Legale Scootermeeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
hoi, ef een vraagje... ik en een vriend samen zouden ook wel willen komen, maar we zitten alleen met een probleempje. hoe gaan we in oisterwijk komen? is er misschien iemand in de buurt van rotterdam met nog 2 plaatsen vrij? zoja, pm me dan even of reageer ef in dit topic... zou wel tof zijn:)

Neem de trein naar Den Bosch, dan is het 10 min naar Oisterwijk, en de meetingplek is op loopafstand van het station ong...

ai ai, ik kom uit hilversum en wil heel graag komen, komt iemand uit die omstreken of zo pm me dan mzzl ( ik kom wel ik denk met de trein )

Originally posted by zip
We hoeven niet zo bang te zijn voor regen want er is maar 10 % kans op. Verder is net bekend geworden dat first impression met een grote geluidsinstallatie aanwezig zal zijn. Verder gaan we direct een indeling maken van het terrein. Als deze klaar is zal ik deze wel plaatsen.

En er is ook een goeie dj geregeld
Verder zul je de mensen van de ''crew''
kunnen herkennen aan een wit shirt met daarop
meetingteam en logo je kunt je verdere vragen aan hun stellen
Frietkar komt denk ik wel want het zal niet super zonnig worden en ze zouden komen als het niet te warm was anders hadden ze al een andere plek maar WE kunnen niks garanderen
Auto's kunnen ook gewoon geparkeerd worden op een nabijgelegen weg vlakbij de sprints
Wij gaan zelf de scooters ''controleren'' voor de sprints dus zorg er voor dat je remmen etc het fatsoenlijk doen
De politie zal ook aanwezig zijn dus het lijkt me slim om gewoon (als je rijdend komt) je helm op te zetten

Maaruh daar heb je DIT knopje toch voor
edit.gif
;)

Haha, ik kom denk ik wel even kijken. Kom met de trein en neem me digicam mee.

Als er toevallig iemand is uit Tilburg die mij en de special scoot die de 1e prijs heeft gewonnen op Lelystad kan / wil meenemen.
(Ja het is de special Aerox van Denny Lam). Dan zou dat nog mooier zijn :D

Denny kan jammergenoeg zelf niet aanwezig zijn, maar indien er vervoer was. Kon ik zijn scooter wel meenemen.

Jeeee, ik heb weer een demper die die naam mag dragen.

Waar PVC pijpen al niet handig voor zijn 8).

Originally posted by malle neo's
Ik denk ook idd dat er aardig wat auto's met aanhanger komen, dus organisatie, hou er rekening mee!!

Jah idd.. wij wonen ongeveer 10 km van oisterwijk en komen al met 3 auto 's :D ( + aanhangers ) En heb ook best wel veel andere gesproken die met auto en aanhanger komen!

Er zijn 2 wegen voor ons afgezet een is dus 400 meter daar gaat alles gebeuren en die andere weg is rond de 300 meter schat ik dus kunnen overal auto's + aanhangers geparkeerd worden
Als het daar dan toch vol komt te staan kan je de auto's ook nog achter de drive in disco zetten

aah kj dan... ik kom wel rond een uur of 12... genoeg plek dan ;)... kan ik nog ff met mijn scoot kloten..

Cya all @ Oisterwijk....

P.S hoop wel dat mijn scoot al klaar is dan ... Kan ik lkkr gaan sprinten :D

Originally posted by Blue Dream
zit erin dat ik ook kom vanuit maastricht...wil wel es ergens anders een meeting vlgen:)

Met welk vervoer dan ? Want wil ook graag gaan , maar vervoer is het probleem :? ! Is trouwens ook hier een meeting , maar zal wel weer niks zijn :? ! Maybe dat paar mensen uit MAASTICHT aanwezig zijn :W ! Trouwens met die AARZ van een gast (spuiterij en shit) heeft mijn scoot ook gebruikt :( (2de foto , die runner) ! Misschien als hij op meeting is toch ff aanspreken :) !

Status
Not open for further replies.
Back