Zip sp 2000 [slow progress (student budget)]

Kut Belg

«®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿
Mijn "brommergekte" begon toen ik 5 was, ik kreeg van mijn vader 50cc crossertje. toen ik daar tegroot voor was kwamen de caminos, heb er in totaal 3 gehad: een paarse (voor te crossen), een grijze (helemaal opgemaakt) en een blauwe (een echt pareltje. Nooit op gereden, hij was voor als ik 16 werd, maar verkocht hem zonder dat ik er iets van wist. Ik natuurlijk kwaad, dus hij beloofde mij een nieuwe wanneer ik 16 werd).

Toen ik 15,5 was kwam dus het gezaag ik wou een walleroo. op het momen was ik helemaal into computers, en toen op laatste moment toch het geld gevraagd voor een nieuwe pc. en toen kwam ik in een klas waar de helf een scooter had(helft deed jaar over :p). dus ik kon niet onder doen. Toen kocht ik DE scootin en ging direkt naar de race pagina, en wat zag ik daar zipjes. ik was compleet verliefd. Dus toen een zip gezocht, in Maastricht toen MIJN zip sp 2000 gekocht (2ehands natuurlijk).

En natuurlijk wouw ik sneller gaan, en toen met mijn noobie kop een mhr team 50 uitlaat gekocht in neunen. Dat ging dus helemaal niet vooruit op me std cilinder 8P, dus die maar aan de kant gelegd :), toen op hier heel wat kennis opgedaan ivm scootertuning. en toen ik die projecten zag wou ik dat ook. Ikk had al een mhr team 50 uitlaat dus waarom niet veel vermogen halen uit een 50cc , ik vond het een schitterend plan :X . toen allemaal plannen gemaakt hoe en wat . En toen kwam ik Jacco tegen hier, die had wat spulletjes te koop dus direkt gekocht, en nu zit ik hier, een project page te maken.

-Doel
Hoet doel is dus om een sprinter te maken, dus alles zal worden gedaan om hem lichter temaken, en de gewichts verdeeling optimaal.


-Setup
-mhr cross
-uitlaat is nog een twijfelgeval
-mhr onsteking + eprom
-mhr overrange
-mhr wingbell
-mhr vl13*
-mhr recht spruitstuk*
-mhr radiateur*
-malossi rhq* (icm afgedraaid carter)
-ECHTE pwk 28mm*
-en dan nog wat klein grut*

*heb ik nog niet

-Uiterlijk
-oud model zip sp velgje vanachter
-zip 3-spaaks trommel voor velg + bijbehorende voorvork
-de kleur etc blijft nog even geheim



Fototjes

Cross.jpg

poorten.jpg

cross@carter.jpg

scooter.jpg

ontsteking.jpg

mhr2000+halfpully.jpg

delta+wingbell+overrangepullys.jpg


nu is het enkel nog w88 op een vervoers ding :p en geld veel geld :)
 
Advertisement - register to remove this

Marcel said:
leuke pretlijst *D

zet je nog ff pix van de zip zelf er op?
en waarom een trommelrem? voor gewicht? :)
gewicht & makkelijker & verder "inkortbaar" dan zip sp mono arm

/edit hier foto hoe hij er nu bijstaat *let op de huge spatplaat*

slowpoke.jpg


wordt nu nog gebruikt als vervoer, maar ben een gaar ding aan het zoeken om mee naar school te gaan
 
Last edited:
schillie said:
nog een snelle zip :D alleen dat ding wat je op je spatbord hebt zitten haal je dat er nog af of niet niet echt mijn smaak maar ja

mja das is de 0t0wheelie plaat
:henko: maak ik met varioring erin 0t0wheelies, gewoon door de lucht verplaatsing 8P
 
Ziet er al goed uit....
Ik ken het probleem, ben zelf ook student...
Maar het belangrijkste is er al...
}) De Gruwelijke Cilinder })

Succes..
 
Back
Top