M-TOWN Aerox -- OPTIC TUNING!!

Het nut ervan zie ik ook niet helemaal. zHetzelfde, maar dan van polyester, terwijl dat achterzitje er nog onder zit. Dat polijsten ziet er ook niet echt bepaald strak uit.

Maargoed, succes verder, je hebt nog aardig wat te doen

idd insanemalebrain alleen de z-kappen er niet aan vast, en ja ben nog lang niet klaar met die achterkappen.

wat ik van plan ben met de achterkant:
zoals de pics van insanemalebrain alleen de z-kappen waarschijnlijk niet en dan nog een eigen monoseat dus niet helemaal vlak maar iets van een soort bult met racegaas zeg maar ongeveer zoiets als een kreisler monoseat roostertje alleen dan wat groter, wordt best mooi

ik was me vanavond weer aan het vervelen dus ik was maar weer wat gaan polijsten maar heb nog steeds geen korrel 1200 gevonden maar et ging toch al een heeeel stuk beter.

werkwijze was bij de remhevels eerst goed schuren zodat bijna alle krassen weg waren en an zo een blok van de gamma verwarmen en daar mee polijsten, veel mooier resultaat dan de demper dus morgen ff schuurpapier halen en dan verder :D

heb een klein probleempje met mn kabelboom en dat is dat ik een kabeltje kwijt ben :S morgen ook ff naar zoeken

Originally posted by funk-master
polijsten met een mooi resultaat doe je met meerdere pasta's en meerdere schijven.

wat een onzin(':I')
de reden warom het bij hem niet goed is gelukt is omdat hij niet goed geschuurd heeft.

Een tip voor topicstarter. Probeer zo veel mogelijk een kant op te schuren, dus in dit geval bij je demper in de lengte recht schuren. En dat het liefst als einde met 1200 schuurpapier en een emmertje water, dan zijn de krassen minimaal en kun je een heel mooi resultaat krijgen.

Verder leuk project hoor, in mijn ogen wel projectwaardig

ja zal er zekers wat moois van maken maar nu zie ik net weer dat de pics weer offline zijn door misbruik 24 uur :S iemand anders een host waar ze op kunnen waar ze niet vanaf gegooid worden ofzo?

nooit gehad zoiets maja

EDIT: pics zijn weer online via server van mn broer :D

Last edited:
zozo helemaal zoeken voor mn topic terug te vinden maar hier weer een update:

07-04-04 --UPDATE--

Eventjes geen updates geweest maar heb niet stil gezeten

hier twee pics van remhevels gepolijst, een is nog niet gepolijst:

26.JPG

27.JPG

ben ook weer flink bezig geweest met polyester en hiervan ook een 3tal pics :D:

polie_18.JPG

z-kappen ook eraan vast gemaakt

polie_19.JPG

same as above

polie_20.JPG

binnenkant beetje verstevigen

polie_21.JPG

begonnen met plamuren :D is overigens al aardig mooi geworden :D

ook is een witte TNT koplamp en een Chroome kickstarter besteld en die komen ook deze kant op :D

hey, t begint al beter uit te zien :) zal wel veel schuren worden om het glad te krijgen (kan ik je zeggen uit ervaring :P) maar als je het mooi glad schuurt zal t resultaat vast wel goed zijn :)

Ziet er cker strak uit man ... Die kap is echt vet netjes, khoop dat je hem een beetje mooi afwerkt... al twijfel ik daar niet aan

tommie toch...hij gebruikt gewoon die bevestigingen aan de zijkant ;) daarmee kome ze vast te zitte :P kun je gewoon eroverheen legge :)

Back