This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Lenzen

2 weken?

Dude, weet jij wat je je ogen aandoet!
Kleine moeite om ze even uit te doen toch? Scheelt je later in je leven misschien een heleboel man..
 


ik heb idd ook cil. ogen links -.1.75/rechts -.2.00 dus jah




@ zipsp, je verneukt je ogen GEK
 
Owjah, krijg deze week zachte lenzen op proef, en als het allemaal bevalt krijg ik zachte maandlenzen

Bedankt voor de info allemaal :*
 
nou ik heb nu dus ook ongeveer 2 weken lenzen... maar ik vind et soms ook nog wel goed kut.... ik voel ze soms best wel maar soms ook echt uren totaal niet...

wat ik wel nog eens heb is dat mijn lens helemaal onderin de hoek van mijn oog komt... en dan zit ie kut en moet ie dr weer uit :s....
 
ZIPSP|Castrol said:
2 weken?

Dude, weet jij wat je je ogen aandoet!
Kleine moeite om ze even uit te doen toch? Scheelt je later in je leven misschien een heleboel man..
is wel zo, maar vrijdag nog laten kijken of me ogen verbeterd/verslechterd waren maar ze hadden dus nog precies dezelfde afwijking

maar idd ik doe ze nu ook weer regelmatiger uit, ook doordat ik last krijg als ik me lenzen niet in heb
 
Ik heb alleen last van m'n lenzen wanneer ik op de motorcross sta. Gelukkig neem ik altijd een 'potteke mee lenzenwater' mee als ik naar daar ga, en wissel ik dan met m'n bril die het overigens nog steeds heel goed doet tijdens het rijden zelf.
 
Ik heb lenzen sinds afgelopen zaterdag

na 15 jaar een bril op te hebben gehad toch maar de stap gemaakt

T bevalt met erg goed nu Indoen en uithalen gaat al prima
Op mn werk geen last van de koude lucht ofzo(koelcel in supermarkt)

Ik ga alleen donderdag ff terug omdat ik t idee heb dat ze niet 100% de goede sterkte zijn.

Oja, ik heb zachte lenzen, probeer ze nu een maand gratis
sterktes: links: -3.5, recht -2.75 Met cillinder
 
Razma said:
dat zijn setjes van 6, dus voor een half jaar.
kost geloof ik 92 euro met alle schoonmaakspul enzo erbij.

Kan je wel eens 's nachts inhouden, maar best gewoon 's ochtends indoen en 's avonds weer uitdoen

Ik had ze voor 60 euro bij hans anders..dus beetje slim kijken!
 
ja maar heeft ook te maken met je afwijking he!! de kosten..
voor mij een half jaar ( maand lenzen ) + vloeistof = €155,95

ik heb er een klein stukje lood in zitte om me lenzen recht te houden
 
Iemand die het met mij eens is dat lenzen de ogen lichtgevoeliger maakt? Heb der echt last van als ik buiten kom en het zonnetje schijnt is dat egt een klap in mijn gezicht 8P
 
ZIPSP|Castrol said:
2 weken?

Dude, weet jij wat je je ogen aandoet!
Kleine moeite om ze even uit te doen toch? Scheelt je later in je leven misschien een heleboel man..

Denk dat het wel meevalt hoor. overkomt mij ook regelmatig dat ik ze vergeet uit te doen (A).. maargoed. Ik kan me ook n iet echt een voorstelling maken dat als je slaapt je ogen meer zuurstof zouden krijgen.. Je slaapt met je ogen dicht neem ik aan? Geloof gerust dat het de zuurstoftoegankelijkheid wat verminderd maar de 1 is daar denk ik wat gevoeliger voor dan de ander
 
ja maar met lenzen werkt het dan dubbel op he



ik heb een lens met een speciale cilinder ofzo
ik ben 17.95 per maand kwijt.
maar ja is het wel waard vind ik.


heb ik ook, ik heb én een + afwijken én een - afwijking bij elk oog, en dan komt erbij dat mijn ook niet een ei vorm heeft als zou moeten zeg maar