This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.

Ik wil ook wel meedoen met mijn 2f4r NRG als ut mag

In Best willen wij met zoveel mogelijk Twins scooters een groepsfoto maken!!

Aanwezig zullen zijn,

Beerke : Twins Crew Nuenen.
Knapuh : Twins Crew Helmond (harde Kern Sympathisant)
Kevin : Helmond Crew
Michel : Helmond Crew
ErwinB + Paul : Wintelre
Mark : Best SFX Racing
Bart : Helmond Crew
Nick Neo 105 : Amsterdam 2f4R (The wheelie-hater)
Romeo : 2F4R Boer (onder voorbehoud)

uiteraard Gebroeders Twins met de Zipjes..
alle Scooters zijn welkom echter wel van Twins
Laat ff via een PM weten Of jij hierbij wil zijn

Last edited:
Voor de duidelijkheid, de sprints kosten 10 euro. De testbank (als die gvd geregeld kan worden ) kost ook 10 euro...
Verder begint ALLES pas om 12 uur, geen keuringen vantevoren ofzo.

Voor het sprinten is het nog niet duidelijk of die 10 euro voor onbeperkt of voor beperkt (iets van 10x bijv) zal zijn...

ik wil ook wel meedoen

maareh dat om 12 uur alles pas begint is wel jammer, mja dat mag de pret niet drukken hopen dat het lekker weer is!!!

2F4R Boer said:
ik wil ook wel meedoen

maareh dat om 12 uur alles pas begint is wel jammer, mja dat mag de pret niet drukken hopen dat het lekker weer is!!!
als je scoot 100% Twins Tuned is ? dan zal dit geen probleem zijn, maar ik heb me laten vertellen dat je scoot Tuned by van Hout is?

Regel A.U.B wel een testbank , bel wat bedrijfjes af , of PM wat mensjes op dit forum , er lopen hier een paar rond die namelijk zo'n ding hebben..

Vinny is een optie ( www.scootermania.be )
XSH maybe ?
Van der kruijs is mischien zelfs nog wel een optie..

Naja , ik hoor het wel..

- Anthony

:*

SFX Racing said:
De testbank (als die gvd geregeld kan worden )

Okeej: Contacteer:

- Vinny
- XSH
- MBV
- Euroscooters (echter wel hpi-bank, maar ok).
- Etc...

dat moet vast wel lukken toch?

(edit: anders reageren we precies hetzelfde )

Hopelijk zijn wij er ook *D, zou wel vet zijn iig 8)
Ik zal dan helaas mijn ding nog niet bij me hebben, ALS we komen is het met het hok van Titus en Steven (2x Slider, GROSSIE en Smaranello )

kan tino niet met de bank komen ?
dan heb je tenminste waar voor je geld

net als op lelystad... prima geregelt alle andere meetings vond ik tot nu toe ivm lelystad (qua bank dan) stukken minder.

SFX Racing said:
Voor het sprinten is het nog niet duidelijk of die 10 euro voor onbeperkt of voor beperkt (iets van 10x bijv) zal zijn...

Als je dat serieus wil gaan invoeren zal ik je alvast zeggen dat wij iig niet komen met de scoots, vind dat wel heel erg bullshit eigenlijk. Mensen komen naar een meeting om te blazen,de meesten betalen al een hoop geld aan benzine e.d om te komen, en dan moet je ook nog eens gaan betalen om te mogen rijden? Als je mensen wil teleurstellen moet je dat vooral gaan doen.

Je mag wat mij betreft best 5 euro entree vragen, en 10 euro voor een testbankrun, maar 10 euro voor 10x sprinten??? Nee...dat echt niet.

Status
Not open for further replies.