This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

M-TOWN Aerox -- OPTIC TUNING!!

hieronder een lijstje wat ik er aan ga doen:

- frame spuiten
- kappen spuiten -- zwart wit.

als ik ut goed zie ... dnek ut wel he .. gehhehe ...

monteren is makkelijk want ze hebben er ook al op gezeten en zonder problemen eraf

ik vind zwart-wit een masterlijke combo maar ik probeer dus een compressor te lenen en dan spuit ik ze dus zwart wit (vind ik masterlijk bij een verhoogde aerox) als dit goed gaat ja dan is het goed haha maar als ik niet tevreden ben verzin ik nog een andere combo en zo spuit ik hem dan

je moet zelf weten..ziet er ook wel mooi uit .. maar iedereen heeft zwart/ wit combo.. kom met iets speciaals..

greets ztan...

tsja wat bedoel je met speciaal?

als ik em speciaal maak dan maak ik een imitatie van een auto of motor race team, dus ik zou zeggen kom met voorbeelden maar geen kleuren zoals fluor want dat is niks voor mij en niet veel rood verder kom maar los

12-04-04 --UPDATE--

weer 2 foto;s van het schuren, daarna weer een laagje spuitplamuur voor te zien of
het glad is,

zoals je kan zien wordt het al aardig glad:

morgen weer nieuwe plamuur halen

Koop gelijk een snelle cilinder om deze bonk plamuur vooruit te krijgen.... 8P

Als je plamuur zegt valt dat ding spontaan uit elkaar

huh, :S dat is egt niet zo zwaar als je denkt hoor

@ dieselmaniac, ja ik kan die nog monteren anders begin ik er niet aan he

ik weet nei twelke kleur..dat is jouw smaak.. gehhee maar zeker geen fluor dat is een beetje kermis :S geheh .. naja .. ik ga ff een beetje kijke voor kleuren oke ...

veel suc6 nog verder

lol je moet zie ozo niet met kappen gaan gooien maar waarom zitten jullie zo te zeiken over een klomp plamuur? :S dat valt toch reuse mee man

ey

Ziet er wel leuk allemaal ga zo door!!!

Woon jij trouwens op daalhof? Anders is het geen evo70 of je hem ontzettend klote afgesteld..

die homp wordt denk ik wel vet, als er maar geduld voor is...

doe hem anders iets met parelmoer-kleur spuiten, is meestal wel vet

parelmoer wit is gewoon DE kleur O-) hopelijk heb je t allemaal af voor de volgende ssr meeting... ben wel benieuwd hoe t allemaal word *D