SvD racing Well-Known Member 21 August 2004 #25 ziet er wel vet uit doe zo door velg randen zijn ook mooi
David. Duc Monster 21 August 2004 #26 Bas@ICE said: Nice , is het met een spuitbus gespoten? Click to expand... jub, had deze keer geen zin om telkens die compressor spuiter schoon te maken :X
Bas@ICE said: Nice , is het met een spuitbus gespoten? Click to expand... jub, had deze keer geen zin om telkens die compressor spuiter schoon te maken :X
Geoffrey Pia NRG SD LC 21 August 2004 #31 whehe, vet dinkie! :haha: vind ut wel mooi zonders kappen =]
Ald Doe slim! 21 August 2004 #33 tof dingetje met vette kleuren combo . Is ook best wel en wheelie machine denx :W
big-t EPC 21 August 2004 #34 hey michiel en david, mooi projectje, we moeten maar eens samen gaan vlammen nadat mijne weer rijd
David. Duc Monster 21 August 2004 #35 Michiel@Runner said: Dat dachten wij ook al *foto* :W Click to expand... Koelkast @ wielen 8)
DennisB *ZuL 22 August 2004 #36 whaha tijdje geleden was het echt een gammel beunding... nu word het langzaam een leuk frame (minder gammel) :*
whaha tijdje geleden was het echt een gammel beunding... nu word het langzaam een leuk frame (minder gammel) :*
David. Duc Monster 22 August 2004 #37 movie gemaakt, koppeling is nog totaal niet afgesteld (koppelingssleutel kwijt :X ) komend weekend (genemuiden + sprintdag) maar ff afstellen denks 8) heb webspace nodig!!
movie gemaakt, koppeling is nog totaal niet afgesteld (koppelingssleutel kwijt :X ) komend weekend (genemuiden + sprintdag) maar ff afstellen denks 8) heb webspace nodig!!
David. Duc Monster 22 August 2004 #39 VeNoM (evo rox) said: zeer net hoe heb je dat zadel gefikst ? Click to expand... was wel een klote werkje eerst spuitbus met lijm over het schuim gespoten. toen de skai eroverheen gedaan + in vorm gebracht. Daarna skai vastgeniet (dat was het moeilijkste)
VeNoM (evo rox) said: zeer net hoe heb je dat zadel gefikst ? Click to expand... was wel een klote werkje eerst spuitbus met lijm over het schuim gespoten. toen de skai eroverheen gedaan + in vorm gebracht. Daarna skai vastgeniet (dat was het moeilijkste)
socketje Well-Known Member 1 October 2004 #40 Lijkt me wel leuk ding!! Ik vraag me alleen af hoeveel dit ding weegt, zal allight niet zo veel zijn denx
Lijkt me wel leuk ding!! Ik vraag me alleen af hoeveel dit ding weegt, zal allight niet zo veel zijn denx