Slome
Honda Dealer
Ik ook :+Aprilia_area 51 said:Oe... spreek me aan, ik doe mee
Ik ook :+Aprilia_area 51 said:Oe... spreek me aan, ik doe mee
Beerke said:In Best willen wij met zoveel mogelijk Twins scooters een groepsfoto maken!!
Aanwezig zullen zijn,
Beerke : "The Good" The Bad en The Ugly.
Kevin : Helmond Crew
Michel : Helmond Crew
ErwinB + Paul : Wintelre
SFX Racing
Bart : Helmond Crew
uiteraard Gebroeders Twins met de Zipjes..
alle Scooters zijn welkom echter wel van Twins
Laat ff via een PM weten Of jij hierbij wil zijn
gewoon komen Hendrik!!!Tyrone said:mss. kom ik ook 187 km valt nog wel mee
AdiozZz
Beter PM je Vinnie, deze heeft ook een Tovami BankSFX Racing said:Voor de duidelijkheid, de sprints kosten 10 euro. De testbank (als die gvd geregeld kan worden ) kost ook 10 euro...
Verder begint ALLES pas om 12 uur, geen keuringen vantevoren ofzo.
Voor het sprinten is het nog niet duidelijk of die 10 euro voor onbeperkt of voor beperkt (iets van 10x bijv) zal zijn...
Beerke said:In Best willen wij met zoveel mogelijk Twins scooters een groepsfoto maken!!
Aanwezig zullen zijn,
Beerke : Twins Crew Nuenen.
Knapuh : Twins Crew Helmond
Kevin : Helmond Crew
Michel : Helmond Crew
ErwinB + Paul : Wintelre
Mark : Best SFX Racing
Bart : Helmond Crew
Neo 105 : Amsterdam 2f4R
uiteraard Gebroeders Twins met de Zipjes..
alle Scooters zijn welkom echter wel van Twins
Laat ff via een PM weten Of jij hierbij wil zijn
als je scoot 100% Twins Tuned is ? dan zal dit geen probleem zijn, maar ik heb me laten vertellen dat je scoot Tuned by van Hout is?2F4R Boer said:ik wil ook wel meedoen
maareh dat om 12 uur alles pas begint is wel jammer, mja dat mag de pret niet drukken hopen dat het lekker weer is!!!
SFX Racing said:Voor de duidelijkheid, de sprints kosten 10 euro. De testbank (als die gvd geregeld kan worden ) kost ook 10 euro...
Verder begint ALLES pas om 12 uur, geen keuringen vantevoren ofzo.
Voor het sprinten is het nog niet duidelijk of die 10 euro voor onbeperkt of voor beperkt (iets van 10x bijv) zal zijn...
SFX Racing said:De testbank (als die gvd geregeld kan worden )
SFX Racing said:Voor het sprinten is het nog niet duidelijk of die 10 euro voor onbeperkt of voor beperkt (iets van 10x bijv) zal zijn...