SBO - Lelystad - 12/07

Count me in voor het "op en afbouwen" op zondag. Lelystad is immers maar een kwartiertje rijden voor mij. Graag nog even bevestiging met tijden PMen!
 
Ik denk dat ik zondag ook kom kijken.... ( kan dit nog niet met 100% zeggen ) als ik aanwezig ben, wil ik met alle plezier vlaggen :)


als je er bent spreek Niek maar even aan :)

Count me in voor het "op en afbouwen" op zondag. Lelystad is immers maar een kwartiertje rijden voor mij. Graag nog even bevestiging met tijden PMen!

zondag beginnen we rond 8 uur..
we zullen zaterdag ook al veel hebben staan dus de opbouw zal nie veel zijn..
de afbouw wel..

die begint voor de prijsuitreiking..ff prijsjes uitreiken. en daarna verder
 
Zaterdag ook al optijd aanwezig. Terrein gaat om 9uur open toch?
Zoja zorg ik dat ik rond dat tijdstip er ben om te helpen opbouwen ect.

Scooter +
2 blokken
3x R1400
2x R1200
Zooi dempers en nieuw wol.

Ben benieuwd wat voor DB's m'n machine gaat producren.
 
Knal er gewoon een Yasuni demper op.. die dingen dempen als de brandweer....

Tevens... De boerenschuur reed met originele dempers ook binnen de marges elk jaar, en Pronk heeft vorige wedstrijd nog met een scheur in z'n uitlaat ook binnen de geluidsnormen geraced...

Het kan dus wel gewoon.....:!
 
aaaaaaaaaaaaah jammer !

Lelystad vind ik altijd leuk om te kijken, helaas. Rij zelf op zandvoort die dag.
Volgende keer beter.
 
Zaterdag ook al optijd aanwezig. Terrein gaat om 9uur open toch?
Zoja zorg ik dat ik rond dat tijdstip er ben om te helpen opbouwen ect.

Scooter +
2 blokken
3x R1400
2x R1200
Zooi dempers en nieuw wol.

Ben benieuwd wat voor DB's m'n machine gaat producren.

oo dan kan ik wel weer wat platvallen :D
 
Het op een juiste manier gebruiken van een kartbox als filter geeft veel minder geluid dan een schuimfilter.
Ik zal het nogmaals zeggen, controleer al je schroefjes, kit het desnoods in en zorg dat alles wat ook maar kan trillen beplakt is met foam. Het kan echt zoveel schelen.
Voel me wel net een schoolmeester op deze manier, maar ik heb er wel diskwalificaties mee kunnen voorkomen in het verleden. Wat de rijders ermee doen moeten ze zelf maar weten.

Ik neem aan dat het ding van Jos en de andere JRS rijders dus een hoop geluid maken. Misschien toch handig om het ding tot een kaal frame te strippen en het nogeens vanaf de grond op te bouwen, alleen al alle schroefjes gebruiken en aandraaien ipv de helft erin en de rest met tywraps vastmaken kan zoveel schelen. Nu heb ik geen flauw idee of dit bij hun zal helpen want vanaf de buitenkant zien ze er altijd netjes uit!

Mol, echt ieder boutje, moertje, klemmetje etc zit netjes vast. Ook is hij helemaal volgeplakt met foam. Maar we gaan ons best doen, net zoals we vorige keer ook hebben gedaan. Helaas kunnen wij niet opzaterdag al komen ivm werk. We zien het zondag wel. GR Rianne
 
Mol, echt ieder boutje, moertje, klemmetje etc zit netjes vast. Ook is hij helemaal volgeplakt met foam. Maar we gaan ons best doen, net zoals we vorige keer ook hebben gedaan. Helaas kunnen wij niet opzaterdag al komen ivm werk. We zien het zondag wel. GR Rianne
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk :p
 
Jong geleerd, oud gedaan! Als je hem van plan bent vaker mee te nemen is het juist beter om hem zo jong mogelijk te laten wennen aan het geluid en de drukte:)

Nee, Denk dat lelystad of Spa mijn allerlaatste wedstrijd is @ sbo
heb het er mee gehad,
en vind het gewoon sneu voor die kleine rakker als die helemaal gek word van het lawaai, hij is
misschien iets groter als mijn schoen :+
 
voor de gene die niet op de sbo site kijken hier het wedstrijd schema
Wedstrijdschema Zondag 12 juli:

08:15 tot 9:30 inschrijving ( in de kantine )
08:30 tot 10:00 keuringen ( Bij de st.net tent )
LET OP DEZE TIJDEN ZIJN INCLUSIEF OP EN AFRIJDEN

TRAINING
10:00 tot 10:15 Stage 6 Cup even nummers
10:15 tot 10:30 Stage 6 Cup oneven nummers
10:30 tot 10:45 Pitbike -10pk
10:45 tot 11:00 Pitbike Open
11:00 tot 11:15 70cc Open cup

TIJDSTRAINING
11:15 tot 11:30 Stage 6 Cup even nummers
11:30 tot 11:45 Stage 6 Cup oneven nummers
11:45 tot 12:00 Pitbike -10pk
12:00 tot 12:15 Pitbike Open
12:15 tot 12:30 70cc Open cup

12:30 tot 13:00 PAUZE

MANCHE 1
13:00 tot 13:25 Stage 6 Cup B
13:25 tot 13:50 Stage 6 Cup A
13:50 tot 14:15 Pitbike -10pk
14:15 tot 14:40 Pitbike Open
14:40 tot 15:05 70cc Open cup

MANCHE 2
15:05 tot 15:30 Stage 6 Cup B
15:30 tot 15:55 Stage 6 Cup A
15:55 tot 16:20 Pitbike -10pk
16:20 tot 16:45 Pitbike Open
16:45 tot 17:10 70cc Open cup

17:45 prijsuitreiking SBO wedstrijden
 
Back
Top