Lelystad 23+24 mei.!!

Het was echt een topdag voor de SBO, voor mij, voor TJ.

Zelf met de 1e plek naar huis gegaan, in het team 3 bekers waaronder die van Aart die gewoon ff met een Derbi Atlantis dik de eerste plek binnenhaalt en Jim die een 3e plek in de Open meepakt.

Voor de SBO een geslaagde dag, omdat het imo allemaal soepel liep. Hier en daar een klein misverstandje en strubbelingetje, maar imo een top dag!

De zondagavond was btw meer dan gezellig :D
 
ik heb genoten! was lekker weer, scooter reed goed... in de races. nu ik zelf nog XD

ik ben iig niet laatste en dat is mijn doel voor dit seizoen (uitvallers mee gerekend)

Aart Gratz met plek 1 (de jongen)
Tommy ook gratz

tot in berghem .. in 3 weken DONDERS
 
Nou een baal weekend achter de rug kan het in Berghem alleen maar beter gaan.

Hopelijk blijft de R/T dan wel een keertje langer heel als een halve wedstrijd dag.
 
2 halve is ook 1 hele eric :D

mn armen doen gelukkig geen pijn meer.. alleen mn nek nog..
wat was het warm!
ik heb een erg mooi weekend gehad. De zondag training ondanks de minimale bezetting toch een goede dag gedraaid. Er was erg veel rijtijd! Sommige mensen 'waren niet kapot te krijgen', toch Chris? :+

de maandag verloop vrij soepel. De inschrijving begon aardig op tijd net als de keuring.
Het tijdschema incl de 5 minuten aanwezig zijn voor het begin van de manche was imo ook prima op en paar probleempjes na. 5 minuten is uiteindelijk dus een stuk beter dan de 10 minuten.

Wil jullie als rijder via deze weg ook nog even complimenteren voor het naleven van de geluidsnormen! Allemaal keurig lopend naar de pits en daar pas de scooter starten. Gedurende de dag hebben we wel wat mensen van de baan moeten halen wegens teveel dBa maar aan het einde van de dag zat iedereen toch aardig binnen de grens :)

We waren lekker op tijd klaar en voor de verandering eens op tijd thuis! :D
 
de maandag verloop vrij soepel. De inschrijving begon aardig op tijd net als de keuring.
We waren lekker op tijd klaar en voor de verandering eens op tijd thuis! :D

De zondag zou ook goed gaan alleen laptop werkte nie mee:P (had wat opstart problemen haha).. De maandag ging alles strak volgens plan voor de verandering ;)..

Iedereen bedankt die optij kwamen inschrijven;) En voor de rest mooie dag, jammer van de val partijen.. Voor de rest iedereen bedankt die meegeholpen hebben met opruimen enzo..

Was erg blij dat we op tijd naar huis konden+ralf+..
 
was een super weekendje heerlijk weer sàvonds heerlijke biertjes gedronken en dan Aart gewoon dik nummer 1.. en tim ook en jim ook super...En daarna was de Mac ook nog geweldig...
 
maar jammer van die crashes van Sarik had hem graag een eerste pluk gegund die stuur kunsten zijn geniaal van hem!

Als je drie wedstrijden achter elkaar op P1 of P2 onderuit gaat ben je niet zo geniaal bezig? Hard gaat ie zeker!

Aart was onmenselijk aan het rijden en de SBO was super! Kan niet wachten om weer op te stappen!
 
Als je drie wedstrijden achter elkaar op P1 of P2 onderuit gaat ben je niet zo geniaal bezig? Hard gaat ie zeker!

Aart was onmenselijk aan het rijden en de SBO was super! Kan niet wachten om weer op te stappen!

Mja op Emmen was ik er niet bij maar op Lelystad had hij imo geen keus, met name de 1e manche was Sarik sneller dan Jos alleen is Jos verschrikkelijk goed in het foutloos, snel en verdedigend rijden en op zo'n baan als lelystad kom je er dan alleen voorbij door heel erg veel risico te nemen. Sarik is gewoon een echte coureur die maar voor 1 ding gaat en dat is P1 :)

Verder moet ik zeggen dat ik manche 2 helaas niet heb kunnen zien omdat we knetterhard aan het sleutelen waren bij EW in de tent dus weet niet hoe het er daar aan toe is gegaan :)

Oja...en check je PM ;)
 
Het was gisteren een erg mooie dag! mijn complimenten ook naar de rijders die optijd in het parc fermé wist te zijn! super hier door verliep alles vlotjes! het was een mooie dag ben dan ook goed verbrand! sarik reed inderdaad erg sterk knap staaltje sturen! helaas van de val partijen! ik denk dat hij in berghem wel ze revange neemt!!!heb er zin in!! bedankt en tot Berghem allemaal!!



en mischien dat er nu nog meer andere scooters bij komen ipv zipjes en jog's?:P
 
was echt een super weekendje heb me super geamuseerd. ben blij da ik in het belgisch niet heb meegereden . en heb heel veel bij geleird spijtig aleen van men hard crash in de 2e mache :p. next time beter in berghem . de rest van dit jaar kom ik gwn sbo knallen is veel gezelliger. btw iemand foto's genomen?
 
