RobinV said:Weet iemand toevallig of er tijdsmeting al op best is ?
Thnx alvast :*
Marco_v_W said:dan komt de carb alleen maar rechter te staan hoor
RobinV said:Weet iemand toevallig of er tijdsmeting al op best is ?
Thnx alvast :*
Razma said:Het kan, maar de organisatie wil gewoon enkel startsysteem
hahahaha das relaxt voor jullie :#Pronk said:En das heel mooi, want nu past er een zip & een storm achterin de Koopmans bus +ralf+
Pronk said:En das heel mooi, want nu past er een zip & een storm achterin de Koopmans bus +ralf+
Toch niet DE Storm? :+Pronk said:En das heel mooi, want nu past er een zip & een storm achterin de Koopmans bus +ralf+
Pronk said:*edit* niet alleen tegen Dennis@TPH bedoelt, maar iedereen die doorgaat over het " hoe-krijg-ik-het-JS-sprintframe-op-een-tovami-testbank" - fenomeen.
Gezien het Feit dat er nu veel famepjes rondbranden en wij allemaal met hetzelfde probleem zitten, (buiten het feit dat er natuurlijk steeds meer bijkomen!) zal een aanpassing van een ToVaMi bank idd wel een oplossing zijn!Joël said:Het is wel een grapje, maar ik zou toch graag willen banken. Eens kijken of er echt geen oplossing is.
Op een scooterframe bouwen schiet i.i.g. niet op, teveel werk...
Joël said:Het is wel een grapje, maar ik zou toch graag willen banken. Eens kijken of er echt geen oplossing is.
Op een scooterframe bouwen schiet i.i.g. niet op, teveel werk...
Joël said:Op een scooterframe bouwen schiet i.i.g. niet op, teveel werk...
hurmzz said:Teveel werk!? 10 minuten ofzo!?
5 minuten van je frame afslopen
5 minuten op ander frame bouwen..
Je gaat me tog nie vertelle da je da teveel werk vindt!?
Beerke said:Gezien het Feit dat er nu veel famepjes rondbranden en wij allemaal met hetzelfde probleem zitten, (buiten het feit dat er natuurlijk steeds meer bijkomen!) zal een aanpassing van een ToVaMi bank idd wel een oplossing zijn!
Mischien eens aankaarten bij Tino Of Fredriks!?
hurmzz said:Teveel werk!? 10 minuten ofzo!?
5 minuten van je frame afslopen
5 minuten op ander frame bouwen..
Je gaat me tog nie vertelle da je da teveel werk vindt!?
Johan... said:Joel, wat is je afstand voorwiel - achteras?