M-TOWN Aerox -- OPTIC TUNING!!

anders neem je zelf ff de moeite om door de gouden gids te bladeren :|

ziet er wel goed uit maar ik zou egt je demper nog opnieuwe opschuren met 800 en 1200, in 1 richting ( de lengte )

is zonde om hem zo half half te laten

greets

-Tom

ja wat demper betreft, tsja et wilt totaal niet lukken :S heb al met 1000 waterproof gedaan :S

doe jij et voor me? (SSR is van maastricht en ik woon daar duss :D en ken chei fei :D maja zal wel leuk zijn)

mijn velgen zijn gespoten, miss beetje dom achteraf maja toch erg goed gelukt voor compressor zooi :D maja als ik nieuwe banden eronder moet gooien laat ik ze direct coaten en op deze site staan links met een coat bedrijf in maastricht duss

Ziet er zeer nice uit die achterkap man OWNATS
Egt totale vetheid *D
Even over dat polijsten...ga es ff lkkr schuren beginne met
600 in een richting (lengte dus) dan 800 en dan 1000 in water en
dan 1200 in water en dan net zolang schuren met 1200 totdat je
geen krassen meer ziet...
Dan pak je zo klein borsteltje van dremel ff op het blok.
ff insmeren en dan met die katoenen polijst schijf van 28 lapjes uit poetsen totdat je glans krijgt!(kan wel ff duren) en dan
ff met BELGOM ALU uitpoetsen 8) 8) 8) *BLING BLING*
:W Succes iig

ja ik weet et :D maar dat geb ik al gedaan :S vind et erg raar maja eigenlijk eens iemand kijken die dat dan ter plekke doet voor de preciese werkwijze want dit wordt niks zo (A)

EDIT: de foto's zijn momenteel offline door te veel bandbreedteop de server en anders kreeg ik boetes door overschrijden van de bandbreedte, ik zal dus gewoon een paar foto's posten en dan zo snel mogelijk iets anders zoeken.

Last edited:
Originally posted by Lycorda
de preciese werkwijze is gewoonweg langer schuren:p
-Tom

True true...
buttyboysmilehammer.gif

Flink schuren met 1200 dat in water is gedelpt...
Dan moet je ff naar karwei boppen en haal je ff dremel opzet stukje 414.Zitten in pakje van 5 en kost 2 euro geloof ik.Zet je op je dremel en dan ff in de polijst blok raggen met stand 1 en insmeren die hap en daarna met die 28 lappen katoen polijst schijf uitpoetsen..tis heel simpel maar het vergt wel tijd...

[offtopic]:en ja ik zoek ook webspees! wie heeft wat? PM me[offtopic]

Last edited:
ik ben 2 weken weg dus 2 weken geen updates en na die twee weken probeer ik de pics weer zo snel mogelijk de lucht in te krijgen.

tot over 2 weken zal ik maar zeggen :P

Originally posted by SuperDanny
na die twee weken probeer ik de pics weer zo snel mogelijk de lucht in te krijgen.

duidelijk genoeg he?

ben nu ff in het weekend thuis maar geen zin/ tijd om eraan te werken maar heb wel tnt koplamp en chroome kickstarter binnen gekregen heb geduld

plaatje62.JPG

recente pic van achterkap

plaatje63.JPG

voorkap met tn unit ingepoliesteerd

plaatje64.JPG

van de voorkant

plaatje65.JPG

plaatje66.JPG

tijdelijke uitlaat

plaatje67.JPG

remklauwen

verder heb ik mijn krukas en cilinder binnen:

doppler pen 10 krukasje

DR 50 cc giet cilindertje

dit is niet egt mega maja ik hoef niet egt een racemonster, hij is meer voor uiterlijk

dit was het voorlopig, zodra ik nieuwe webspace heb gaan alle plaatjes weer de lucht in.

Last edited:
Mooi wurk durk :D
ziet er nice uit!
Zeg in jou koplamp he wat zijn dat voor lampjes..
ik weet halogeen spotjes maar ik kan nergens van die spotjes vinden die op een 12volt accu kunne...
kan iemand mij hier ook bij helpen?

je voorkap is nog niet goed man, die is kei oneffen. dat zijn idd halogeenspotjes en mss kan je ze wel bij je dealer krijgen. op scootparts of easyparts kan je ze ook wel krijgen denk ik.

die halo set zit er scheef in iig, maarja valt nu weinig meer mee te doen, volgens mij ga je der toch weinig van zien hoor, maar details maken de man :)

Originally posted by ModKid
die halo set zit er scheef in iig, maarja valt nu weinig meer mee te doen, volgens mij ga je der toch weinig van zien hoor, maar details maken de man :)

hoezo schuin? bedoel je die middelste dingen? moeten die eigenlijk horizontaal staan ofzo? :?

Back