Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Heb er echt tering veel zin in..

Hoop dat het een leuke en vooral gezellig meeting word :W

Ik zal er waarschijnlijk wel over hebben gelezen maar, vanaf hoelaat mag er gesprint worden ? En vooraf leuk vrijsprinten of gelijk competitie ?

Greets
- Anthony

Ik kom ook , standaard blokje maakt niet uit , ik kom gezellig jullie allemaal bewonderen, leuke dag van maken .

Groeten

antonrox said:
Heb er echt tering veel zin in..

Hoop dat het een leuke en vooral gezellig meeting word :W

Ik zal er waarschijnlijk wel over hebben gelezen maar, vanaf hoelaat mag er gesprint worden ? En vooraf leuk vrijsprinten of gelijk competitie ?

Greets
- Anthony
Sprints vanaf 12 uur, heel de dag vrij sprinten

SFX Racing said:
Sprints vanaf 12 uur, heel de dag vrij sprinten

Oke dan !! ;) thnks

enne.. Best is in de buurt van Eindhoven he ? Ver rijden vanaf eindhoven ? ( staat het daar al met borden aangegeven )? Want eindhoven rij ik in 1 keer naartoe , dus dat zal zoiezo geen probleem worden ;)

- Anthony

hoe korter de dagen worden hoe meer zin ik krijg:P
enne Ferreltje ik wil zowiezo nog een keertje tege je sprinte:D
vorige keer scheelde het maar weinig he, was wel een vette sprint

etienne said:
hoe korter de dagen worden hoe meer zin ik krijg:P
enne Ferreltje ik wil zowiezo nog een keertje tege je sprinte:D
vorige keer scheelde het maar weinig he, was wel een vette sprint

jah okeej als de mijne dan vooruit wil kommen teminste het ziet er naar uit dat ie 11 juni op zijn vroegst weer inelkaar gaat...

Best ligt 10km boven Eindhoven en als je de A2 naar het noorden volgt kom je vanzelf de afslag tegen die ook op de website aangegeven staat...

X-clusive said:
wat is er dan te doen in helmond ferrel?

opnames van ter land ter zee en in de lucht..

Starko komt een of andere zanger en sunclub en nog een paar en dat is 1 dag van te voren dus ik weet niet hoe ik er zondag bijloop

Ferreltje said:
opnames van ter land ter zee en in de lucht..

Starko komt een of andere zanger en sunclub en nog een paar en dat is 1 dag van te voren dus ik weet niet hoe ik er zondag bijloop

Sunclub zuigt hard, vorige week @ discotheek waar ze waren werden ze dik uitgefloten. Ze gingen na 20 min al:)
Beter kom je sprinten dus;)

Maja nu ontopic weer...

zat in de knoop met data
11 juni is zaterdag
12 juni zondag

dacht dat ter land der zee vrijdag was is zaterdaag lol, ik ben weer bij :D :P

Bart.T@zipsp said:
zat in de knoop met data
11 juni is zaterdag
12 juni zondag

dacht dat ter land der zee vrijdag was is zaterdaag lol, ik ben weer bij :D :P

idd bart zaterdag feeste en zondag op de scooter nuchter worde:P

zijn er ook blaasteste:rolleyes:

Ben er helaas toch niet. Dit i.v.m. de status van de scooter... Hij ligt nog helemaal uit elkaar en ik heb niet de tijd/zin om binnen één week alles in elkaar te zetten en goed af te stellen. Daar neem ik graag de tijd voor, want het zou zonde zijn als alles in de prak loopt door overhaast gedrag...

Succes in ieder geval

Ik moet nog alles in elkaar zetten :D, heel blok, alle kappen, banden om velgen, afstellen, ezv.

en ik ga ook :#

Aprilia_area 51 said:
Ik moet nog alles in elkaar zetten :D, heel blok, alle kappen, banden om velgen, afstellen, ezv.

en ik ga ook :#

Ik moet zelfs nog een uitlaat, membraan, nardo vertandingsdeksel, elek. waterpomp en enkele kleine dingen kopen voordat ik kan rijden... ;)

Status
Not open for further replies.
Back