Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
denk idd dat je beter entree geld kan vragen, schiet je veel meer mee op + houd nr-x boi's meer buiten denk ik ?

Waarschijnlijk zal ik ook aanwezig zijn samen met RobinV, alleen nog ff een auto met trekhaak zien te regelen maar dat moet toch wel te doen zijn denks.

Zou wel jammer zijn als je dan maar 10x zou mogen sprinten;(
Wil wel wat vaker gaan dan, iedereen moet ook een pokke eind rijden en om dan maar 10x te mogen sprinten zou best jammer zijn.

Stel :

- Je hebt 10x gesprint..
- Er is geen testbank..

Mja , wat moet je daarna gaan doen ? Uit je neus eten ?

En , 10 euro is best wel veel vind ik. Ik ben echt niet beroerd om te betalen ofzo. Maar 5 euro is toch weer wat anders..

Bij de Meeting Speelmansplaten bijvoorbeeld word een beschaafde intree-prijs gevraagd en een klein prijsje voor het sprinten.

Maarja het zijn maar tips hoor.

In ieder geval , als er geen testbank is + er word 10 euro sprintgeld gevraagd voor 10x te sprinten. Zul je mij er niet zien.

- Anthony

JasperdB said:
denk idd dat je beter entree geld kan vragen, schiet je veel meer mee op + houd nr-x boi's meer buiten denk ik ?
Wat zitten jullie nou allemaal te zeiken over die NRX dudes?

Die hebben het na 2x sprinten ook wel gezien:
-Of ding is kats vastgelopen omdat ze snel willen zijn.
-Of ze komen niet eens door de keuring heen, het is immers maar slecht gesteld met de huidige straatscoots.
-Of ze vinden er geen hol meer aan omdat ze continu gevlamt worden :+

Enige wat er moet gebeuren is een duidelijke wachtrij opstellen zodat niet iedereen voor gaat dringen.

Btw @ Oude Tonge vorig jaar was er toch ook geen punt over NRX dudes? Kan me niet eens herrinneren dat ik die veel heb zien rijden :)

Ik denk dat je je daar gewoon niet zo druk om moet maken, en gewoon afwachten. Immers: er is toch niets te winnen, enige wat je kan doen is "trainen" en onderling wat sprints trekken :henko:

Kortom, maak je niet zo druk, het loopt vanzelf wel los :z

Denk dat het voor ons idd ook heel wat anders is als je zo gaat rekenen..
Dan kunnen we net zo goed op een boereweggetje 10 sprints trekken :X
Als je met entree gaat werken en dan bv 5 eu voor onbeperkt sprinten zou wel nice zijn..
Maar ga aub niet met een limiet @ sprints werken, dat zuigt echt...

bleh als ik voor 10 x sprinten 10eu moet betalen en daar vooor zover moet rijen ga ik net zo lief op een industrie vlammen.

Ik denk dat je het beste entree kan vragen. Net als op damowude bleven de lokale harrie's/nrx sjonnie mooi buiten het terrei ( voor 3 eu!!).

Dan kan ej het beste gewoon een bedrag vragen voor onbeperkt sjezen.

vraag dan gewoon entree voor de kijkers, 3 euro bijvoorbeeld
en de entree voor de rijders 7,50 ofzo voor onbeperkt sprinten.
voor de nrx boys hoef je niet bang te zijn want die waren er op oude tonge ook niet...
en als je op de helft van de baan bent en je ziet de andere al de finish over gaan dan wil je denk ik niet nog een keer :X
het 10x sprinten voor 10 euro moet iig niet doorgaan...

maareh, hoe zit het eigenlijk met de keuring?
om 12 uur gaan keuren??? of gewoon voor de wachtrij een keuring maken dat als je goedgekeurd bent, je meteen kan gaan sprinten.
dat lijkt mij het beste, dan kun je ook nog veel sprinten.

mwah ik mag me mening hier ook wel neerzetten dacht ik zo ;)
wat de oraganisatie nu doet na al deze reply'es moeten ze zelf weten ....

anders zegt iedereen het ff 100x :| :rolleyes:
ze moeten de kosten enz er ook uit krijgen he, dus ik kan het enigzins wel begrijpen dat ze met de prijzen zitten te kloten...
nouja, als alles door gaat ben ik er gewoon, en ook al kan ik niet sprinten, ik ga toch voor de bank... dus ff hopen dat die er wel staat }:O

In Best willen wij met zoveel mogelijk Twins scooters een groepsfoto maken!!

Aanwezig zullen zijn,

Beerke : Twins Crew Nuenen.
Knapuh : Twins Crew Helmond (harde Kern Sympathisant)
Kevin : Helmond Crew
Michel : Helmond Crew
ErwinB + Paul : Wintelre
Mark : Best SFX Racing
Bart : Helmond Crew
Nick Neo 105 : Amsterdam 2f4R (The wheelie-hater)
Romeo : 2F4R Boer (onder voorbehoud)

uiteraard Gebroeders Twins met de Zipjes..
alle Scooters zijn welkom echter wel van Twins

Bart.T@zipsp said:
mwah ik mag me mening hier ook wel neerzetten dacht ik zo ;)
wat de oraganisatie nu doet na al deze reply'es moeten ze zelf weten ....

jij moet niet denken bart da moet je aan damian over laten die heeft een dikkere kop :D

Oke mensen, ik heb het nou wel door :) het was maar een idee omdat we vrij krap met de opbrengsten zitten. Maar als het goed weer is, dan is de opbrengst toch wel hoog genoeg.

De 10 euro voor x aantal keer sprinten is in ieder geval geschrapt. Daar zijn fora voor hè, kijken hoe je het beste iets kunt regelen...
Het zal dus gewoon 10 euro voor onbeperkt sprinten worden.

Bedankt in ieder geval voor de reacties :#

2F4R Boer said:
vraag dan gewoon entree voor de kijkers, 3 euro bijvoorbeeld
en de entree voor de rijders 7,50 ofzo voor onbeperkt sprinten.
voor de nrx boys hoef je niet bang te zijn want die waren er op oude tonge ook niet...
en als je op de helft van de baan bent en je ziet de andere al de finish over gaan dan wil je denk ik niet nog een keer :X
het 10x sprinten voor 10 euro moet iig niet doorgaan...

maareh, hoe zit het eigenlijk met de keuring?
om 12 uur gaan keuren??? of gewoon voor de wachtrij een keuring maken dat als je goedgekeurd bent, je meteen kan gaan sprinten.
dat lijkt mij het beste, dan kun je ook nog veel sprinten.
Entree doen we niet, omdat dat moeilijk te regelen is omdat niet iedereen gepast heeft dan en omdat je dan veel meer man nodig hebt.
Keuring is gewoon in de rij en dan meteen sprinten idd.

Wh00t wh00t, ouders vinden het goed dat wij de auto weer mee nemen8):W:D:*

Wij dus aanwezig met: ikke+ralf+, Marcel, Aralfa, Smaranello en Tonsje (goeie maat van mij)

Lekker branden gekken8):D

WHoot :), dat wordt nog tof :P.

Ben ook aanwezig, weet alleen niet met wie, anders rij ik wel alleen :D.

Kom daar vanzelf wel members tegen.

Status
Not open for further replies.
Back