Legale Scootermeeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
Originally posted by malle neo's
Als als als.... die mensen komen dus al niet

Klopt, ik kan niet meer komen want ik heb gister mijn knieschijf gebroken. Best wel kut en auw. Veel plezier op de meeting allemaal.

jullie moeten het zelf weten of jullie het geloven maar we hebben echt vergunning en als je het niet gelooft bel je maar naar de gemeente oisterwijk en vraag je naar ton vd bijgaard

Ik ben zondag thuis en dan zullen we ff alles voor de meeting regelen wat nog moet gebeuren. En over t-tuning dat is gewoon een vieze vuile oplichter die bij meetingteam probeerd te horen maar hij heeft er absoluut niks mee te maken

Er zal een yscokar aanwezig zijn. En als het goed is ook een frietkar(nog niet 100 % zeker). En verder zal er gesprint kunnnen worden nadat de remmen gecontoleerd zijn en verplicht met helm. Verder zal er een apart stuk zijn voor wheelies en zo en is er voldoende ruimte om auto's te parkeren. Vanaf 1 uur kun je terecht. Verder zijn er verschillende verzamelpunten o.a bij de shell en lei ping maar voor degene die met de auto komen of geen zin hebben om daar te wachten heb ik eerder al een plattegrond en routebeschrijving gegeven. Verder zal het ook nog volledig afgezet worden zodat er niemand tijdens het sprinten zomaar de baan op kan lopen. Het zullen sprints van 150 m zijn en voldoende ruimte om uit te rijden.

Mmm... het ziet erna uit dat aan het einde van deze week het best wel eens hard kan gaa regenen... dus dit weekend :'( Wat dan ? :'(

We hoeven niet zo bang te zijn voor regen want er is maar 10 % kans op. Verder is net bekend geworden dat first impression met een grote geluidsinstallatie aanwezig zal zijn. Verder gaan we direct een indeling maken van het terrein. Als deze klaar is zal ik deze wel plaatsen.

Status
Not open for further replies.
Back