SBO - Lelystad - 12/07

Razma

Well-Known Member
Ik zag nog geen nieuw topic, dus bij deze +ralf+

Trainingschema zaterdag:
TRAINING 1
11:00 tot 11:30 Scooter Stage 6 + 70cc Open cup
11:30 tot 12:00 Pitbike -10 pk + Open Cup

TRAINING 2
13:00 tot 13:30 Scooter Stage 6 + 70cc Open cup
13:30 tot 14:00 Pitbike -10 pk + Open Cup

TRAINING 3
15:00 tot 15:30 Scooter Stage 6 + 70cc Open cup
15:30 tot 16:00 Pitbike -10 pk + Open Cup

TRAINING 4
17:00 tot 17:30 Scooter Stage 6 + 70cc Open cup
17:30 tot 18:00 Pitbike -10 pk + Open Cup

(er wordt afwisselend gereden met de Jeugddag begeleiding)

Zondag wedstrijdschema volgt nog...
 
Advertisement - register to remove this

Top! wordt weer een spetterend weekend met hopelijk mooi weer!

Mischien is het handig om even te discusseren over het wel/niet samen rijden van de Basic en Pro op zondag. Ik vond er persoonlijk weinig aan om met 5 man + vrouw aan de start te staan, maar aan de andere kant kan ik begrijpen dat mensen graag hun eigen kampioenschap rijden.

Mocht het zo blijven ga ik snel opzoek naar een stage6 ontsteking:D
 
Indien er weer het normaal aantal rijders is @ Basic klasse is de indeling weer gewoon als vorige Lelystad.
 
Heb er zin in, eerst maar eens zorgen dat de scooter nu ook in de wedstrijd goed blijft lopen :|
 
Heb er zin in, eerst maar eens zorgen dat de scooter nu ook in de wedstrijd goed blijft lopen :|
Niet zeuren, gewoon branden!
Ik denk dat ik ook maar weer probeer om erbij te zijn, helaas vreet verbouwen een hoop tijd...
 
Is er voor de zondag ook een tijdsplanning?
Neem aan dat de planning in de begin post voor de zaterdag is.

Heb deze nog niet kunnen vinden. indien nodig is kan ik er wel 1 in elkaar draaien. geen probleem.
 
Jong geleerd, oud gedaan! Als je hem van plan bent vaker mee te nemen is het juist beter om hem zo jong mogelijk te laten wennen aan het geluid en de drukte:)
 
ik ben er ook zaterdag en zondag met vast te veel db:p hahahha

denkt iedereen aan zn geluid!!!!?!?!?!?!!?


kom anders met originele uitlaat...


we zullen vanaf zaterdag al meteen gaan controleren.. dus als je zaterdag kunt komen, kom dan.. dan heb je nog een dag of wat de tijd om het te fixen..
we zijn vanaf het begin weer streng op de DB's !
dus niet boos worden als je zwart krijgt :+

wij kunnen er namelijk ook niets aan doen
 
Om nog ff wat tips te geven dan met betrekking tot geluid.
Het goed vastdraaien van al je schroefjes, desnoods vastkitten van losse klemmetjes e.d. kan je heel veel schelen. Ook noppenfoam (wat geen fuck weegt) aan de binnenkant van je kapwerk scheelt enorm (gaat trillingen tegen).
Het geluid wat je blokje produceert kan je door middel van een goed gevulde demper en goed werkende luchtfilter box erg laag houden, maar dat is wel bekend denk ik.

Ik kan me iig nog een SOBW race herinneren waarbij een van "onze" scooters 5db naar benenden ging puur door het nalopen van alle schroeven en loszittende kapdelen e.d.

Doe er wat mee, toch zonde als je voor niks naar Lelystad komt.
 
idd Mol zou erg jammer zijn..
ook voor ons erg lastig want wij moeten iedereen weer zwart geven, aan de kant halen en het vertellen.. witte wel nie wa da voor moeite kost? :+

maar het is gek dat sommige mensen nooit last hebben en sommige mensen nooit onder het geluid komen.. de scooters van JRS bijvoorbeeld.. niets ten opzichte van hun hoor :)
als ik zie wat Jos eraan heeft gedaan de vorige keer.. meer was volgens mij echt niet mogelijk..

misschien heel je kappen voorzien van die foam zoals Mol zegt.. maar dan ook echt alles..

en die filterboxen die gebruikt worden zijn natuurlijk ook ontiegelijke klankkasten
 
idd Mol zou erg jammer zijn..
ook voor ons erg lastig want wij moeten iedereen weer zwart geven, aan de kant halen en het vertellen.. witte wel nie wa da voor moeite kost? :+

maar het is gek dat sommige mensen nooit last hebben en sommige mensen nooit onder het geluid komen.. de scooters van JRS bijvoorbeeld.. niets ten opzichte van hun hoor :)
als ik zie wat Jos eraan heeft gedaan de vorige keer.. meer was volgens mij echt niet mogelijk..

misschien heel je kappen voorzien van die foam zoals Mol zegt.. maar dan ook echt alles..

en die filterboxen die gebruikt worden zijn natuurlijk ook ontiegelijke klankkasten
Het op een juiste manier gebruiken van een kartbox als filter geeft veel minder geluid dan een schuimfilter.
Ik zal het nogmaals zeggen, controleer al je schroefjes, kit het desnoods in en zorg dat alles wat ook maar kan trillen beplakt is met foam. Het kan echt zoveel schelen.
Voel me wel net een schoolmeester op deze manier, maar ik heb er wel diskwalificaties mee kunnen voorkomen in het verleden. Wat de rijders ermee doen moeten ze zelf maar weten.

Ik neem aan dat het ding van Jos en de andere JRS rijders dus een hoop geluid maken. Misschien toch handig om het ding tot een kaal frame te strippen en het nogeens vanaf de grond op te bouwen, alleen al alle schroefjes gebruiken en aandraaien ipv de helft erin en de rest met tywraps vastmaken kan zoveel schelen. Nu heb ik geen flauw idee of dit bij hun zal helpen want vanaf de buitenkant zien ze er altijd netjes uit!
 
Ik denk dat ik zondag ook kom kijken.... ( kan dit nog niet met 100% zeggen ) als ik aanwezig ben, wil ik met alle plezier vlaggen :)
 
Back
Top