Mja op Emmen was ik er niet bij maar op Lelystad had hij imo geen keus, met name de 1e manche was Sarik sneller dan Jos alleen is Jos verschrikkelijk goed in het foutloos, snel en verdedigend rijden en op zo'n baan als lelystad kom je er dan alleen voorbij door heel erg veel risico te nemen. Sarik is gewoon een echte coureur die maar voor 1 ding gaat en dat is P1 :)

Verder moet ik zeggen dat ik manche 2 helaas niet heb kunnen zien omdat we knetterhard aan het sleutelen waren bij EW in de tent dus weet niet hoe het er daar aan toe is gegaan :)

Oja...en check je PM ;)

Mee eens.. alleen "geniaal" is wat anders.. Vooral omdat Jos, zijn grootste rivaal denk ik, vanuit de pits moest starten. Verder prachtig om te zien natuurlijk!

PM terug:)
 
Ik weet niet of je Twan ook die PM die je mij gestuurd hebt gestuurd hebt.

Maar doe het even zoals ik je aangaf in de PM terug. Twan is namelijk niet in staat hier een beslissing over te maken.
 
Ik wil hier zelf ook even met de betreffende persoon over spreken. Want dit lijkt me idd niet te kloppen... Wie moet ik hiervoor benaderen? Twan of Dominic?
 
Hier dan nog maar even mijn samenvatting van de, voor mij, hele hectische dag.

De vrije trainingen aardig doorgekomen. De scooter liep lekker en een beetje met m'n vering kunnen spelen. Het was al snel duidelijk dat Aart de grootste concurrent zou zijn van de dag. Zo bleek dit ook na de kwali, welke ik vroegtijdig gestopt ben omdat ik er naar mijn gevoel lekker op zat. Toch bleek dat het nog een seconde harder kon...zo demonstreerde Aart. Erg netjes en ik wist wat ik moest doen.

De eerste race begon aardig. Als derde de bocht in en na de eerste ronde met Aart voorbij aan Tommy. Vanaf hier was het echt leuk. In de tweede ronde kon ik Aart voorbij maar hij had me na een halve ronde alweer te pakken omdat ik te wijd ging. Nu was het ronde na ronde op z'n achterwiel blijven maar er was nergens een gaatje te vinden. Zelfs niet nadat Aart een flinke slide maakte. Helaas zat ik er zo dicht op dat ik ook vol in de rem moest. Ik merkte dat ik op bepaalde punten sneller was maar niet snel genoeg om te passeren. Het was dus wachten op een foutje o.i.d. Helaas kwam dit niet en vond mijn scooter het ongeveer halverwege de wedstrijd ook tijd om in te gaan zakken. Hij draaide steeds minder toeren en vooral het rechte stuk op kwam die niet meer vooruit. Dit werd steeds erger en in de laatste ronde begon alles te ratelen en gek te doen. Gelukkig kon ik nog wel als tweede de finish overkomen en toen ben ik gelijk de baan af gegaan.

We zijn snel naar de tent gegaan om het blok los te trekken en wat bleek...de bovenkant van het hemd van m'n cilinder was compleet afgebroken en dit was terecht gekomen in m'n membraam. Vraag me niet hoe....Einde oefening dus met m'n eigen blok. Toen kwam Robbert ermee dat hij nog een compleet lopend s6 blok mee had en dat ik die wel kon gebruiken. Als een malle dus alles gedemonteerd en het andere blok eronder gehangen. Hier blijkt overigens dat de korte manches een nadeel zijn want je mist toch zo'n 30 minuten sleuteltijd :p
Uiteraard kwam ik dus ook te laat aan bij de start en moest vanuit de pitsstraat starten. De scooter wou helemaal niet wegkomen en het bleek na 2 rondes dat de shoke er nog op stond. Zulke dingen gebeuren helaas in alle chaos van het sleutelen. Nadat deze eraf was heb ik nog flink kunnen rijden en een inhaalslagje kunnen maken. Toch nog redelijk tevreden...

Na de wedstrijd moest ik gekeurd worden en toen bleek dat er geen s6 koppeling in het blok zat wat ik geleend had. Enorm balen dus, mja...dit is niet opgevallen tijdens het omzetten aangezien alles al in elkaar zat.

Al met al een tegenvallende dag want ik had graag net zo'n spannende tweede manche als de eerste. De onboard film daarvan is wel tof geworden. Daar kan ik nu helaas niet bij dus die komt van het weekend wel ofzo.
 
Back
Top