This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
Idd, wat doe je als er iets wordt vernield? De rekening is immers voor de organisatie. Toch wel een risico natuurlijk lijkt me.

Heel mooi ,dit is nou nog eens positief :w
We mogen de gemeente wel een grote taart sturen met iedereen die komt
Heb je pics van het terrein?

Ik denk wel dat ik kom als mn area dan goed loopt

Er mag in principe wel geburnt worden als er nog geen nieuwe laag asfvalt overligt. Want er moet nog een laag boven op. Maar hetis nou natuurlijk wel gewoon helemaal goed en ideaal om te sprinten. Een foto maken lukt niet meer ga morgenvroeg op vakantie. Zal wel een foto posten als ik terug ben of ik vraag nylez hem morgen te posten. Het is een stuk van 400m dat voor het grootste deel recht loopt en voor de rest een flauw bochtje.

nou ik ben al langs de politie gegaan beetje gepraat dit dat
net als vorige keer hadden ze beloofd geen rollerbank neer te zetten in oisterwijk of in ''omstreken''

Last edited:
Originally posted by malle neo's
Ik kom ook, maar dan wel gewoon om weer wat forummembers te zien. (als die dan komen...)

Ik wil je wel weer een keertje meeten hoor :*

Heb er zin in, komen best veel forummers als ik het zo lees/hoor. Wil ook wel eens iemand ontmoeten waar je al zo lang tegenaan zit te buurten.

sorry ze zijn een beetje groot maar ja

parkeerplaats

net gemaakt zo word het dan ongeveer ]

Last edited:
Leuk terrein, alleen keertje vegen voordat er gesprint wordt, anders gaan we schuiven Veegwagentje van de gemeente langs laten komen ofzo...

Status
Not open for further replies.