Lelystad 23+24 mei.!!

iemand de zondag avond mee wat rondjes karten op het kartbaantje achter het circuit?

vorig jaar 3 heats gemaakt.. aardig leuke stuurbaan!

Mandy en ik gaan iig! Niek waarschijnlijk ook wel :D
Misschien wat heats met wat man samen boeken

Ik denk dat ik wel mee doe Vinnie :D
Ligt eraan hoelaat ik er ben, wat voor toestand ik ben etc.

Ouwe lul?? Wel nee hij is echt nog een broekie :XO-)

Ga je eerst munne kameraad voor lul uitschelden en vervolgens Tim voor broekie :O

Nee hoor, grapje man, ben je dr ook bij komend weekend?
 
iemand de zondag avond mee wat rondjes karten op het kartbaantje achter het circuit?

vorig jaar 3 heats gemaakt.. aardig leuke stuurbaan!

Mandy en ik gaan iig! Niek waarschijnlijk ook wel :D
Misschien wat heats met wat man samen boeken

Ga je me nou verplichten om zondag al te komen :D

gezellig allemaal! :)

Sjenkie jij kan toch aardig karten ? :+
zo ja, dan krijg je een kinder kart

GDV dan mag ik in een duo-kart gaan denk ik :X
 
jawel.. ik kan heel goed samen door de bocht met iemand :+
vraag maar aan mandy!

als je daar met 8 man op die baan rond vliegt is het al erg druk denk ik :D
 
Ik denk dat ik wel mee doe Vinnie :D
Ligt eraan hoelaat ik er ben, wat voor toestand ik ben etc.



Ga je eerst munne kameraad voor lul uitschelden en vervolgens Tim voor broekie :O

Nee hoor, grapje man, ben je dr ook bij komend weekend?

Ja ik ben er bij idd,goed he?
Enne nu kan ik wel iets terug zeggen over een benzinekraantje maar dat doe ik dan maar niet8)8)
Grapje en ik ga je dan wel zien het weekend8)
 
Hee, ik wil een exra setje velgen hebben met slicks nu heb ik hier nog een gewoon zip achtervelgje liggen geen sp icm met een SP 2000 voorvelg.
Heeft iemand enig idee of dit gewoon goed rijd

Gr. rens
 
Dat rijd ook gewoon goed Rens. Niet zo goed als SP velgen, maar je moet wel een ander subframe rijden omdat anders de band uit het midden.
 
Foto van de velg? De sp2000 velgen zijn als het goed is iets brede, geeft de band iets minder bolling wat nadelig zou kunnen zijn. Als je nieuwe velgen zoekt heb ik nog wel een setje liggen voor weinig, althans...een sp velg en eentje van dit model :

[IR]http://i49.tinypic.com/12571wj.jpg[/IR]

Ik heb Rik van Rijssen meerdere keren met zó'n velg aan de voorkant zien rijden dus dat zal wel goed zitten. De velgen die ik heb zijn nieuw oranje gecoat dus als je het wat vind moet je maar PMen :)
 
Ja ik ben er bij idd,goed he?
Enne nu kan ik wel iets terug zeggen over een benzinekraantje maar dat doe ik dan maar niet8)8)
Grapje en ik ga je dan wel zien het weekend8)

Godver, jij onthoud ook alles he :D
Haha mag je zeggen hoor, blijft stom, maar kan er nu toch niks meer aan veranderen |(. Spreek je dan wel dan :D
 
Oke, ja die velg die je op de foto hebt die heb ik nu ook voor, maar achter gewoon zon velg die nu volges mij ook onder die 4takt zippie zit
 
gezellig allemaal! :)

Sjenkie jij kan toch aardig karten ? :+
zo ja, dan krijg je een kinder kart


haha ja met karten heb ik wel al de nodige ervaring ..
ik was ermee begonnen toen ik 8 was en al 1000de wedstrijden gereden ( en 3 x in de week trainen elke week ) in belgie/nederland en gestopt toen ik 11/12 was omdat het bakken vol geld kost die sport :X

Maar goed we zullen zien :W
 
Last edited:
haha ja met karten heb ik wel al de nodige ervaring ..
ik was ermee begonnen toen ik 8 was en al 1000de wedstrijden gereden ( en 3 x in de week trainen elke week ) in belgie/nederland en gestopt toen ik 11/12 was omdat het bakken vol geld kost die sport :X

Maar goed we zullen zien :W
als je me maar niet van de baan rijd.
trouwens die dingen gaan toch stukken langzamer dan racers he? anders laat maar.
heb het wel gezien in emmen bij de training.
ik rij toch maar niet meer :#:W
 
de zondag op maandag is inderdaad overnachten op het terrein :)

snachts moet het rustig zijn!
ik geloof om 10 uur ook alle aggregaten uit e.d.
 
de zondag op maandag is inderdaad overnachten op het terrein :)

snachts moet het rustig zijn!
ik geloof om 10 uur ook alle aggregaten uit e.d.

Dat zeiden ze bij Emmen ook Vincent, maar toen stonden de aggregaten ook om 12 uur nog aan, en was iedereen ook nog druk bezig met drank en muziek :D. Mij hoor je sowieso niet klagen. Wil trouwens iedereen deze keer even z'n tv's en frietpannen meenemen, want Tim wordt gek zodra die ze ziet, daar gaat ie mee gooien enzo :D.

Hoop wel dat het nu de nacht van te voren wat meer bevolkt is als afgelopen keer!
 
Back
Top