
iets verder kwa afwerken
al best erg glad
z-kappen afwerken
moooiiiiiiiiieeee z-kap
moooiiiiiiiiieeee achterkap
op de laatste 2 pics zie je dus dat de kappen bijna klaar zijn
tevens ook bezig aan me tnt koplamp in voorkap, hieronder 2 pics daarvan
verder is me blok dus geparelstraald, fototje:
verder staat dus op de planning:
zaterdag hopelijk blok terug met de complete setup :king:
dan cilinder beetje inrijden en wat kleine dingetjes
ik moet dus nog wat onderdelen betalen maar daar mag ik ff mee wachten tot volgende loon :king:
dan als ik loon krijg begin volgende maand wat geld naar onderdelen zodat dat betaald is en
dan 2 weekjes wachten schat ik en dan kappen weg voor spuitbeurd, hieronder een foto hiervan maar owee als iemand afpikt
aanpassingen aan deze foto: waterpomp ws wit of niet gespoten, metamorfose stuurtje in plaats van tnt, chroome fournales 325 (naderhand)
en stickers weg en ander design, voor de rest wordt dit hem :king:
zodra weer meer foto's = update